Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתכוננים לגט: מה חשוב לדעת לפני שמתגרשים?

מתכוננים לגט: מה חשוב לדעת לפני שמתגרשים?

החלום המתוק על זוגיות שתימשך לנצח התנפץ, ובזמן שאתם מתכננים את המהלכים הבאים שלכם כדאי שתבינו מה בדיוק עומד לקרות. מהסדרי הראייה על הילדים ועד דמי המזונות וחלוקת הרכוש המשותף, רק עורך דין מנוסה יעזור לכם לקבל החלטות, להגדיר אסטרטגיה ולפעול בצורה חכמה ונכונה. אז לפני שאתם אורזים מזוודות, כדאי לעשות את הבחירה הנכונה. מוזמנים ליצור קשר עם חיים פכטר משרד עורכי דין.

מתכוננים לגט: מה חשוב לדעת לפני שמתגרשים?

לפני שפועלים – מתחילים לתכנן

גם אם אתם בטוחים שהקשר הזה נועד לאבדון, וגם אם נדמה לכם שאין כל דרך אחרת, זה בדיוק הזמן לעצור ולהבין לאן אתם הולכים מכאן. זוגות רבים מקבלים את ההחלטה מתוך כעס, דחף או תחושת נקמה. הם פגועים בעקבות עוד ריב קשה אבל שוכחים לקחת בחשבון כמה נושאים חשובים לא פחות. במילים אחרות, לפני שאתם יוצאים לחפש עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון, והרבה לפני שתנהלו את שיחת הפרידה עם הצד השני, עצרו והבינו מה אתם באמת רוצים וצריכים לעשות. הייעוץ המשפטי והליווי האישי שתקבלו מעו"ד חיים פכטר יסלול את הדרך לקבלת החלטות חכמה ונכונה הרבה יותר.

החלטתם? הגדירו אסטרטגיה

אחרי שקיבלתם את ההחלטה הגורלית, זה בדיוק הזמן לאתר עורך דין גירושין מומלץ שיעזור לכם לקבל עוד כמה החלטות גדולות לא פחות. בין אם אתם נשואים זמן קצר ובין אם הפרידה מגיעה אחרי שנים ארוכות למדי, סביר להניח שמעורבים בתמונה כמה נכסים משמעותיים ויקרים. במקרה שיש בתמונה גם ילדים, הרי שתצטרכו להגיע בסופו של דבר להסכמות גם בנושאי הסדרי המשמורת והראייה. אם תדעו להגדיר מה חשוב לכם באמת ועל מה אתם ממש לא מוכנים להתפשר, תוכלו לתכנן אסטרטגיה ברורה שתוביל אתכם אל היעד.

דמי המזונות שלכם

אחד הנושאים המשמעותיים בתהליך הגירושין, וזוהי לרוב גם נקודה שמעוררת חיכוכים ומחלוקות בין שני הצדדים, הוא נושא המזונות. חשוב לזכור כי החוק מגדיר דמי מזונות מינימליים אבל במצבים רבים ניתן להגדיר סכום גבוה יותר בהתאם לתנאים שונים, לרבות גובה השכר של בני הזוג ומשך הזמן שבו צפוי לבלות היום עם כל אחד מהם. עם זאת, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מזונות ולהבין את הזכויות והחובות שלכם על פי החוק, כדי להיערך בצורה חכמה יותר גם לשלב הזה. אתם מוזמנים לקבל ייעוץ משפטי ולתכנן את המהלכים הבאים שלכם עם עו"ד חיים פכטר, וליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 074-636-6072.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...