Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהפכת מיזג אוויר

מהפכת מיזג אוויר
Credit: Pixabay.com
מזגן VRF
Credit: Pixabay.com

אם אתם בתהליך שיפוץ דירה, בניין, או מבנה ציבורי אתם בטח יושבים מול לוח התכנון ונדרשים לקבל החלטות שיתאימו אחת לשנייה. כחלק מכך, מיזוג אוויר הוא אחת מהן שכן בחירות במערכות מיזוג שונות דורשות תשתיות שונות ומתאימות לחללים שונים. המשימה אינה קלה- תיאום בין כל האלמנטים דורש תכנון נכון. הפתרון האידאלי עבור הבעיה הוא מזגן VRF. במזגן מסוג זה נעשה שימוש במספר של יחידות איוד המאפשרות התאמה למגבלות החלל. כמו כן הממדים הקטנים של מערכות העיבוי מאפשר התקנה במקומות נוחים.

קדמת המיזוג הנה חברה ותיקה ומקצועית בתחום הנדסת מיזוג אוויר. לחברה התמחות בתכנון והתקנה של מערכות מיזוג מתקדמות וחכמות בהתאמה אישית לכל לקוח. עמידה בתקנים, הגינות, מקצועיות וחדשנות הם חלק מהערכים שמלווים את החברה.

 

להנות מהאוויר טוב גם בקטנה

חלק מהחללים שעוברים שיפוץ או בנייה הם חללים קטנים כמו דירת יחיד, חדר קטן, מבנה לחנות קטנה. כאשר מתכננים את אותם חללים קטנים, נתקלים בקשיים – שכן יש דברים חשובים שחייבים להיכנס לתוך אותו חלל והם צריכים להיכנס בצורה טובה, נוחה וכמובן בטיחותית. לכן, מזגן מיני VRF הוא הבחירה האידיאלית לכך. כך, אפשר להנות מיתרונות מזגן VRF- חיסכון של 50% בצריכת החשמל שמובילה לחיסכון כספי, מודולריות, התקנה נוחה ופעולה שקטה גם במרחב קטן. היחידה החיצונית היא קטנה וקומפקטית וניתן להתקין אותה במרפסת או במקום חיצוני על מנת לא לתפוס מקום ולחבר אליו עד 16 יחידות בהתאם למרחב.

 

לשים לב להבדל

מזגני VRF הם המהפכה החדשה. היתרונות רבים- הפעלה שקטה, חיסכון בחשמל שמוביל לחיסכון בכסף, מודולריות בהתקנה וכמובן היתרון של הטכנולוגיה היא האפשרות להתאים את הטמפרטורה בהתאם לחלל. אך טרם קניית מזגן מיצובישי VRF חשוב לשים לב שיש מזגנים דומים- מזגני אינוורטר. חשוב לדעת את ההבדל הקטן שעושה שינוי רב. במזגנים בטכנולוגית VRF נקודת הפיצול נמצאת בסמוך ליחדות השונות, בניגוד למזגני אינוורטר. הפרט הטכני הקטן משנה את התמונה שכן מזגני אינוונטר שבהם נקודות הפיצול אינה נמצאת בסמוך ליחידות השונות האויר שמוזרם למאייד הוא בטמפרטורה קבועה, בשונה מטכנולוגית VRF בה האוויר מוזרם לכל מאייד בנפרד. בנוסף, בזכות זה ההתקנה קלה יותר כך גם איתור תקלה ותיקונה.

 

חברת קדמת המיזוג אשר מתאימה בהתאמה אישית מערכות מיזוג חכמות ומתקדמות הנה חברה בעלת ותק רב, מקצועית וחדשנית. החברה עוסקת בתחום הנדסת אוויר מזה שנים רבות, וליוותה לקוחות רבים ומרוצים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...