Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לטעום את הטבע בטעם הטבע – מזונות מומלצים בדיוק כמו שכלבים אוהבים

לטעום את הטבע בטעם הטבע –  מזונות מומלצים בדיוק כמו שכלבים אוהבים
תמונה pixabay

אנחנו משוגעים עליהם. הם חלק מהמשפחה. הם כמו הילדים שלנו. הם לפעמים שומרים על הילדים שלנו. אנחנו רוצים לתת להם את הכול – לפנק אותם, לדאוג להם, לטפל בהם ולשמור על בריאותם. אנחנו רוצים שתמיד תמיד יישארו איתנו – עד כדי כך הם חשובים לנו. עד כדי כך אנחנו קשורים אליהם, הכלבים שלנו.

לטעום את הטבע בטעם הטבע –  מזונות מומלצים בדיוק כמו שכלבים אוהבים
תמונה pixabay

על תזונה וחשיבותה

חלק בלתי נפרד מהדאגה לבריאותם של הכלבים שלנו הוא המזון שאנו רוכשים בעבורם. כשמדובר במזון לכלבים, יותר מכול חשוב לנו שהוא יתאים להם – לגזע הכלב, לגודלו, למשקלו, לאופיו. לא כל מה שמתאים לגזע אחד של כלבים יכול להתאים לגזע אחר. כלב גדול לא בהכרח יצרוך את אותו המזון שצורך כלב קטן. כלב בריא לא בהכרח יקבל את המזון שיתאים לכלב שאינו בקו הבריאות וזקוק לטיפול תזונתי מיוחד. 

לאחר שנוודא התאמה של סוג המזון נבדוק האם הוא טעים לחך. כן – גם הקטנטנים שלנו יכולים להיות אניני טעם בדיוק כמוכם, וגם הם רוצים שיהיה להם טעים! אף כי סביר מאוד שהכלבלבים אניני הטעם שלנו יודו לנו על כל מה שנגיש להם, בכל זאת מומלץ שנביא בחשבון גם את העניין הזה. 

לאחר התאמת המזון ווידוא טעמו המשובח, נברר ממה הוא מורכב ומה הוא מכיל. האם הרכב המזון נבדק ומפוקח על ידי הרשויות ועומד בהלימה עם חוקי הרגולטור? האם הוא מגוון ומכיל את כל מה שהטבע יכול לספק? האם הוא בריא? כן! עלינו לערוך בדיקות מדוקדקות לטובתם של בני משפחתנו ההולכים־על־ארבע לבריאותם ואריכות חייהם. 

ארצה – הגעתם הביתה!

כיוון שאנו יודעים עד כמה הכלבים שלכם חשובים לכם, תושבי הדרום היקרים, אנו מזמינים אתכם לבקר באתר שמתאים במיוחד לכם – ארצה ישראל. אנחנו בארצה ישראל אוהבים את בעלי החיים וחיות המחמד, דואגים להם ושומרים על בריאותם. 

בארצה ישראל הכנו בעבורכם את כל מה שנכון, מתאים ומיוחד לכלב שלכם והכול במחירים נהדרים. ואם במזונות לכלבים עסקינן, אז על אחת כמה וכמה. כאן תמצאו את המזונות הטעימים ביותר, הבריאים ביותר, המזינים והמספקים ביותר לכלבים שלכם כדי שתוכלו להסיר דאגה מלבכם. 

טעם הטבע

הכלבים שלנו, אף שהם חלק בלתי נפרד מחיינו, יקרים לנו ואהובים עלינו מאוד, זקוקים לטבע כדרכם של כל בעלי החיים. הם זקוקים לאדמה, לעצים, למים, לפרא, לחיי הבר, לאינטראקציה עם בעלי חיים אחרים. ובואו נודה בכך – הגינות שלנו, מטופחות ככל שתהיינה, לא יכולות לספק להם את כל זה, למרות הרצון הטוב.

המותג של טייסט אוף דה ווילד, כשמו כן הוא, מגיש לכלבים שלנו בדיוק את מה שהם זקוקים לו ביותר – מזון מן הטבע שמזין את גופם ומאפשר להם לגדול ולחיות בבריאות טובה. הוא מוגש לכלבים שלנו בהתאמה לסוג, לגזע, לצרכים הבריאותיים ולהעדפות הטעם של כל כלב וכלב. הוא מגוון בתכולתו, בהרכבו ובטעמו. טייסט אוף דה ווילד הוא המזון שמחזיר את הכלבים שלנו לטבע האמיתי שלהם, ובכל הנוגע למזון זה הדבר שהם זקוקים לו ביותר.

טבע ועוד קצת

טייסט אוף דה ווילד הוא חלק ממגוון רחב של מזונות שהכלבים שלכם מקבלים אצלנו על מגש (או על צלוחית חמודה). בארצה ישראל תוכלו למצוא עוד מותגים שיספקו לכם את הגיוון התזונתי שהכלבים שלכם זקוקים לו. המותגים המוצעים אצלנו ומותאמים לגזעים שונים, לגדלים שונים ולצרכים תזונתיים מיוחדים הם פרו־פלאן, רויאל־קנין, מונג, נטורל־דלישס ועוד. כולם נבחרו בעבורכם במחשבה תחילה ומתוך ידיעה והבנה עד כמה הם יקרים וחשובים לכם – הכלבים שלכם. 

שיהיה בתיאבון!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...