Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כסא מנהלים אורטופדי – ליהנות מכל רגע בחיים

כסא מנהלים אורטופדי – ליהנות מכל רגע בחיים
קרדיט חברת קפרה

אנחנו לא תמיד מצליחים לחשוב על הרגעים האלו, אבל הרגעים הקטנים שבהם אנחנו עוצרים הכל ונהנים מכל רגע, אלו הם הרגעים הכי חשובים. הרגע שבו אנחנו חוזרים מיום עבודה ומתיישבים על הספה ומרגישים את כל המתח של היום מתפרק לנו בחוליות הגב. יחד עם זאת, אם הייתם לרגע מנסים לשבת במהלך יום העבודה שלכם על כסא מנהלים אורטופדי הייתם מרגישים לגמרי אחרת. לכסאות אורטופדיים יש יכולת מדהימה לשפר לנו את איכות החיים, ולהפוך את החיים שלנו לבריאים יותר. נטולי לחץ, נטולי מתחים ונטולי כאבים. והכל בזכות טכנולוגיה חדשנית ארגונומית. מיד נספר לכם עוד על איך החיים שלכם יכולים להשתנות.

קרדיט חברת קפרה

כסא מנהלים אורטופדי – כל הטוב הזה רק בשבילכם

כשאתם בוחרים כסא מנהלים אורטופדי אתם בוחרים באיכות חיים. זה לא באמת משנה אם אתם מנכ\"לים, מנהלי צוות, מנהלי המשרד, או מזכיר או מזכירה. כל אחד ואחת יכולים ליהנות מאיכות של כסא מנהלים זה או אחר ולשמור על הבריאות. כסא איכותי יעניק לכם תפוקת עבודה גבוהה יותר, מצב רוח טוב וימים רגועים יותר.

בסופו של דבר, הבסיס להכל הוא בריאות טובה. כך גם מצב הרוח שלנו משתנה בהתאם לבריאות ולתחושות הגופניות שלנו. החיים החברתיים שלנו תלויי מצב רוח, שתלוי בבריאותנו, וזוהי שרשרת שהולכת ומתארכת ככל שאנחנו מעמיקים בנושא.

אם אתם כמנהלים, או כמנהלי צוות בוחרים בכסא אורטופדי לעובדים שלכם אתם בוחרים באיכות גבוהה לעובדים שיעריכו אתכם, ואת העובדה שאתם דואגים לבריאותם.

כסא מנהלים אורטופדי – איך נדע לבחור אותו כראוי?

נהדר שהחלטתם לרכוש כסא מנהלים איכותי ואורטופדי. כשאתם בוחרים את הכסא חשוב לשים לב לדגשים הבאים שקובעים עד כמה הכסא איכותי:

  • התאמה אישית

כסאות אפשר ואף רצוי להתאים בצורה אישית. כל כסא מנהלים אורטופדי איכותי חשוב שיהיה בהתאמה אישית למשקל המשתמשים בו, לניווט, לגובה, וכמובן לסוג התפקיד.

  • משענת לגב

כסא מנהלים איכותי חייב שתהיה לו משענת גב מתאימה. המשענת צריכה להיות משענת מלאה המכסה את כל גובה הגב, ואף מגיעה לחלק האחורי התומך בראש. משענת זו מאפשרת זוויות נוחות, זרימת דם טובה ויציבות.

  • משענות הידיים

למשענות הידיים יש תפקיד מהותי, גם עליהן להיות אורטופדיות, בסטנדרט גבוה מאד. מתכוונות, מתאימות לגובה הידיים בעבודה מול המחשב וכמובן מותאמות לעכבר ולמקלדת. גובה מותאם אישית יסייע למנוע מכם כאבי מפרקים, כאבי צוואר, כאבי כתפיים ובכלל יתרום לתפוקת עבודה איכותית גבוהה ומספקת.

  • גובה הכסא

גובה הכסא בעל חשיבות גבוהה מאד. כסא גבוה מדי יפעיל לחץ על הברכיים ואף יגרום לכאבים איומים. כסא נמוך מדי יפעיל לחץ בגב התחתון, כאבים במתניים וכאבים המקרינים למקומות אחרים בגוף. התאמה אישית של כל נושא הגובה בכסא, יחד עם כוונון נכון יעשו פלאים.

חברת קפרה פעילה בתחום מעל 25 שנים ומקפידה על מקצועיות בסטנדרט הגבוה ביותר. או מאמינים בקשר אישי עם לקוחותינו, ושבירות הרצון של הלקוח הכי חשובה לנו. אנו שמחים שיש לנו את הזכות להעניק שירות איכותי, בעל אמינות גבוהה ומוצרים איכותיים הנבחרים בקפידה. שביעות הרצון שלכם, היא ההתרגשות וההצלחה שלנו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד הדפסת תלת מימד מועילה לחברה?
חלק מהיתרונות המהפכניים של הדפסה בתלת מימד הם היכולת להגדיל...
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...