Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לראשונה בבאר שבע: קבוצת רוכשים מציעה לשלם רק 100 אלף שקלים במעמד החוזה והיתרה באיכלוס

לראשונה בבאר שבע: קבוצת רוכשים מציעה לשלם רק 100 אלף שקלים במעמד החוזה והיתרה באיכלוס

קבוצת הרוכשים, למעשה הראשונה שהתארגנה בבאר שבע, הצליחה להשיג מהיזמים, בנוסף להנחה בסך עשרות אלפי שקלים על דירה, גם אפשרות להתחרט אחרי החתימה על החוזה ללא קנסות וקבלת כל הכספים ששולמו בחזרה.
אחרי שאירגנה בהצלחה קבוצות בחריש, בירושלים ובמקומות נוספים בארץ, חברת משגב שיווק מתחמי מגורים יוזמת הקמת קבוצת רוכשים גם בשכונת פארק הנחל בבאר שבע והשיגה תנאי תשלום חסרי תקדים – תשלום של  רק 100,000 ₪ והיתרה לקראת האיכלוס.
בשונה מקבוצת רכישה, קבוצת רוכשים במהותה מתארגנת כדי להשיג הנחה על מחיר הדירה כאשר הרכישה היא ישירות מול הקבלן בצורה של רכישה קבוצתית.
במשגב מזהים כי פרויקטים חדשים בפריפריה הם בעלי פוטנציאל להקמת קבוצות רוכשים מאחר שמדובר בהנחה שהיא משמעותית עבור תושבי האיזור.

לדברי יהורם בר-שי מנכ"ל משגב, "שכונת פארק הנחל היא שכונה מבוקשת בדרום ולראיה קצב המכירות הגבוה הן של פרויקטים של מחיר למשתכן והן של שוק חופשי, אלא שיש לא מעט שלא הצליחו לזכות בהגרלה או שהגרילו דירות שלא מתאימות להם ולכן הצטרפות לקבוצת רוכשים יכולה לשמש מענה. במקום לחכות למזל ולהשתתף בהגרלות של מחיר למשתכן שלא ברור מה מקבלים בסוף, הרכישה הקבוצתית מאפשרת לרכוש דירה רגילה במחיר נמוך, בתנאי תשלום חסרי תקדים ואפשרות להתחרט מכל סיבה שהיא במיוחד בתקופה של אי ודאות בעקבות הקורונה.

לראשונה בבאר שבע: קבוצת רוכשים מציעה לשלם רק 100 אלף שקלים במעמד החוזה והיתרה באיכלוס

בעבר קבוצות הרוכשים המוכרות היו של מועדוני צרכנות כמו חבר שהשתמשו במסה הגדולה וביכולת הכלכלית של חבריהן כדי להשיג הנחות, אלא שבשנים האחרונות התמעטו קבוצות הרוכשים בעיקר מכיוון שפרויקט מחיר למשתכן סיפק את הצורך. אלא שלאור אי הודאות בנוגע ל'מחיר למשתכן' והביקוש הרב לשכונה יוזמת משגב קבוצת רוכשים את הקמת קבוצת הרוכשים הראשונה בבאר שבע מזה כעשור.

לדברי יהורם בר-שי, בין היתר ארגנה משגב קבוצות רוכשים לפרויקט בבאר שבע שכלל 128 דירות להשכרה לסטודנטים, רכישה מרוכזת של 138 דירות בפרויקט חנן מור בעיר חריש,  "פרויקט נופי השמש" בבית שמש שמנה 120 דירות, פרויקט "הולינד פארק" בירושלים ועוד.
כעת, בפרויקט פארק נחל בבאר שבע, החברה הצליחה להשיג הנחה חד פעמית בסך עשרות אלפי שקלים לרכישה קבוצתית של מגוון דירות אבל רק אם נגיע למינימום 20 איש. 
בנוסף, מאחר שמדובר בצורת התארגנות שאינה מוכרת בשכונה בפרט ובעיר בכלל, השגנו אפשרות יציאה מהעסקה ללא התחייבות לתקופה בת 3 חודשים לאחר החתימה על ההסכם ללא קנסות.
"אי אפשר להתכחש למציאות הכלכלית שנכפתה עלינו בעקבות הקורונה", אומר בר-שי, "אבל אי אפשר לעצור את החיים ולכן סיכמנו עם היזמים שהרוכשים ישלמו רק 100 אלף שקלים במעמד החתימה על החוזה והיתרה תשולם בעת המסירה (בסוף שנת 2021)".
לדבריו, "כלל ידוע הוא שככל שרוכשים דירה בתחילת הדרך כך נהנים יותר מפוטנציאל עלית ערך הנכס. הניסיון מלמד שככל עוד שכונה נמצאת בעיצומה של בניה, ולא אוכלסה, נהנים רוכשי 'דירה על הנייר' למחירים טובים. להערכתנו ברגע שהשכונה תתחיל להתאכלס המחירים יעלו מאוד".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...