באו לעבוד: אגף המותגים הגיע לסיור עבודה בערד
כחלק מתהליך המיתוג החדש של התיירות בארץ
צוות אגף המותגים של משרד התיירות הגיע בשבוע שעבר לסיור בערד כחלק מהמיתוג מחדש של התיירות בישראל בהתאם לגיוון התיירותי בישראל. ערד היא חלק ממותג "נגב", שמתמקד בייחודיות של התיירות המדברית.
בשבוע שעבר, כחלק מבניית מותג "נגב" שנכלל בתוך המיתוג מחדש, ביקר בערד צוות מאגף המותגים של משרד התיירות, כדי להכיר את המודל התיירותי הייחודי של העיר. מותג "נגב" נולד מתוך ההבנה שניתן לשווק החוצה את המדבר הישראלי כיעד אטרקטיבי שנמצא כשלוש שעות מאירופה בלבד, וכזה שניתן לטייל בו כל השנה וליהנות מחוויה יוצאת דופן.
הסיור של צוות אגף המותגים התרכז בהכרת התיירות הייחודית של ערד הכוללת תיירות אמנותית, אירוח ביתי, הסעדה ביתית. כמו כן הם ביקרו ברבע האמנים, בכפר הנוקדים הצמוד לערד, ובאזור המלונות בערד המשקיף לים המלח.
אנה סנדלר, מנהלת תחום התיירות בערד: "שמחנו לארח את הקבוצה המופלאה ממשרד התיירות. משרד התיירות מבין את היופי והקסם הגלומים במדבר הישראלי, ובערד בפרט. כולי תקווה שנחזור כמה שיותר מהר לשגרת התיירות, ושנוכל לארח כאן במהרה אנשים מכל העולם שיבואו להנות ממה שיש לערד ולמדבר הישראלי להציע".