Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נופש באילת – כי חו"ל זה כאן בארץ

נופש באילת – כי חו"ל זה כאן בארץ
מקור pixabay

מה עושים עכשיו כשהטיסות לחו\"ל מצומצמות והיעדים הם רק יוון או מקומות יקרים יותר? על אילת חשבתם? בשביל מה אתם צריכים להוציא סכומי עתק על טיסות ועל לינה בחו"ל כשאתם יכולים לרדת לאילת… התייר הישראלי למד להעריך את הארץ ובמיוחד את אילת עכשיו בגלל משבר הקורונה, כשלא היה לאן לברוח.
מהיום, נופשים באילת ועוזרים לענף התיירות לצמוח מחדש!

נופש באילת - כי חו"ל זה כאן בארץ
מקור pixabay

מה יש לעשות באילת?

אילת היא עיר מלאה באטרקציות ובמקומות שאליהם אתם חייבים להגיע. אנו ממליצים תמיד להגיע לאילת במכונית ולא בטיסה. חבל להפסיד את כל הנופים מסביב, תוכלו לעזור במצפה רמון או בים המלח, תוכלו לעבור דרך המצדה, ואפילו דרך יטבתה. בדרך לאילת תראו בסיסים של צה"ל כמו שיזפון, שבטה, ביסל"ח ועוד… תראו שלטים מוזרים כמו "זהירות גמלים חוצים". יש מקומות עצירה בדרך שם תוכלו להנות ממשקה צונן ולצלם תמונות עם הילדים בנוף המדברי.

כאשר תגיעו לאילת תוכלו להיכנס למצפה התת ימי, להנות ממלונות יוקרה, מחופים ממש כמו בחו"ל, מסיבות ומועדונים מהטובים בארץ, מסלולי הליכה במדבר יהודה, טיילת אילת ועוד המון אטרקציות שלא חשבתם עליהם עד היום. אם אתם נמצאים באילת ליותר משבוע, היינו ממליצים לכם לקחת קורס צלילה של כוכב 1, המחירים מאוד נמוכים עכשיו וכך תוכלו לקבל תעודת צלילה התקפה לכל מקום בעולם.

בית מלון או שכירות?

באילת יש אפשרות לשכור וילה, או דירה כלשהי במקום ללון במלון. אם אתם כבר נופשים באילת, למה שלא תהנו מהמיטב? ההבדל בין מחיר שכירות ובין בית המלון הוא מאוד זניח, במיוחד אם מחשיבים את האוכל שאתם צריכים לקנות ואת הנסיעות בכל פעם לטיילת. בתי מלון באילת מציעים לנו דילים משתלמים, הנחות על אטרקציות חיצוניות, הפעלות לילדים וכמובן ארוחות כשרות לאורך כל ימות השנה ובמיוחד בימות החגים.

לרוב כדי לשכור דירה באילת תצטרכו להיות כמות גדולה של אנשים ואם לא המחיר רק יתייקר. הדירות לא תמיד במצב טוב, ואלו שכן יהיו במחיר כפול מאשר בית המלון. לכן, אנו ממליצים לכם לבחור בבתי מלון, זו הבחירה המפנקת והמשתלמת ביותר.

עוזרים לענף התיירות

נופשים באילת או בכל מקום אחר בארץ כדי לחזק את ענף התיירות. זה הזמן שלנו לעזור לענף התיירות שעבר משבר מאוד גדול בגלל הקורונה. הסיוע גם בא לקראתנו כמובן, המחירים עכשיו ירדו, כל בית מלון רוצה למשוך אליו את הלקוחות, והביקוש לא גדול כמו בשנים האחרונות כי חלק מהאנשים מפחדים לצאת מהבית.

אז כאשר אנחנו עכשיו נופשים באילת אנו נשלם פחות, המלון יהיה פחות צפוף, האוכל יותר משובח, פחות תורים לאטרקציות והיגיינה ברמה הגבוהה ביותר. מהיום, נופשים בארץ ומחזירים לחיים את ענף התיירות הישראלי!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...