Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי בדרום

עורך דין פלילי בדרום
קרדיט: FREEPIK

עורך דין העוסק בתחום הפלילים הוא איש מקצוע המתמחה בנושאים שונים הקשורים לעולם הפלילים. לעתים הוא מייצג את הקורבן הזקוק לעזרה כדי להעניש את התוקף, ובמקרים אחרים עליו להוכיח שדווקא התוקף המואשם הוא חף מפשע או לכל הפחות לא ביצע את המעשים כפי שהם מיוחסים לו. כך או כך, עורך דין מקצועי תמיד נמצא שם כדי להשתלט על המצב, לנבור בחוקים ולהגיש כתב אישום או הגנה בהתאם לצורך. 

עורך דין פלילי בדרום
קרדיט: FREEPIK

עבירות רכב שכדאי להכיר

אחד התחומים הנפוצים שבהם עוסק עורך דין פלילי בדרום הוא עבירות רכב, וזה הגיוני. אחרי הכול, לרבים מאתנו יש רכבים פרטיים, כך שכולנו חשופים לעבירות כאלה ואחרות. אלה כמה מבין סוגי עבירות התנועה הפליליות שכדאי להכיר:

  • שימוש ברכב ללא רשות – מדובר במקרים של גניבה או נהיגה ברכב ללא רשות הבעלים ולאחר מכן נטישת הרכב. 
  • חבלה במזיד – חבלה ברכב בכוונה תחילה היא מעשה חמור שעשוי להביא למאסר למשך חמש שנים. 
  • פריצה לרכב – פריצה במטרה לגנוב או לשדוד עלולה להוביל למאסר של כשבע שנים. 
  • מסחר בחלקי רכב גנובים – שימוש בחלקי רכב גנובים לצורך מסחר או שימוש ברכב גנוב לצורכי מסחר עלול להוביל למאסר של עשר שנים. 

אלה רק כמה מבין עבירות הרכב שעשויים לבצע המפגעים. עורך דין פלילי בדרום בוחן כל מקרה לגופו ולאחר מכן קובע את ההתנהלות. כמובן, לצד עיברות אלה, קיימות גם עבירות תנועה כמו נהיגה בשכרות, תאונת דרכים, פגיעה בהולכי רגל ועוד. 

מה עושים במצב של תאונת דרכים?

תאונת דרכים היא מצב מלחיץ ובלתי נעים אשר יכול לקרות לכל אחד מאתנו. במקרים רבים אנשים נוטים להילחץ ולבצע שורה של טעויות שעשויה להביא לעונשים מחמירים יותר או למנוע מהם לקבל את הפיצויים הדרושים. 

אם חוויתם תאונה, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לעצור את הרכב בצד ולראות אם יש נפגעים. יש להזעיק מיד את מד"א ואת המשטרה וללבוש אפוד זוהר כדי ששאר הנהגים ידעו להיזהר כשהם נוסעים במקום. דבר שני, במידת האפשר נסו לתעד את כל פרטי התאונה, כולל מספרי הרכבים המעורבים בה, צילומים של פגיעות גופניות או כל דבר אחר שעשוי לסייע לכם. כמו כן, אם אתם הצד הפוגע וצריכים לענות על שאלותיו של השוטר, אל תמהרו לשתף פעולה. בקשו קודם להתייעץ עם עורך דין על מנת שהוא יכוון אתכם כיצד לענות על השאלות. 

איך לבחור עורך דין מקצועי?

עורך דין פלילי עוסק לא רק בנושאים של תאונות דרכים ועבירות תנועה, אלא גם בתחומים מורכבים דוגמת אלימות, גרימת מוות ברשלנות, הריגה, עבירות של קטינים, החזקת סמים, סחר בסמים, סחר בנשים ועוד. מכיוןן שמדובר בנושאים מורכבים הדורשים פעולות מדויקות שנועדו להגן על הקורבן או על המואשם על לא עוול בכפו, יש צורך לבקש את עזרתו של עורך דין פלילי בדרום שיודע מה הוא עושה. על כן, חשוב לבחון את עורך הדין שאתם בוחרים.

דבר ראשון, כדאי לבדוק את המקצועיות שלו בתחום. כמה שנים הוא עוסק בתחום הפלילים? האם מדובר בתחום התמחותו, או שזהו תחום שהוא מתמחה בו "על הדרך"? לאחר מכן, כדאי לאסוף המלצות מלקוחות מרוצים לשעבר, על מנת לוודא שאכן מדובר בעורך דין אמין. על תהססו לבקש מעורך הדין תעודות והסמכות המעידות על כך שמדובר בעורך דין מורשה שעבר את כל הבחינות הדרושות. ולבסוף, כדאי לפגוש את עורך הדין פנים מול פנים בפגישה ראשונה, לראות עד כמה הוא קשוב אליכם ועד כמה יש ביניכם הבנה טובה. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...