Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מסיבת רווקות בספא

מסיבת רווקות בספא
צילום pixabay

מי לא אוהבת ספא? אף אחת, חפשו איפה שתרצו. לכן ספא יכול להיות בילוי מנצח למסיבת הרווקות שאנו מתכננות לחברה הטובה שלנו שעומדת להינשא. אפשר לערוך מסיבת רווקות במועדון לילה עם חדר פרטי, אפשר לערוך אותה בסלון של הבית או הדירה של אחת החברות, אבל אפשר ללכת על בילוי מרגיע ואלגנטי, דמיינו לכן את כל החברות יושבות יחד בג'קוזי מפנק ומבעבע עם כוסות יין ושוכחות מכל העולם, רק לזמן קצר. אין חוויה יותר מרגיעה ומפנקת מזאת.

מסיבת רווקות בספא
צילום pixabay

עם אתר קרמל תוכלו לתכנן יופי של מסיבת רווקות בספא. האפשרויות משתנות וניתן לערוך מסיבה המתחילה בשעות הבוקר ונמשכת עד הערב, או להתחיל בערב ולחגוג במשך כל הלילה. בכל אופן, להלן תוכנייה לדוגמה של מסיבת רווקות בספא כדי שתוכלו לקבל מושג על איכות הבילוי. התוכנייה כוללת בילוי במתחם הכולל גם חדרים פרטיים ולינה, אבל כמובן שזה לא מחייב וניתן לערוך מסיבות רווקות גם במתחמי ספא סטנדרטיים למשך כמה שעות.

מגיעים למתחם הספא

אתן מגיעות למתחם הספא ומתחלקות לחדרים, זה בהחלט לא חייב להיות זוגות, אפשר שלוש ארבע ואפילו חמש חברות בחדר אחד, הקסם של מסיבות רווקות זה הביחד. אז אחרי שנכנסנו לחדר נתפנק באיזה נספרסו מפנק או משקל קל, נשמע קצת מוזיקה טובה ונעלה על חלוקים.

ניגשים לעניינים

אחרי שהתמקמנו אפשר לגשת לעניינים ולקבל מסאז' מפנק ממעסה מקצועית שיודעת ללחוץ לנו על כל הנקודות הנכונות, בזמן שהחברות שוכבות בחדר הטיפולים זו לצד זו ומנהלות שיחת בנות. ניתן כמובן גם לשלב טיפולים קוסמטיים יעילים כמו עיסוי פנים, מריחת קרמים וכדומה.

לאחר מכן ניכנס כולנו לג'קוזי חמים ומפנק בתוך חדר מעוצב ויפהפה עמוס פינוקים, כל חברה מחזיקה כוס שמפניה ביד, המוזיקה מתנגנת בעוצמה לא גבוהה ולא נמוכה מדי, היא מלטפת ומפנקת.

מהג'קוזי אנחנו עוברות לבילויים מרגיעים נוספים אבל בסגנון קצת שונה, ניתן לצפות בסרט, או ליהנות ממשחקי קלפים, טניס שולחן ועוד.

לקראת סיום

החלק האחרון של מסיבת הרווקות בספא בדרך כלל יכלול ארוחה מפנקת, בריאה ומזינה במתחם הספא. נשב כל החברות יחד סביב השולחן, נעניק לכלה המיועדת מתנות אם יש כאלו, נישא נאומי הצלחה ואיחולים לקראת חיי הנישואים המוצלחים שמצפים לה.

מסיבת רווקות בספא היא דרך נהדרת ומנצחת לבילוי יוקרתי במסיבת רווקות, התוכנייה הנ"ל הייתה רק דוגמה אחת תמציתית לדרך בה תוכלו לבלות את מסיבת הרווקות של היקירה שלכן בספא, אבל האפשרויות נמשכות וכמעט בלתי נגמרות. אין ספק כי הבילוי הזה יביא את הכלה במצב רגוע ומאושר לחופה, שיהיה במזל טוב.

עוד רעיונות למסיבת רווקות מדליקה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...