Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתגברים על סתימות הביוב

מתגברים על סתימות הביוב
צילום יח"צ

אנחנו לא נותנים עליו הרבה את דעתנו, עד אשר מגיע הרגע שבו אנחנו מרגישים אותו באמת. כן, ניחשתם נכונה – אנחנו מדברים על מערכת הביוב. בימים כתיקונם המערכת הזו פועלת כראוי, אבל כאשר משהו משתבש בה, או אז אנו מתחילים להבחין בנזילות ומרגישים בריח הבלתי נעים. אם מדובר בסתימות מאסיביות במיוחד, הדרך הטובה ביותר להתגבר אליהן היא באמצעות ביובית.

מתגברים על סתימות הביוב
צילום יח"צ

פותחים סימות ביוב עם ביובית משוכללת

ברגע שהאינסטלטורים מקבלים קריאה על ביוב סתום, הם מגיעים עם המשאית המיוחדת שלהם לפתיחת סתימות – הלוא היא הביובית. בעזרת המשאית האיתנה הזו אפשר לשאוב ביוב בקלות ובמהירות. בסיום הפעולה, מבצעים האינסטלטורים שטיפת קווי ביוב, ובמידת הצורך מצלמים את הביוב ובוחנים את התקלות הדורשות תיקון. רבים זקוקים לשירותיה של הביובית – אנשים פרטיים שהצנרת בביתם סובלת מסתימות ביוב, בעלי עסקים ומפעלי תעשייה. 

הביובית ששואבת את בורות הספיגה

בעבר היה נהוג להשתמש בבורות ספיגה בארץ וברחבי העולם. בור הספיגה הוא בור מיוחד לספיגת פסולת ללא תחתית. היום משתמשים בבורות הספיגה פחות ופחות בגלל הנזקים התברואתיים והסביבתיים שלהם יכולים לגרום בורות אלה. כך למשל, מכיוון שלבור אין תחתית, הרי שכל החומרים המזהמים מחלחלים אל תוך הקרקע ועלולים להוביל לזיהום הקרקע ומי התהום. כמו כן, ישנם בעלי עסקים אשר מפנים את בור הספיגה למקומות אסורים, ובכך גורמים לנזק סביבתי רק יותר. על כל פנים, בהתאם לתקנות להגנת הסביבה שתוקנו בשנת 1992, נקבע כי ניתן לפנות את בורות הספיגה באמצעות ביובית בלבד. צוות מקצועי העובד עם הביובית מגיע אל השטח במטרה לרוקן את בורות בורות הספיגה ולהוביל את כל התכולה אל מקום חוקי שנקבע מראש. 

מדוע הביובית היא הכלי המושלם לשאיבת סתימות ביוב?

כפי שראינו, הביובית היא הכלי האולטימטיבי המאפשר שאיבת תכולת ביוב בדרך הטובה ביותר, עד כדי כך שאת בורות הספיגה ניתן לפנות בעזרתה בלבד. הביובית משתכללת לאורך השנים, וצוות מקצועי של חברה מנוסה דואג לתחזק אותה ולשמור עליה מכל משמר. הסוד של הביובית הוא שלא זו בלבד שהיא שואבת את תכולת הביוב, אלא שבאמצעותה ניתן לבצע שטיפה של קווי הביוב לאחר השאיבה. 

הביובית המושלמת לשאיבת הצפות

הביובית אינה מיועדת לשאיבת תכולת ביוב בלבד, אלא גם לשאיבת הצפות. אמנם ישראל מתאפיינת במזג אוויר חם לאורך השנה, אך בשלושת החודשים שבהם יורדים גשמים, הם יכולים לעשות לא מעט. כך, בחודשי החורף מתקבלות קריאות עזרה רבות על ידי בעלי חניונים או מחסנים שצריכים לבצע שאיבת הצפות. כמו כן, פעמים רבות ההצפות הן מנת חלקם של בתים פרטיים, בייחוד בתי קרקע שאליהם חדרו המים לאחר גשמים חזקים במיוחד. 

איך בוחרים חברה לשאיבת ביוב?

על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר של שאיבות ביוב ובורות ספיגה, חשוב לבחור בחברה מנוסה ומקצועית. אם יש לכם עסק ואתם זקוקים לשאיבת בורות ספיגה, או אם אתם אנשים פרטיים שהביוב מציק לכם ונסתם שוב ושוב, כדאי לבצע חיפוש נרחב במטרה למצוא את החברה המתאימה ביותר. שאלו לגבי המלצות, חפשו חברה מקצועית באינטרנט ובררו היטב כדי להגיע למקום הנכון.

הביוב לא נותן לכם מנוח? הכירו את החברה המקצועית סופר שירותי ביובית בע"מ. כאן תקבלו מגוון רחב של שירותים בתחום הביובית ושאיבות הביוב: פתיחת סתימות, שאיבות ביוב, צילום קווי ביוב, שאיבת הצפות בחניונים ועוד. שירותי הביוב המתקדמים האלה מתבצעים בתמורה למחירים אטרקטיביים במיוחד ועל ידי צוות אמין, אדיב ונאמן שלא ישאיר אף לקוח לחוץ ומבולבל לנוכח סתימת ביוב רצינית. אז אם אתם סובלים מביוב סתום, פנו עכשיו. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...