Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יד ביד- אירוע ההזדהות של קהילת הנגב עם אוסטרליה

יד ביד- אירוע ההזדהות של קהילת הנגב עם אוסטרליה
צילום באדיבות מרכז סוויץ'

אירוע הצדעה והזדהות של קהילת הנגב והתעשייה עם אוסטרליה במרכז סוויץ' מייסודו של מכון טריגובוף בבית עידן הנגב

במסגרת האירוע הוענקה תרומה על סך אלפי שקלים וכן תעודת הוקרה על העשייה המשותפת בין קהילת הנגב לאוסטרליה

צילום באדיבות מרכז סוויץ'

בשבוע שעבר (ד') התקיים אירוע ההצדעה החגיגי במרכז סוויץ' מייסודו של מכון טריגובוף וקהילת הנגב למען אוסטרליה, לאור שריפות הענק שמתקיימות ברחבי יבשת אוסטרליה בחודשים האחרונים והנזק העצום שנגרם לתושבים, לבעלי החיים ולטבע. במסגרת האירוע בו השתתפו מכובדים רבים מאזור הנגב ביניהם יוסי ניסן יו"ר חברת עידן הנגב וראש מועצת להבים, משה פאול, מנכ"ל עידן הנגב, גדעון שביט וזאב קדם נציגי JNF, ח"כ אלעזר שטרן, ופול ישראל מנכ"ל לשכת המסחר ישראל אוסטרליה, הוענק צ'ק על סך אלפי שקלים מטעם מכון טריגובוף והארי טריגובוף וכן תעודת הוקרה על העשייה המשותפת.

מרכז סוויץ' מייסודו של מכון טריגובוף להכשרה וקידום תעסוקה בחברה הבדואית, הוקם הודות לתרומתם הנדיבה של הקהילה היהודית באוסטרליה. פעילויות רבות שהמרכז מקיים בשיתוף התעשייה בעידן הנגב והרשויות המקומיות באזור נעשות בזכות משאבים אלו. לאור אסון הטבע האדיר באוסטרליה מרכז סוויץ' ומכון טריגובוף נרתמו לארח מפגש הצדעה והזדהות של קהילת הנגב והתעשייה בעידן הנגב עם אוסטרליה בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל – אוסטרליה, JNF אוסטרליה וחברת עידן הנגב.

צילום באדיבות מרכז סוויץ'

גדעון שביט וזאב קדם, נציגי JNF אוסטרליה, סיפרו כי הם שמחים להשתתף באירוע, שמתקיים כהמשך לאירוע תמיכה גדול שJNF ולשכת המסחר ישראל אוסטרליה ערכו לאחרונה בנמל תל אביב ובמסגרתו נתרמו מעל 100 אלף שקלים. גדעון שביט העניק תעודת הוקרה וביקש להודות ולציין שהקהילה היהודית באוסטרלית ידועה בנדיבותה הרבה מבין הקהילות שתורמות הכי הרבה לישראל. 

פול ישראל, מנכ"ל לשכת המסחר ישראל אוסטרליה ציין: "מאוד מרגש להיות פה, אוסטרליה מאוד מתרגשת מהיוזמות של הקהילה בארץ, כלשכת המסחר אנחנו מבקרים לא מעט פה במרכז סוויץ' ומאוד גאים בקשר שיש פה עם הקהילה. תודה רבה לכם על העבודה ועל הנכונות לתת יד ביד ולתרום לקהילה האוסטרלית."

שלום נורמן, מנכ"ל מכון טריגובוף סיפר: "אנחנו מתכבדים לארח פה במרכז סוויץ' את כולכם באירוע שכולו להכרת הטוב. מכובדים רבים הקדישו מזמנם, ביניהם ח"כ אלעזר שטרן, שעבורו זו סגירת מעגל לאור העובדה שלפני מספר שנים עמדנו פה יחד על הגבעה ממול והכל היה מדבר והיום אנחנו כאן במרכז המרשים הזה. היום כולנו כאן כדי להגיד תודה על העשייה המשותפת ולפעול על מנת לשקם את הנזק העצום שהתקיים ברחבי אוסטרליה. תודה שבאתם."

ניר זמיר, ראש מועצת בני שמעון אמר: "אני חושב שמעבר לזה שיש יוזמה חשובה, מה שקורה באוסטרליה זה מסר ואת המסר הזה צריך לקחת. זה משפיע על כל אחד ואחד מאיתנו, ואם לא נקום ונתעורר, כל אחד במשבצת שלו, ונעשה משהו, לא נדע איזה תוצאות יכולות לקרות. את המסר הזה צריך לקחת ולרוץ איתו קדימה, כל הנושא של קיימות, שמירה על הסביבה, יש כל כך הרבה מה לעשות בנושא הזה. אני קורא לכולנו לעשות משהו, כל הכבוד למי שהגיע לטקס המכובד וזה המסר מבחינתי ואני מקווה שיהיה לנו את הכח לקחת את זה הלאה."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד הדפסת תלת מימד מועילה לחברה?
חלק מהיתרונות המהפכניים של הדפסה בתלת מימד הם היכולת להגדיל...
הישג חסר תקדים לביה"ס בת דור באר שבע!
תלמידי ביה"ס קוטפים את המקום הראשון בכל רמות הגילאים הראל ארוש...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...