רשתות חנויות רבות נתקלות בבעיה תקציבית מורכבת אשר נובעת מחריגה בשעות הפעילות של עובדיהם. מהיום אין אתם חייבים להתמודד עם בעיה זו, שהרי בעת פניה אל חברת אופק מערכות תוכלו להוסיף לעסק שלכם את האפשרות לניהול העובדים בצורה יעילה אשר תביא לשליטה איכותית ומדויקת בעלויות כוח האדם של ארגונכם.
בין אם מדובר בחנות אחת ובין אם אתם אחראים על ניהולה של רשת חנויות שלמה, הרי שאתם בוודאי כבר יודעים כי בשעה שמועסקים במקום מספר עובדים לא מבוטל, ישנה משמעות רבה לכל חריגה משעות העבודה לכאן ולכאן. לעיתים העבודה במשמרות עשויה לחרוג מתכנון התקציב המקורי של הרשת ולהביא להוצאות לא צפויות בכל הכרוך בכוח האדם של ארגונכם.
חברת אופק מערכות פיתחה את היכולת לתת מענה איכותי בכל הנוגע לשליטה בשעות עבודה של מוכרנים ועובדים בכל שעות העבודה בסניפי הרשת או הארגון שלכם.
מערכת ייחודית לניהול כוח אדם וחיסכון בתקציב הרשת
עתה גם אתם יכולים להתחדש בנוכחותה של קופה רושמת אשר מהווה פתרון מחשוב חדשני שלא רק מייעל את העבודה היומיומית של ארגונכם, אלא מביא גם לחיסכון משמעותי בתקציב הרשת הודות ליכולת של המערכת לנהל את פעילות העובדים והתראה על שעות עבודה חריגות שלהם. כל חריגה מצפי השעות המתוכנן מתריעה על שינוי ומדווחת עליו להנהלת הרשת. כפועל יוצא מפעולה זו של הקופות הרושמות של אופק מערכות, ניתן יהיה להביא לחיסכון משמעותי בשעות העבודה ובעלויות כוח האדם ברשתות וחנויות רבות.
לקבלת מידע נוסף אודות המערכות וממשקים החדשניים שחברת אופק מערכות מעמידה לרשותכם, השאירו פרטים באתר או צרו קשר במספר הטלפון 077-2305659.