Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כנס ביזבנגב לקידום ועידוד עסקים קטנים ובינוניים מהנגב

כנס ביזבנגב לקידום ועידוד עסקים קטנים ובינוניים מהנגב
צילום צבי תקשורת

ארבע שנים לאחר הכנס הראשון: התקיים כנס ביזבנגב בסורוקה ובשיתוף כללית מחוז דרום. "יש לנו משימה ציונית חשובה משותפת והיא להמשיך לפתח ולחזק את הנגב ולהפוך אותו לאזור מוביל במדינה"

כנס ביזבנגב עם סורוקה וכללית
צילום צבי תקשורת

כך אמר בשבוע שעבר (ה'), ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה, בכנס "ביזבנגב" לקידום ועידוד עסקים קטנים ובינוניים מהנגב, שהתקיים בשיתוף המרכז הרפואי וכללית מחוז דרום. עוד אמר: "התפתחות המרכז הרפואי סורוקה, שהפך לבית חולים מוביל בארץ, שזורה בהתפתחות הנגב. סורוקה מעניק רפואה טובה גם בזכות מערכים תומכים מובילים וטובים – אנו מעסיקים אלפי עובדים, ספקים וקבלני משנה. וכולנו כאן רוצים לעבוד עם ספקים מהנגב. אנו רואים את החשיבות שבחיזוק האזור שאנו עובדים בו. דעו, העובדים והעסקים הדרומיים הם משמעותיים מאוד עבורנו – אנחנו לא רק מחזקים אתכם, אתם גם מחזקים אותנו". לכנס הגיעו מאות ספקים מהנגב שמעוניינים להשתלב במערך הרכש של המעסיקות הגדולות בנגב.

משה מור יוסף, מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב בירך על שיתוף הפעולה בין כל הגורמים, שנרקם עוד בימיו הראשונים של המיזם. הוא הזכיר כי מאז, הפך "ביזבנגב" לפרויקט כלכלי משמעותי, שרק בשנתיים האחרונות השאיר מעל 50 מיליון ₪ בנגב ועל תרומתו המשמעותית בצמצום פערים בין מרכז לפריפריה. "מאז הכנס הראשון כאן שיתוף הפעולה עם בית החולים הלך והעמיק ורק לפני מספר ימים סיכמנו על אירוע משמעותי לציון 60 שנה לבית החולים. באירוע זה נשיק את תכנית הבריאות החדשה בתחום הפרא-רפואי שאנו מקדמים יחד עם בית החולים ועם אוניברסיטת בן גוריון".

כנס ביזבנגב עם סורוקה וכללית
צילום צבי תקשורת

בני ביטון, ראש העיר דימונה ויו"ר הרשות לפיתוח הנגב ציין כי "הנגב בעשור האחרון עובר מהפכה אדירה. בירת הנגב, באר שבע, הפכה להיות בירת סייבר עולמית, בדימונה תקום מכללת סייבר, יש פה תנופת בנייה אדירה, חתימה על הסכמי גג, ההגירה השלילית צומצמה משמעותית – הנגב משנה את פניו. שני הפרויקטים מחוללי השינוי פה בנגב הם מעבר המודיעין לנגב והקמת שדה תעופה בינלאומי בנבטים, זהו פרויקט חיי. ובתוך כל זה לרשות לפיתוח הנגב יש השפעה אדירה על השינויים שמתחוללים פה. הרשות עושה עבודה יוצאת מן הכלל – היא שינתה את פניה בצורה בלתי רגילה בשנים האחרונות. היא הדובדבן שבקצפת. היא מובילה פרויקטים מחוללי שינוי, ביניהם בי"ח נוסף בנגב קידום התחום הפרא-רפואי באמצעות הכשרות, לימודים, מענקי מחקר ולימודים ועוד. ביזבנגב הוא אחד הפרויקטים המובילים שתורמים יוםי ום להתפתחות הנגב ולפיתוח העסקים הקטנים והבינוניים בנגב. ולבסוף, מי שגר בנגב – קונה בנגב – פועל בנגב – תורם לפיתוח שלו".

ירדן נבו, המשנה למנהל בית החולים ציין כי היקף הרכש של בית החולים הוא מאוד גדול: "אנחנו המעסיק המרכזי בנגב ויש לנו רצון גדול להיות עוגן מרכזי בנגב ולנתב את מיטב הספקים שלנו שיהיו מהנגב, הכל בהתאם לכללים ולחוק. אנו רואים חשיבות גדולה בשיתוף הקהילה ושמחים לפתוח את השערים שלנו בפניכם.

עומרי צור, מנהל הלוגיסטיקה בכללית מחוז דרום ציין כי " כללית מחוז דרום רואה חשיבות גדולה בקיום הכנס הזה ובשילוב הקהילה וחיזוק עסקים מהנגב. על אחת כמה וכמה שנוכחנו לדעת כי לאחר הכנס הקודם שהתקיים כאן, יותר ויותר ספקים מהנגב השתלבו במערכי הרכש שלנו ואנו מברכים על כך. אנו מקווים ומאמינים שכנס זה יביא לשילוב של ספקים נוספים, אני קורא לכם לקחת חלק, להיות אקטיביים – דלתנו פתוחה עבורכם"

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...