Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נשים מובילות שינוי בעידן הנגב

נשים מובילות שינוי בעידן הנגב
צילום באדיבות מכון טריגובוף

כ – 40 נשות עסקים מובילות מאוסטרליה הגיעו למרכז סוויץ' מייסודו של מכון טריגובוף בעידן הנגב על מנת ללמוד על המודל הייחודי של המרכז

בין חברי המשלחת –  ג'יליאן סגל, יו"ר לשכת המסחר אוסטרליה – ישראל ופול ישראל, מנכ"ל לשכת המסחר ישראל – אוסטרליה וחבר הועד המנהל של מכון טריגובוף

נשים מובילות שינוי
צילום באדיבות מכון טריגובוף

בשבוע שעבר (ג') הגיעה לישראל משלחת של כ – 40 נשות עסקים אוסטרליות מובילות במסגרת צוות משימה של לשכת המסחר אוסטרליה – ישראל. צוות המשימה עסק בנושא תעסוקת נשים ויזמות בקרב נשים, בביקורן בעידן הנגב התמקדו חברות המשלחת במגמות המאפיינות את שוק התעסוקה בחברה הבדואית ובבחינת דרכים להתמודדות עם הסוגייה, בין היתר באמצעות חינוך, הכשרות ועידוד יזמות.

במהלך הביקור הנשים התרשמו ממרכז סוויץ' החדש שנפתח לאחרונה בבית עידן הנגב בלב פארק התעסוקה המשותף לרהט, להבים ובני שמעון. המרכז, אותו הציג מנכ"ל מכון טריגובוף, שלום נורמן,  פועל בתחום הכשרות מקצועיות, קידום מקצועי ואישי ועידוד יזמות וזאת מתוך ראיה הוליסטית וקידום שיתוף פעולה.

נשים מובילות שינוי
צילום באדיבות מכון טריגובוף

בהמשך המפגש, נשות העסקים האוסטרליות שמעו סקירה ממנכ"ל החברה הכלכלית רהט, מחמוד אל עמור על המגמות המאפיינות את שוק התעסוקה ברהט בדגש על יזמות בקרב נשים, ונפגשו עם ד"ר נוזהה אלהוזייל – ד"ר לעבודה סוציאלית במכללת ספיר ומנהלת עמותת קורת ברהט שמסייעת לנשים יזמיות ולעסקים קטנים במימון פיננסי. לאחר מכן הן שמעו את סיפורן האישי של שתי תיירניות ברהט – חוסיינה אבו רביע ונדאל ג'ורבלי שפתחו את בתיהן והקימו עסק קטן כל אחת בתחומה בתחום התיירות והאירוח. נדאל וחוסיינה ישתתפו בקורס של מרכז סוויץ' בנושא נוכחות דיגיטלית לתיירניות שיפתח בקרוב.

את צוות המשימה האוסטרלי הובילו כריסטין ברטלט וג'ניפר וסטקוט – נשות עסקים בכירות שקידמו חדשנות בקרב חברות רבות באוסטרליה. יחד איתן השתתפה במשלחת גם ג'יליאן סגל, יו"ר לשכת המסחר אוסטרליה – ישראל. את המשלחת ליווה פול ישראל, מנכ"ל לשכת המסחר ישראל – אוסטרליה וחבר הועד המנהל של מכון טריגובוף.

בתום המפגש צוות מרכז סוויץ' המשיך למתנ"ס שגב שלום שם התקיימה אליפות המתמטיקה השנייה בתוכנית 'עשר אצבעות' של חברת מטיפיק שמתקיימת בשיתוף עם מתנ"ס שגב שלום, מכון טריגובוף ומרכז סוויץ'.

מרכז סוויץ' להכשרה וקידום תעסוקה הוקם ביוזמת מכון הארי אוסקר טריגובוף בבית עידן הנגב בשיתוף עם חברת עידן הנגב ובסיוע של JNFאוסטרליה. המרכז הוקם בהתאם לחזונו של הארי אוסקר טריגובוף לקידום התעסוקה בחברה הבדואית בנגב. המרכז פועל בשיתוף עם ארגון מונא – חלל לשינוי בראשותו של אסף ברימר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...