ביום חמישי הקרוב ה-15.8, המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר תקיים יום חשיפה שיכלול חשיפת פרויקט הנגשה דיגיטלית עבור ביה"ח סורוקה, הרצאות וסדרת סדנאות מעשיות בתחומי רדיו, עיתונות ודיגיטל.
פרויקט ההנגשה הדיגיטלית עבור ביה"ח סורוקה כלל הפקת סדרת סרטונים שנועדה לענות על הצורך של המערך האונקולוגי להנגיש מידע למטופלים ולמשפחותיהם בצורה פשוטה ונהירה, במטרה להוריד חרדות.
הסדרה כוללת 10 סרטונים, שחלקם מתמקדים במחלות סרטן וחלקם במערך הטיפולי והסוציאלי שהמרפאה מעניקה למטופליה.
הפרויקט הופק בשתי סדנאות של תלמידי שנה ב' מהמסלול לתקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית. בסדנת "סטוריטלינג דיגיטלי" התלמידים עבדו על תחקיר וכתיבת תסריט, ובסדנת "צילום ועריכת וידאו" התלמידים עבדו על תרגום התסריט לתסריט צילומי ועל הצילום והעריכה בפועל.
ההפקה כללה מספר ימי צילומים בסורוקה וכמה מרתונים בחדרי העריכה במכללה, תוך ליווי צמוד של סגל המחלקה לתקשורת.
ד"ר מוטי גיגי, ראש המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר: פרויקט סורוקה, הוא פרויקט ייחודי ויוצא דופן שמשלב הן יכולות מעשיות מהשורה הראשונה והן תרומה לחברה. סטודנטים של שנה ב׳ לומדים לבנות תסריט, תחקיר, לצלם ולערוך ולא סתם לפרסומת או למוצר אלא יוצרים סרטונים של כל סוגי מחלות הסרטן, הטיפולים ותופעות הלוואי. המסלול משלב עשייה מקצועית עם המרצים מהשורה הראשונה לצד עשייה חברתית ברוכה וחשובה.