Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הרבה מעבר לסטודיו לריקוד: סטודיו "קולג' דן אודיז" משיק מקום חדש עם מסגרות ייחודיות לתלמידי היפ הופ, ומרחיב את הפעילות עם תכניות מיוחדות לילדים עם צרכים מיוחדים.

הרבה מעבר לסטודיו לריקוד:  סטודיו "קולג' דן אודיז" משיק מקום חדש עם מסגרות ייחודיות לתלמידי היפ הופ, ומרחיב את הפעילות עם תכניות מיוחדות לילדים עם צרכים מיוחדים.
קרדיט צילומים: אביחי דרעי

ביום שישי האחרון (11/10) התקיימה השקה חגיגית של סטודיו "קולג' דן אודיז"  החדש והמשודרג בניהולם של דן ולאורה אודיז בנוכחות עשרות רקדנים, אמנים ובכירים בעיריית באר שבע

הרבה מעבר לסטודיו לריקוד
קרדיט צילומים: אביחי דרעי

סטודיו קולג' הוא מזמן לא רק סטודיו לריקוד. הסטודיו מתמקד בתחום ההיפ-הופ על כל סגנונותיו. על ידי ניהול האומנותי והפדגוגי של לאורה אודיז, מצליחים להביא רקדנים למקומות ראשונים בתחרויות ארציות, הפקות ופרסומות. הסטודיו פועל בחמש עשרה השנים האחרונות בשיטה ייחודית המנצלת את התנועה והאומנות ככלי להעצמה והתפתחות אישית, ומציע מסגרות מקצועיות בסגנון היפ הופ כאלה שמביאים ילדים ונוער הכי רחוק שרק חלמו. בנוסףהקולג' מנגיש את עולם הספורט והאומנות לילדים וצעירים עם צרכים מיוחדים תוך טיפול ושילוב בקבוצת השווים  ומשתמש בהיפ הופ ככלי לפיתוח מיומנויות רגשיות וחברתיות אצל ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים.

ביום שישי האחרון בטקס גזירת סרט חגיגי פתחו דן ולאורה אודיז את סטודיו הבית החדש והמשודרג של הקולג'. הסטודיו החדש פרוש על פני 300 מ"ר הכולל שני אולמות סטודיו ענקיים המעוצבים באופן חדשני שבו פועלים מורים מה Top Ten במדינת ישראל ויתקיימו בו שיעורי היפ הופ לילדים ולמבוגרים. זאת לצד שיעורים של הקולג' שמתקיימים ברחבי באר שבע וביישוביי הלוויין בשיתוף חברת כיוונים, ומועצות אזוריות.

הרבה מעבר לסטודיו לריקוד
קרדיט צילומים: אביחי דרעי

בין המוזמנים שנכחו באירוע: ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' , מנכ״ל חברת כיוונים שלומי נומה, ראש מנהל תרבות ומנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה ,יאיר נגיד , אתי כהן, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית באר שבע כנציגת שיתופי הפעולה בתכניות הנוגעות לצרכים מיוחדים שהקולג׳ יוזם. עוד כיבדו בנוכחותם ד"ר ניצן כהן, מדריכה פדגוגית מחוזית בתחום האוטיזם, נציגים נוספים מקהילת החירשים ומשרד החינוך. ועו״ד דני והילה אליגון  שמלווים את המיזמים החברתיים של הקולג׳.

דן אודיז, בעלים ומייסד הסטודיו  "שנים שאני מרגיש את הרוח הגבית  מרוביק דנילוביץ׳ ומכלל אנשיו בעיריית באר שבע וחברת כיוונים. וזה בא ליידי ביטוי בדלת פתוחה לשגעונות שלנו, בפירגון, ובשותפות אמיתית בכל פועלנו. תודה עצומה לכל 580 התלמידים שלנו, וכמובן להוריהם שנותנים בנו אמון שנה אחר שנה ומאפשרים לנו לקחת את ילדיהם הכי רחוק שרק אפשר. תודה מיוחדת לאישה האהובה, המצפן, הווייז שלי, האדמה, הכח, תקראו לה איך שאתם רוצים- לאורה אשתי המהממת, שמובילה ביד רמה את צוות המדריכות מנחה את הקו האומנותי, המקצועי והפדגוגי של הקולג׳ והמייזמים ״

ראש העיר, רוביק דנילוביץ על הדברים של דן  ״שימו לב, אני חושב שהוא לא הזכיר בדברים שלו את המילה ריקוד. הוא אמר היפ הופ פעם או פעמיים, אבל הוא אמר ״חינוך״ פעם ועוד פעם ועוד פעם. זה אולי הדבר הגדול ביותר שאתם עושים כאן.״

הרבה מעבר לסטודיו לריקוד
קרדיט צילומים: אביחי דרעי

לאחר הטקס הרשמי רקדו פריסטייל ונתנו בראש מורן קורן, הפרזנטורית של חברת נייקי יחד עם ביבויז ורקדני היפ הופ נוספים ואהובים מבאר שבע. וכמובן תלמידי הסטודיו בחמש עשרה השנים האחרונות ותלמידות קלאס 6, הקבוצה המתקדמת כיום הסטודיו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הישג חסר תקדים לביה"ס בת דור באר שבע!
תלמידי ביה"ס קוטפים את המקום הראשון בכל רמות הגילאים הראל ארוש...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...