Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטרטאפ ניישן של משרד הכלכלה במאיץ קרית גת – 11 המופלאים!

סטרטאפ ניישן של משרד הכלכלה במאיץ קרית גת – 11 המופלאים!
באדיבות סניף מעוף קרית גת

סיום מוצלח לאקסלרטור קריית גת Ga2Tech של משרד הכלכלה בשיתוף העירייה התקיים בפני נציגי קרנות הון סיכון וקהל משתתפים גדול ומפרגן

דמו דיי קריית גת
באדיבות סניף מעוף קרית גת

אקסלרטורGat2Tech  (מאיץ יזמות טכנולוגית) הפועל בקריית גת מזה שנתיים, במסגרת תוכנית ארצית של משרד הכלכלה, באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, מעוף-טק, מרכז תנופה  אגף הצעירים בעיריית קרית גת ובניהול מקצועי של טל כתרן ומעוף קריית גת.

אקסלרטור קריית גת הושק בינואר 2019, והיה למעשה הראשון והמוביל מבין 22 האקסלרטורים בתוכנית מעוף-טק כשמטרתו היתה להציע ליזמי סטרטאפ מהעיר וסביבתה, מעטפת מקצועית תומכת, ליווי והכוונה בהקמת המיזם וקידומו אל עבר שוק המטרה, תוך סיוע באיתור לקוחות, שיתופי פעולה וגיוס השקעה.

בעקבות הצלחת המחזור הראשון במסגרתו הגיעו לקו הסיום 13 מיזמי סטרטאפ, שחלקם אף הצליח בהמשך, לגייס הון ראשוני, להשיק את המוצרים אצל לקוחות ואף לחתום על שיתופי פעולה משמעותיים ובינלאומיים, הושק ב- 2020 המחזור השני שביצע השבוע את אירוע הסיום. במסגרת האירוע הציגו 11 מיזמי סטרטאפ את הטכנולוגיות שפיתחו במגוון נושאים טכנולוגיים, בפני פאנל משקיעים שמנה נציגי קרנות הון סיכון וחממות של רשות החדשנות ובפני קהל של כ- 100 משתתפים. האירוע התקיים אונליין בשל מגבלות הקורונה.

שני המחזורים של האקסלרטור התאפיינו במספר גדול של מיזמי סטרטאפ שסיימו את התוכנית, כמו גם במארג מיוחד של מיזמים  בהובלת נשים, חרדים, צעירים ומבוגרים, ובדגש לתושבי העיר והסביבה וכן מספר מיזמים שהגיעו אפילו מת"א. האקסלרטור מלווה מתחילתו ע"י חברות מהמובילות בעולם דוגמת מיקרוסופט ואמזון, ופירמות מובילות דוגמת עו"ד פרל כהן צדק ורו"ח דלוייט.

האקסלרטור התארח בהאב חדשנות שהוקם בעיר לפני כשנתיים במרכז תנופה לצעירים, אשר תרם רבות להצלחת התוכנית, והמשיך לפעול במשנה המרץ גם בתקופת הקורונה באמצעות פעילויות מרחוק, מפגשים וובינרים (וירטואליים) ובהובלת צוות מקצועי מיומן, בראשות מנהלת מרכז הצעירים תנופה קריית גת, אודליה סבג, המנהל המקצועי של האקסלרטור- טל כתרן, גורו האקסלרטורים ומותג בינלאומי בתחומו ושי חיות, מנהל סניף המעוף בקריית גת ומנהל שותף באקסלרטור מטעם המעוף.

הסטרטאפים במחזור השני פיתחו טכנולוגיות בתחומי: סמארט מוביליטי, אדטק, ליגלטק, טרוולטק, ביג דאטה, אי-קומרס וסושיאל אימפקט. בפאנל המשקיעים השתתפו נציגי קרנות הון הסיכון: OneStage Ventures, Samuri Ventures, Labs08 וחממת חדשנות InNegev ונציג KPMG.

דמו דיי קריית גת
באדיבות סניף מעוף קרית גת

ראש העיר קרית גת מר אבירם דהרי שמלווה את התכנית מתחילתה מקרוב, בירך את המשתתפים ואיחל להם הצלחה רבה: "אני זוכר את ההתחלה בה הגעתם עם הרבה סימני שאלה, חסרי נסיון אבל חדורי מוטיבציה להצליח. התארחתם בהאב שהקמנו עבור טכנולוגיות חדשניות פורצות דרך ובאמצעות הסיוע של הצוות המקצועי שלנו בראשות מנהלת אגף הצעירים אודליה סבג ומנהל האקסלרטור טל כתרן, איש מקצועי ומנוסה יחד עם מנהל מעוף קרית גת שי חיות המצוין, יצרתם תוצרים מדהימים. חלקכם כבר השיק את המיזמים ואנו מאחלים לכם להמשיך מחיל אל חיל ולהצעיד את ההייטק במדינת ישראל ובעיר קרית גת קדימה. קרית גת היא הבית שלכם- היא הבית של ההייטק ואנחנו נשמח תמיד לאחר אתכם ולסייע בידכם להגביר עוד ועוד את הפעילות המבורכת שלכם למען התל"ג הלאומי של מדינת ישראל שהוא הכח המניע את הכלכלה שלנו. ברוכים תהיו ולכו מחיל אל חיל". נאחל ליזמים שפע של הצלחה!

רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה: "תכנית האקסלרטורים של מעוף טק מוכיחה את עצמה פעם נוספת, עם 11 סטרטאפים נוספים שמסיימים את המאיץ ומתחילים את דרכם בסטרטאפ ניישן. פתיחת תכנית האקסלרטורים בפריפריה הגיאוגרפית של ישראל מאפשרת ליזמים מכל רחבי הארץ לממש את הפוטנציאל שלהם ולהפוך את חזונם למציאות, באמצעות ליווי מקצועי של מיטב המנטורים. בעת הזו, כשאנו בעיצומו משבר כלכלי, נותן תקווה לקחת חלק בצמיחתם של סטרטאפים חדשים שיסייעו להניע את גלגלי המשק".

טל כתרן מנהל האקסלרטור הוסיף כי "סטרטאפים הם אנשים לפני שהם טכנולוגיה, והצלחתם תלויה בעיקר בהתמדה לאורך זמן, במיקוד היזם במטרה, וביכולת ביצוע מהירה ואיכותית. תקופת הקורונה היוותה משוכה מאתגרת, שדרשה התאמה והתאקלמות לעבודה מרחוק בכל אספקט, יכולת ניהולית ופיתוחית מורכבות יותר. היזמים הציגו בצורה מקצועית רעיונות חדשניים וזכו לפירגון הן מפאנל המשקיעים ומהקהל הווירטואלי, אך עירני למאמץ הרב הנדרש מיזמים לממש את רעיונותיהם. אני גאה מאד בהישגיהם, ומודה למנטורים המקצועיים, חברות ופירמות ישראליות ובינלאומיות שמלוות את התוכנית, כמו גם לכלל הגופים הממשלתיים והעירוניים שיזמו מימנו ואפשרו את ביצוע התוכנית.

שי חיות – מנהל מעוף סניף קריית גת ומנהל האקסלרטור מטעם המעוף  ציין: "אני גאה מעוד בהתקדמות של היזמים במהלך התכנית ובכך שמשתתפי המחזור השני בקריית גת היו המובילים של הקמת קהילת יזמות ארצית במעוף-טק. היזמים התקדמו משמעותית במהלך התכנית ופיתחו קבוצה של מיזמים מובילים. אני מצפה לראות את התקדמות המיזמים והמשך התרומה של התוכנית לפיתוח יזמות וקהילה יזמית בפריפריה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...