Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עוד מחזור בפרויקט ליווי העסקים הגדול בדרום הסתיים: מפגש סיכום לפרויקט "המנטורים" של הנגב

עוד מחזור בפרויקט ליווי העסקים הגדול בדרום הסתיים:  מפגש סיכום לפרויקט "המנטורים" של הנגב
קרדיט כיל

השבוע התקיים מפגש הסיכום של מחזור ג' בפרויקט "המנטורים" של חברת כיל והרשויות בנגב, בשיתוף ארגון "מעברים". במסגרת הפרויקט מנהלים בכיל נפגשו במהלך חצי השנה האחרונה עם יזמים ועצמאיים מהדרום בניסיון לעזור לקדם את העסקים המקומיים ולתרום מהידע שנצבר בחברה. הפרויקט מאפשר לבעלי העסקים לבנות תכנית עסקית, לגבש אסטרטגיית שיווק, לבחון תימחור ועוד. מכיל נמסר כי המחזור הבא בפרויקט יפתח בקרוב.

מחזור נוסף בפרויקט ליווי העסקים הגדול בדרום הסתיים
קרדיט כיל

עשרות יזמים ובעלי עסקים מהדרום נפגשו השבוע במשרדי כיל בבאר שבע למפגש סיכום של המחזור בפרויקט "המנטורים". התכנית, בהובלת כיל ומעברים נגב צפוני, ובשיתוף המועצות שער הנגב, בני שמעון ויואב, נועדה לעזור לבעלי העסקים, הוותיקים והחדשים, לעמוד במטרות שהציבו לעצמם ולשפר את העסק. במהלך חצי השנה האחרונה נפגשו מנהלים של חברת כיל מהמחלקות השונות במפעלי הדרום עם בעלי עסקים ויזמים ממועצות הנגב במסגרת של "מנטורינג". לאורך הזמן בעלי העסקים והמנהלים בנו יחד תכנית עסקית, הגדירו מטרות ברורות ופעלו לגיוס מימון לפעילות, הגדלת מכירות וכדומה. המחזור הבא בפרויקט יחל בחודשים הקרובים ובעלי עסקים מוזמנים לפנות ולהגיש בקשה להשתתפות.

טל מרקו מקיבוץ דביר, בעלת העסק "חתונה תוצרת בית – פשוט להתחתן", להפקת חתונות, סיכמה את הפרויקט: "הקמתי את העסק כמפיקת חתונות חברתיות בהן האורחים מביאים את האוכל. הגעתי למנטורינג בעיקר בגלל שהעסק שלי עבר שלב, ממקום בו אני עושה הכל לבד, לעסק עם מספר עובדים הפועלים עצמאית בשטח תחת פיקוח שלי. כשהגעתי לפרויקט קיבלתי שני מנטורים מדהימים – את רועי פנחסי ושלומי אגאי, מכיל. במסגרת הפרויקט ישבנו אחת לשבוע ועשינו 'בריף' על מה היה או השתנה בעסק בשבוע האחרון. דברים משתנים בעסק מהר מאוד וזה טוב שיש מישהו שעוזר לקדם ושאפשר לדבר איתו על דברים מהותיים כמו פיטורים של עובדים, מגמות שאני מגלה בתחום, רווחים, עדכונים וכו'. המלווים שלי מכיל הם אנשים מאוד חזקים וחדים שהם כרישים בתחומם, וזה בדיוק מה שהעסק שלי  היה צריך".

"בהתחלה לא הכל היה ורוד" סיכמה טל. "התחלתי בתחושה שקשה להם להבין את העסק והערכים עליהם הוא עומד. אבל עם הרבה הקשבה ובלי לוותר צלחנו את זה. בסופו של דבר הם באים ממקום של לתת כמה שיותר והם מאפשרים לי להחליט מה אני נותנת וכמה אני לוקחת. זה תהליך שנבנה, ואני מרגישה שממש לא מיציתי".

מחזור נוסף בפרויקט ליווי העסקים הגדול בדרום הסתיים
קרדיט כיל

רועי פנחסי, מנהל שרשרת אספקה של כיל מוצרים תעשייתיים, סיפר: "לפני כשנתיים ביקשה ממני חגית רחמים, מנהלת קשרי קהילה, לנהל את הפרויקט מטעם כיל. הרעיון היה שמנהלים או מנטורים מחברת כיל יעזרו לבעלי עסקים קטנים שגרים במועצה לנהל ולקדם את העסק שלהם באמצעות מנטורינג. ההירתמות של המנטורים ושל מנהלת כיל מוצרים תעשייתיים, ענת טל, לקידום הנושא הייתה מדהימה. חלק מבעלי העסקים היו צריכים עזרה בבניית אסטרטגיית שיווק, אחרים היו צריכים עזרה בענייני כספים, היו גם כאלה שפשוט הרגישו צורך להתייעץ ולהתלבט בנוגע לעסק עם אדם שיש לו ניסיון. כאן בדיוק המומחים של כיל יכולים לעזור ולתרום מהניסיון שלהם – לבנות תוכנית עסקית, להבין האם התמחור של המוצרים נכון ולנתח את הסביבה העסקית שבה הם פועלים.

לסיכום אמר רועי: "אני מרוויח שלוש פעמים מהפרויקט הזה – קודם כל אני נותן מעצמי ומהידע שלי וזה גורם להרגשה נהדרת, שנית אני תורם לקהילה שבה אני חי ושלישית – אני שגריר של החברה המעולה שבה אני עובד. אני רוצה להודות למנטורים ולמנהלים המצוינים שהשקיעו מזמנם ומרצם על מנת שהתוכנית תתקיים ותצליח ועל מנת שהעסקים ישגשגו. אנו בכיל מחכים בקוצר רוח למחזור הבא ורוצים כבר לפגוש את בעלי העסקים החדשים שיגיעו".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...
הוקרה לשלוש מנהלות מרחבי הלמידה של המקיף הכללי אמית שדרות
במשרד החינוך מחוז דרום, התקיים השבוע טקס הוקרה למנהלות מרחבי...