Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סוכות עם ורטיגו ואורחים בפסטיבל "מחול בכפר" למבוגרים ולכל המשפחה בכורות , מיצגים, מחול לילדים ולמבוגרים ג'אז וסיור אקולוגי בכפר האמנות האקולוגי של הלהקה

סוכות עם ורטיגו ואורחים בפסטיבל "מחול בכפר" למבוגרים ולכל המשפחה בכורות , מיצגים, מחול לילדים ולמבוגרים ג'אז וסיור אקולוגי בכפר האמנות האקולוגי של הלהקה
קרדיט צילום יחצ

להקת המחול ורטיגו, תקיים זו השנה השלישית, בחוה"מ סוכות (22-24.9.21) את  פסטיבל "מחול בכפר"- שלושה ימים באווירה ובנוף המיוחדים של כפר האמנות האקולוגי ששוכן בקיבוץ הל"ה ומשקיף לעמק האלה עם  תוכנית עשירה של מופעים , בכורות למבוגרים ולילדים כמו כן יוכל הקהל ליהנות מבירה מקומית מהעמק ומהפיצה של אורי .

השנה מתרחב הפסטיבל וחלק מאירועיו יתקיימו גם  באולם "ברונקה" החדש שנחנך לאחרונה בכפר, לצד אירועים ומופעים שיתקיימו בסטודיו של הלהקה ומתחת לכיפת השמיים.

לדברי סיגל רוט המנהלת האמנותית : "בפסטיבל "מחול בכפר " תפגשו התרחשויות מרחביות , זמניות וגופניות, חושפות ונחשפות כל אלה מאפשרים  ליוצרים ולצופים לחוות תנועה מבחוץ פנימה ומבפנים החוצה.

הפסטיבל יפתח בבכורה ל ""Capacity -יצירתה של מיה רשף, רקדנית לשעבר בלהקת המחול ורטיגו, בוגרת בצלאל וכיום יוצרת עצמאית בגוף ובחומר.

בעבודתה עוסקת רשף בהתנסות ההכלה של האחר בתוכה וביכולת שלה להכיל ולשאת . (22.9.21 , יום רביעי ,  שעה 19:00 , מחיר כרטיס 50 ₪)

ביום זה יוכל הקהל להנות ללא תשלום ממיצגים של היוצרת והרקדנית מיכל מסיקה בהשתתפות הרקדנית אורי בן יוסף . ומיצג נוסף של האמנית היוצרת באדמה לין ברינר, אמנית בניית מנדלות באדמה ואלמנטים מהטבע.

"איילת היער", מיצג של הרקדנית והיוצרת מיכל מסיקה- נוצר בהשראת "הלן של הדרכים" אלה קדמונית מהמיתולוגיה האירית, שתפקידה להנחות ולכוון את אובדי הדרך ביער לשבילים בטוחים הן במישור הפיזי והן במישור הרוחני וטקסים טיבטים מסורתיים בשימוש מסיכת אייל שנחשב במסורת ההינדית והבודהיסטית כמייצג טוהר, אחווה והדרכה רוחנית. בהשתתפות הרקדנית אורי בן יוסף.

המיצג נוסף של הרקדנית והיוצרת מיכל מסיקה  , "אאורה" בהשתתפות הרקדנית נועה רוזנטל, נעשה בהשראת שירו של המשורר העתיק אוביד . (22.9.21, יום רביעי , בשעה 18:00  וב-   23.9.21 , יום חמישי בשעה 18:00 פתוח לקהל הרחב ללא תשלום).

במהלך היום יתקיים ללא תשלום, סיור אקולוגי בכפר עם מנכ"ל להקת מחול ורטיגו וממקימי הלהקה עדי שעל. הסיור יכלול היכרות עם המערכות השונות בכפר האקולוגי :מערכות למחזור מים ואיסוף מי גשמים, בנייה בחומרים טבעיים, הפקת חשמל מהרוח ומהשמש, מחזור פסולת אורגנית ושרותי קומפוסט וכן מערכות נוספות הפועלות בכפר מתוך תפיסה של בנייה בת קיימא. (22.9.21 , יום רביעי בשעה 12:00 – ללא תשלום) .

עוד במהלך ימי הפסטיבל -מופעים של יוצרים עצמאיים למבוגרים ומופעים לילדים ובהם:

קרקס בראשית של תיאטרון זיקית סיפור שבעת ימי הבריאה המוצג ע"י הלהטוטן רן מורנו אשר מגיע לבמה כדי להציג את מופע הקרקס שלו, ומוצא להפתעתו שחלו בה שינויים. תוך דיאלוג עם קול מסתורי, שימוש בחפצים מגוונים מתפתחת העלילה ומתגלה בהדרגה לקהל מה קרה בכל אחד מהימים.(מתאים לגילאי 4-9. 22.9.21 , יום רביעי , שעה 11:00 . מחיר כרטיס 40 ₪ )

"ריקוד ברגע"  –מופע מחול  לכל המשפחה  עם יניב מינצר ויובל גולדשטיין בו חושפים השניים את ״מאחורי הקלעים״ של יצירת מופע מאולתר, גילוי התנועה והסאונד והקשר ביניהם. (23.9.21 , יום חמישי,  שעה 17:00 . מחיר כרטיס 40 ₪)

"כחולות " – מופע של הכוראוגרפית גלית ליס השואפת להנכיח את "האסתטיקה הפיזיולוגית" של הגוף המבוגר בזירת המחול העכשווי. ביחד עם אנסמבל שמורכב מ-12 נשים בגילאי  80-65, העבודה בוחנת את הוויית ההתבגרות והזִקנה דרך גוף ותנועה. (23.9.21 , יום חמישי , שעה 19:00 . מחר כרטיס 60 ₪)

קרדיט צילום אלון מירום

Fresh  Nature &  מופע ובו שתי יצירות של הכוריאוגרף לוטם רגב:

Fresh – יצירה חוקרת דרכים חדשות של תקשורת פיסית ומעניקה קול לדור החדש של אמני התנועה בישראל. מבצעים ושותפים ליצירה: גיל אלגרבלי, שי והב, לאו טריס, רומי כהן, הילה רגב.

Nature – "תקריב אל הטבע האנושי, חוויות רגשיות מתורגמות לתנועה רגעים של הרמוניה חמקמקה במפגש בין שני גברים". מבצעים: אביתר אומסי, לוטם רגב.  (24.9.21 , יום שישי , שעה 11:30 . מחיר כרטיס 50 ₪ ).

את הפסטיבל ינעל מופע  בכורה של "כוכבי הג'אז של מחוז גוש דן" שינגנו קלאסיקות ג'אז לצד קטעים חדשים ומקוריים ביניהם : Caravan  What a wonderful world  , Sandu , It could happan to you

בהרכב: סער שריקר -תופים , רוי זילברשר – באס , אוריה גולן – סקסופון, זיו קרטגינר – חצוצרה, נוב שמש – פסנתר , זמרת אורחת – אביב פק

(24.9.21 ,  יום שישי , שעה 13:00 . מחיר כרטיס 40 ₪ )

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים :

https://vertigo.org.il/village/village-dance-festival-3/

פסטיבל "מחול בכפר" לכל המשפחה

חוה"מ סוכות  22-24 בספטמבר 2021

"ורטיגו" – כפר האמנות האקולוגי בקיבוץ נתיב הל"ה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...
הוקרה לשלוש מנהלות מרחבי הלמידה של המקיף הכללי אמית שדרות
במשרד החינוך מחוז דרום, התקיים השבוע טקס הוקרה למנהלות מרחבי...