Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הרי אילת: סיורים ביצירת האמנות של הטבע

הרי אילת: סיורים ביצירת האמנות של הטבע
צילום pixabay

אז הזמנתם או בחרתם דיל  אידיאלי משפע הדילים לאילת, אבל האם זה אומר שעליכם להישאר רק בתוך העיר? פסיעה קלה אל מחוץ לאיזור המלונות באילת  אל עבר ההרים תוביל אתכם אל הטבע במלוא הדרו. הגיע הזמן להכיר את נופיהם הקסומים של הרי אילת!

הר צפחות: תצפית מרהיבה על 4 מדינות!

הר צפחות ממוקם בסמוך לעיר אילת והגישה אליו נוחה יחסית. ניתן ללכת במסלול קל יחסית (אך אינו מעגלי) מכיוון בית ספר שדה אילת באיזור המפגש בין נחל שלמה לבין נחל צפחות, או שפשוט ניתן להגיע דיי קרוב לנקודת התצפית בעזרת סימון השביל השחור מחניית הרכבים באזור נחל שלמה. אגב, ההר לידיעתכם, מתנשא לגובה של 278 מ', גובה ההופך אותו לנקודת תצפית מרהיבה על ישראל, ירדן, מצרים ואף ערב הסעודית. אם אתם בקטע של רומנטיקה, נמליץ לכם להגיע לאזור התצפית דווקא בדעת הזריחה, בה תוכלו ליהנות ממראה הזריחה המרהיבה על מפרץ אילת.

מסלול קצר באזור הר שחמון: מתאים למשפחות ובמרחק פסיעה מן העיר

אחד הדברים היפים ביותר במסלולי הר שחמון הוא שניתן להתחיל אותם ממש בעיר עצמה בהליכה רגלית או לחלופין, לקחת את הרכב עד לנקודת התחלה נוספת מחוץ לעיר. אז לבאים עם רכב או בהליכה רגלית, יש להגיע לרחוב דרך הים באילת ומשם, ללכת (או לסוע) בדרך עפר לכיוון נחל נטפים, עם השילוט. לבסוף, נגיע לבריכת מקורות , סביבה ניתן להשאיר את הרכב או להמשיך רגלית פנימה, על פי הסימון הכחול. במהלך ההליכה, נגיע לכמה פסגות זעירות ולנקודת תצפית בגובה של 230 מ'. בהמשך המסלול, יתקיימו ירידות ועליות עד לתצפית האחרונה, בגובה של 200 מ', ממנה יוכל לראות את העיר אילת.

הר תמנע: כל מילה נוספת מיותרת

למעשה, מדובר באחד האוזרים היפים והמוכרים ביותר בארצנו הקטנטונת, ובו מסלולים רבים המיועדים הן למשפחות והן למיטיבי לכת. באזור, נמצא כמובן פארק תמנע ובו אטרקציות רבות למשפחות, לצד מסלולי הליכה לכיוון ההר, נופים חוליים לצד תצורות סלע ייחודיות וכמובן, תצפית מרחיבת נפש. המסלול יוצא מאזור הסמוך לפארק תמנע ולכן, מי שמעוניין ללון באזור או ליהנות משלל האטרקציות של הפארק יוכל לעשות זאת בקלות.

צילום pixabay

לסיכום, פשוט שריינו יום לטיול בהרי אילת!

אילת הינה ללא ספק עיר תיירותית המציעה למבקרים בה שלל חוויות אטרקטיביות, החל משלל המלונות באילת הקיימים בסמוך לחופים, מרכזי קניות ומרכזי בילוי, ועד לאטרקציות הרבות לילדים ומבוגרים כמו, אייס מול, מבוך האימה ועוד. אולם, אם במקרה הגעתם לנופש ארוך של כמה ימים בעיר ואתם מחפשים פעילות קצת שונה עם המשפחה או בן\בת הזוג, נמליץ לכם ליהנות מהנופים הייחודיים של הרי אילת. אגב, קיימים בתי מלון באילת הנמצאים קרוב יחסית לנקודות היציאה למסלולים מחוץ לעיר, כך שבהחלט תוכלו לשלב את הטיולים לצד הנופש המרגיע והמהנה בעיר!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...