Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עוקבים ישראלים באינסטגרם – למי זה מתאים?

עוקבים ישראלים באינסטגרם – למי זה מתאים?
קרדיט תמונה FREEPIK

שירות עוקבים ישראלים באינסטגרם מתאים ל 2 האופציות: 

משתמשים פרטיים: כאלה שמעוניינים להוביל במספר עוקבים גבוה לשם נראות מכובדת או לשם הצלחה ככוכב רשת או משפיען.

בעלי עסקים: עסקים או חברות המעוניינות להציג את עצמכם כמבוקשות, בעלות מוניטין וייצוגיות טובה.

לא משנה באיזה כובע אתם מגיעים, מה שמשנה באמת זה לבצע קניית עוקבים איכותית שתתאים לא רק למטרה שלכם, אלא שתספק לכם גם את האפשרות לפנות לקהל היעד שלכם. אז למי מתאים קניית עוקבים באינסטגרם? זה מתאים לאנשים שרוצים להפוך לאושיית רשת בשוק ישראל, במקרה זה מומלץ לקנות עוקבים ישראליים באינסטגרם. זה מתאים גם למי שרוצה להתקדם בחו"ל אבל אז יש לקנות עוקבים שאינם מישראל. קהל יעד הוא ההגדרה הראשונית שעליכם לבצע לאחר שהחלטתם שאתם רוצים לבצע קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם או עוקבים אחרים.

עוקבים ישראלים באינסטגרם – למי זה מתאים?
קרדיט תמונה FREEPIK

אם בעבר רוב האוכלוסייה שהייתה משתמשת באינסטגרם הייתה מתחת לגיל 30, כיום הדברים השתנו, משתמשים רבים מעל גיל 30 פתחו חשבון אינסטגרם והם לגמרי שם, מעורבים בפוסטים, צופים בסטוריז ועושים פעולות שונות. אם הם קהל היעד שלכם וטרם פתחתם חשבון אינסטגרם כדאי לעשות זאת עכשיו, פתיחת חשבון לוקחת בדיוק מספר דקות בודדות, לאחר מכן תוכלו לפנות לחברת דיגיטל בוסט ולרכוש כבר עוקבים ישראלים באינסטגרם ולהתחיל להריץ את התכנים שלכם.

כמעט כל העבודה של בעלי העסקים מתקיימת כבר במחשב, באופן אוטומטי בעזרת תוכנות ייחודיות. אין ספק שעבור כלים שיווקיים והצלחות בפרסום כדאי מאד להשתמש גם בתוכנה אוטומטית, זה חוסך לכם משכורת לעובד ומאפשר לכם לקבל עוד עוקבים, לייקים ומעורבות. חבילת עוקבים ישראלים באינסטגרם הינה חבילה משתלמת במיוחד, הכול עובד בצורה אוטומטית יומיומית. מלבד רכישת החבילה אין צורך שתגעו בחשבון, רק תעלו תכנים ותמלאו את החשבון בתמונות וסרטונים. השאר יעבוד לבד. אתם תראו עוד ועוד עוקבים מידיי יום, מה שיגרום ליותר צפיות בסטורי ולייקים.

יש סיבה שחברת דיגיטל בוסט מוצאת את עצמה מוציאה עוד ועוד חבילות, הביקוש גבוה. כיוון שפלטפורמת האינסטגרם תפסה תאוצה וכולם רוצים להוביל בעוקבים, להיות חלק מההשפעה של הצרכנים ולקבל מתנות ותשלום על הפרסומים. דור ה-Z גדל לתוך זה והוא רגיל לקבל מידע פרסומי בצורה כזו ולכן הוא גם שואף להגיע לרמה של פרסום כזה, להיות עם המון עוקבים. ולכן רבים רוכשים עוקבים ישראלים באינסטגרם גם בגיל צעיר, כדי שיוכלו לבנות את התדמית שלהם מגיל קטן ולא רק בגיל 30 או 40. כי עבודה לטווח ארוך ותחזוקת חשבון איכותית נעשית לאורך זמן. ואין ספק שאם יש מקום שכדאי להשקיע בו זה האינסטגרם.

עוקבים ישראלים באינסטגרם מאפשרים לכם חשיפה לקהל שאתם צריכים, לקהל הישראלי. בעיקר עם המוצרים שלכם חשופים לקהל הזה. הקהל הישראלי אוהב מותגים, שפע, צריכה בעקבות המלצות ולכן אין לכם אפשרות לוותר על הכלי השיווקי הזה. לפי מחקרים שונים הצרכן הישראלי אוהב לצרוך מוצרים חדשים, זה גורם להתרגשות משהו חדש תמיד עושה תחושה טובה. ניתן לראות שהחברות הבינו זאת, ניתן לראות לדוגמא את חברת אסם שמוציאה כל פעם במבה בטעם חדש או מילקי מייצרים טעם חדש. כל אלה נעשים בגלל ביקוש רב. זה עושה רעש תקשורתי, אנשים רוצים לטעום, כל מוצר חדש מושק לא רק בטלוויזיה, אלא גם ברשתות החברתיות. 

הדרך הטובה ביותר לחשוף את הקהל הישראלי למוצרים חדשים זה באינסטגרם. כי כפי שאמרנו הישראלים מבזבזים זמן רב ברשתות החברתיות. עוקבים ישראלים באינסטגרם מחפשים לצרוך את התוכן הזה. מספיק שייראו כמה אנשים שהמליצו על המוצר, הצרכן ייגש לקנות אותו. האהבה למוצרים חדשים מגיעה גם מהעובדה שדברים השתנו, אם בעבר לא הייתה מודעות לתזונה ואוכל בריא או טבעוני, היום המודעות גדלה, עוד ועוד אנשים מחפשים מוצרים בריאים או טבעוניים והם לא מוצאים, אז הקהל הזה אפילו צמא למוצרים חדשים, כי יש לו חוסר. 

הם צרכנים לכל דבר, כאלה שעושים השוואות, סקר מחירים ואף בוחנים את המוצר לעומק לפני שהם קונים אותו. הם מחפשים המלצות בכל רשת חברתית שקיימת ואף במנוע החיפוש של גוגל. ולכן לפני שאתם עושים תכנית שיווקית תדאגו להיראות משתלמים בכל הפלטפורמות ולא לדאוג רק לעוד עוקבים ישראלים באינסטגרם, כי הצרכן מחפש אתכם. ככל שהמידע יהיה אמין יותר ובעל ערך מוסף כך תרוויחו עוד לקוח. קניית עוקבים באינסטגרם לא מספיקה לתהליך שיווקי גדול בדיגיטל, חייב לבנות אתר אינטרנט ייחודי, המפרט על יתרונות המוצר או השרות, מעניק הטבה לרכישה או אפשרות לרכישה אונליין. פרסום ברשתות חברתיות ובמנוע החיפוש של גוגל ועוד. הכוונה היא שאין להסתמך על עוקבים ישראלים באינסטגרם, אלא לעשות הרבה מעבר.

דיגיטל בוסט מאפשרת להתרחב לעוד אופציות בחבילות שלה, לא רק קניית עוקבים באינסטגרם, אלא חבילות נוספות לרשתות חברתיות נוספות. כדי שתהיה לכם את האפשרות להתחזק בכל הפלטפורמות. 

שימו לב שמגמות הצרכן הישראלי השתנו לא רק בתזונה ובאכילת מאכלים בריאים או טבעוניים, אלא גם בצריכה ירוקה יותר, צריכה שמותאמת להתחשבות באיכות הסביבה, שפע של אופנה, רכישה בגדי יד שנייה ועוד. כאשר עולים על פוטנציאל להפוך ל"גורו" באחד מהתחומים הללו יכולים להרוויח כסף רב. החלטה להיות אדם שמאמין באיכות הסביבה יכולה להיות טובה עבורכם. תייצרו לכם נישה אותה תציגו לקהל הרחב ואז תרכשו עוקבים ישראלים באינסטגרם כדי ליצור קהל התחלתי שמתעניין בתחום. לאחר העלאת תכנים והתמדה תוכלו להוביל את התחום, אם תלמדו מהמתחרים ותעשו את הדרוש להצלחה כמשפיען, אין מי שיעמוד בפניכם. 

מי יודע מה מחכה לנו בהמשך, אם היום מה חם זה עוקבים ישראלים באינסטגרם מחר זה יכול להיות משהו אחר. הכלים השיווקיים משתנים מעת לעת, מה שטוב בהשקעה של האינסטגרם זה העובדה שתוכלו בעזרת ההצלחה להעביר את הכוח שיש לכם גם לרשתות האחרות במידת הצורך. קישור או תמונה טובה עם הפרטים הנכונים, תעשה את העבודה, כך שכל הזמן שלכם אינו לשווא, רבים מהמשפיענים העבירו עוקבים ישראלים באינסטגרם לטיק טוק כאשר ראו שהטיק טוק בצמיחה. הם עשו זאת על ידי פרסום סרטונים של טיק טוק בעמוד האינסטגרם, החשיפה הזו גרמה לאנשים לעקוב אחר החשבון גם בטיק טוק, יש לתת שם ערך שונה כי אם הוא עוקב אחריו בפלטפורמה אחת לא בטוח שהוא ירצה לעקוב בעוד פלטפורמה אם התכנים שלכם יהיו זהים, אלא אם כן התכנים שלכם יקרי ערך עבורם. 

לסיכום,

יש להיות עם היד הדופק ולנסות לזהות את האפליקציה הבאה שתהיה להיט. כי אם תהיו החלוצים, תוכלו להצליח בה יותר. הראשונים להתנסות ולעלות תכנים שמותאמים הם תמיד מצליחים. לא משנה באיזו נישה בחרתם להתמקד הכי חשוב שיהיו לכם מספיק עוקבים ישראלים באינסטגרם אם אתם פונים לשוק הישראלי. שימו דגש על התכנים, תנו לעוקבים ערך מוסף ותתרגלו למספר עוקבים גבוה יותר. המדריך להצלחה נמצא בפרטים הקטנים, אל תשכחו לשתף גם אותם, את העשייה שמעבר למה שנהוג להציג כלפי חוץ.

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...