Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יעדי טיסה שקל לטוס אליהם גם אם יש לכם ילדים קטנים

יעדי טיסה שקל לטוס אליהם גם אם יש לכם ילדים קטנים
צילום: pixabay

לא כל יעד בעולם מתאים לכל אחד. יש יעדים לתרמילאים ויש יעדים לבליינים. יש יעדים לחובבי גלישה ויש כאלה שיתאימו יותר לחופשות רומנטיות. אך מה לגבי טיולים עם כל המשפחה, במיוחד להורים עם ילדים קטנים? במקרה זה חשוב במיוחד למצוא את היעדים המתאימים. אז לפני שאתם מזמינים טיסה לבוקרשט או ליוון, טיסות לקפריסין או אולי להונג קונג, בדקו היטב האם היעד מתאים גם לכם וגם (ויש אומרים, בעיקר) עבור הילדים הפרטיים והקטנים שלכם.

יעדי טיסה שקל לטוס אליהם גם אם יש לכם ילדים קטנים
צילום: pixabay

קפריסין מחכה לכם

יעדים שמתאימים לטיולי משפחות עם ילדים לא חייבים להיות בקצה השני של העולם. למעשה, כמה מהיעדים הכי טובים והכי מומלצים כאשר ישנם ילדים קטנים הם גם הכי קרובים שיש. קחו את קפריסין, למשל. טיסות לקפריסין אותו אי קרוב להפליא, אותו מקום שטוף שמש, מתאים מאוד לכל הגילאים. הילדים יוכלו ליהנות שם מאוד בפארקים לפעילות מהנה, גני חיות והמון מסעדות ידידותיות לילדים. העובדה שזמן הטיסה קצר יותר מאשר נסיעה בדרך מתל אביב לחיפה איננה סתם בונוס. הילד אפילו לא יספיק להשתעמם וכבר אתם שם. אפשר לבלות את כל החופשה אפילו במלונות, עם מיטות השיזוף, הגלידות והארוחות המפנקות (וכמובן הבריכות). עם המון חופי יש שוקקים, פארקי מים, פעילות של אבובים, שיט, לונה פארק, אין רגע דל. את הכל יש ממש קרוב, ממול.

צרפת בכיף עם הילדים

בקפריסין הייתם בשנה שעברה וגם את איי יוון אתם כבר מכירים היטב? במקום טיסות לקפריסין תוכלו להמריא לצרפת. צרפת קורצת לנופשים עם כל המשפחה ממש כפי שהיא קורצת לזוגות הרומנטיים. גם אם הילדים הקטנים לא יתרשמו יותר מדי מהיסטוריה שמאחורי שער הניצחון או מכל היצירות שבלובר, הם בהחלט ימצאו הרבה עניין בדברים אחרים. קודם כל, הדיסנילנד המפורסם של צרפת, בפריז, הופך בקלות לגולת הכותרת של כל חופשה עם ילדים. ילדים שאוהבים להתרוצץ בפארקים ימצאו בצרפת פארקים מטופחים עם מגוון אטרקציות. למשפחות שאוהבות סקי או ללימוד למתחילים, שווה לצאת לצרפת בחורף, לאתרי הסקי הנפלאים שמתאימים גם לילדים.

יער אמיתי, כמו באגדות

מלבד טיסות לצרפת או אולי לקפריסין, יש עוד לא מעט יעדים שיתאימו אם יש לכם ילדים קטנים. מה למשל? מה דעתם להפתיע את הילדים עם טיול ליער אמיתי, כמו באגדות? אזור היער השחור שבגרמניה הולך ותופס לעצמו שם כמקום מושלם לישראלים שרוצים משהו אחר. האזור המיוער והגדול הזה בנוי במיוחד לקליטת תיירים, עם שפע פעילויות והפתעות גם לילדים. אפשר לצאת לטיול עם הילדים בכפרים אותנטיים ויפים. אפשר לצאת להרפתקה בפארק חבלים מדהים ביופיו או לבקר במוזיאון שעונים יוצא מגדר הרגיל. מומלץ לשכור צימר, במיוחד למשפחות גדולות ועם רכב שכור לשוטט בין כל הנפלאות של היער השחור.

טיול עם אגמים באיטליה

עם כל האהבה שלנו לרומא ועם כל הכבוד ליופיים של אתריה, עם הילדים הקטנים אנו ממליצים לצאת לחלק הצפוני של ארץ המגף האיטלקית. בצפון, ניתן למצוא את האטרקציה הטבעית, היפה והצלולה – האגמים. גם אם זו לא החופשה הכי זולה, זו יכולה להיות החופשה הכי מגבשת והכי מיוחדת שלכם. היופי של הטבע, כל הירוק מסביב, הפעילויות שאפשר לבצע ליד או בתוך האגמים, יעשו לכם טוב. האזור עתיר שמורות יפות ויש גם מוזיאונים (למשל מוזיאון רכב ופאר תעשיית הרכב האיטלקית). כדאי להגיע לפארק השעשועים עם המון אטרקציות ולקנח עם שיטוט בשבילים נפלאים שמחברים אתכם ואת הילדים לטבע הטהור.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...