Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יזמות בקורונה: תלמידות כפר הנוער עיינות- נעמ"ת פיתחו אפליקציה לטיפול בבעלי חיים

יזמות בקורונה: תלמידות כפר הנוער עיינות- נעמ"ת פיתחו אפליקציה  לטיפול בבעלי חיים
כפר הנוער עיינות

קבוצת נערות בנות 15-16  מ'כפר הנוער עיינות – נעמ"ת' שאהבתן לבעלי חיים גרמה להן לפתח אפליקציה שתעניק לבעלי החיים את הטיפול, המזון ושאר צרכיהם באופן הטוב ביותר. האפליקציה שזכתה לשם PET IT מועמדת כעת בתחרות הבינלאומית לפיתוחים טכנולוגיים Technovation  Girls  שהחלה ב 04.05.20 ושלבי השיפוט השונים מתקיימים אונליין.

תלמידות כפר הנוער עיינות- נעמ"ת פיתחו אפליקציה  לטיפול בבעלי חיים
כפר הנוער עיינות

הנערות פיתחו את האפליקציה כחלק מהשתתפותן בתכנית  .Technovation Girls Israel אותה מפעילה בישראל זו השנה השנייה עמותת עתיד פלוס כחלק מתכנית Girls Plus. התכנית נתמכת על ידי שגרירות ארה"ב. הפרויקט מתקיים בכפרי הנוער בישראל. בכל כפר נוער, קבוצה של 5 בנות משתתפת בתוכנית, בליווי מנטוריות מתנדבות, ביניהן נשים מובילות מתחום ההיי-טק והיזמות.

תחרות Technovation Girls היא אחת מ2 תוכניות של הארגון האמריקאי Technovation. התכנית מלמדת נערות מכל העולם בגילאי 10-18 מיומנויות הכרחיות כדי לצמוח כמנהיגות ויזמיות בעולם הטכנולוגי. מאז השקתו בשנת 2010, התחרות התרחשה בלמעלה מ 100 מדינות ברחבי העולם ונועדה לעודד נערות לעסוק בתחומי התכנות ולהעצימן להיות נשים עצמאיות, בעלות ראייה עסקית תוך חשיבה על הקהילה והסביבה.

המנטוריות המתנדבות אורית פרדקוף ושני גולוב, שליוו והנחו את הקבוצה לאורך התהליך משתפות: "הרעיון של Technovation Girls הוא לכוון את הבנות לסייע בפתרון בעיות בקהילה שלהן. בתהליך פיתוח האפליקציה עלו רעיונות מקסימים ששיקפו את עולם הערכים של הבנות. הרעיון שנבחר ל-PET IT  נבע מתוך החיבה העמוקה שרוחשות כל הבנות מכפר הנוער עיינות – נעמ"ת לבעלי חיים, חיבה הבאה לידי ביטוי גם בתכנית הלימודים בכפר הנוער. האפליקציה PET IT תסייע לחובבי בעלי חיים לאמץ ולטפל בבעלי החיים, ולמצוא עבורם שירותים שונים בקלות וביעילות (שירותי רפואה, מזון, ועוד) על פי קרבה גיאוגרפית והמלצות".

קורל ביטון, מנכ"לית העמותה: "בשנים האחרונות ראינו שנערות מגיעות להישגים גבוהים יותר בקבוצות נפרדות מנערים,  ולכן אימצנו את תכנית היזמות הבינלאומית Technovation Girls  כחלק מתכנית Girls Plus לנערות בכפרי  הנוער. עתיד פלוס מקדמת שיווין הזדמנויות וחינוך למצוינות דרך מדע וטכנולוגיה . בחזון שלנו כל תלמיד ותלמידה בישראל יאמינו בעצמם וביכולת שלהם להשפיע על גורלם ולהפוך לבוגרים משמעותיים בחברה הישראלית."

"תכנית Girls Plus, היא אחת מתכניות רבות בהן תומכת שגרירות ארה"ב במטרה להעצים נערות ונערים מקהילות מגוונות בישראל, לעודד אותם ללמוד מקצועות טכנולוגיים ומדעיים ולשפר את כישורי האנגלית." הוסיף טרי דיווידסון, היועץ לדיפלומטיה ציבורית בשגרירות ארה"ב. "מתן הזדמנויות לנערות ונשים זו אחת מהעדיפויות של ממשלת ארה"ב. מדע וטכנולוגיה הם המנוע לפיתוח כלכלי בישראל, ואנו מאמינים שאומת הסטארט-אפ תהיה חזקה יותר אם תערב אנשים מכל קצוות האוכלוסיה במדינה. "

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...