Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

העסקים בדימונה נערכים להגעת קריית התקשוב לנגב

העסקים בדימונה נערכים להגעת קריית התקשוב לנגב
תומר שונר

עשרות בעלי עסקים מדימונה ומהסביבה השתתפו בכנס לעידוד רכש למשרד הביטחון, שקיימו השבוע משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף דימונה ונגב מזרחי, יחד עם עיריית דימונה וראשי מנהל הרכש ואגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון.

 עשרות בעלי עסקים מדימונה ומהסביבה השתתפו בכנס לעידוד רכש למשרד הביטחון
תומר שונר

הצלחה גדולה לכנס ספקים למשרד הביטחון שנערך השבוע בדימונה: עשרות בעלי עסקים הגיעו לכנס במטרה להיפגש עם ראשי מנהל הרכש והייצור במשרד הביטחון (מנה"ר), להכיר את מכרזי המשרד ולהצטרף למאגר הספקים שלו. הכנס התקיים ביוזמה משותפת של עיריית דימונה , הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, מעוף סניף דימונה ונגב מזרחי בגני דניאל בדימונה.

הכנס חשף בפני בעלי העסקים מדימונה והנגב המזרחי את הדרישות ואת נהלי העבודה של מנהל הרכש (מנה"ר) ואגף ההנדסה והבינוי (אהו"ב) ואת ההזדמנויות העסקיות הרבות בהתמודדות במכרזי משרד הביטחון.

במסגרת הכנס התקיימו הרצאות והדרכות של בכירים במשרד הביטחון, משרד הכלכלה והתעשייה ומעוף. כמו כן, הוצגו כלי הסיוע ושרותי מעוף, והתקיימו מפגשים אישיים עם ראשי היחידות והתחומים השונים במנה"ר ובאגף ההנדסה והבינוי.

מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, רן קיוויתי: "עסקים קטנים ובינוניים הם מנוע הצמיחה של המשק וזה אינטרס לאומי עבורנו לפעול לחיזוק העסקים ולסייע בחיבורים עסקיים. שיתוף הפעולה עם משרד הביטחון הינו עוגן לכלכלה הדרומית, כל כנס כזה שאנחנו מפיקים אנחנו מגלים עוד עסקים בעלי פוטנציאל שחושבים שהם לא רלוונטיים, כל עסק במדינת ישראל רלוונטי ויכול להיות ספק של משרד הביטחון. אנו במשרד הכלכלה פועלים בהמון דרכים על מנת לסייע לעסקים ".

ראש עיריית דימונה, בני ביטון: "כראש עיר, אני רואה לנגד עיניי 3 יעדים מכריעים עבור בעיר דימונה: תעסוקה, דיור בר השגה ותרבות וחינוך בלתי פורמאלי. עיריית דימונה משקיעה משאבים רבים בתחום החינוך ולראייה מערכת החינוך בעיר היא בין הטובות בארץ, יחד עם זאת בלי פרנסה החינוך לא שווה דבר. בחמש וחצי השנים האחרונות הוקמו בדימונה 25 מפעלים חדשים שהביאו אלפיים מקומות עבודה חדשים. שיתוף הפעולה עם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ועם משרד הביטחון הינה אסטרטגית וחשובה לעיר דימונה. זאת הדרך לקידום התעסוקה בעיר, מה שיאפשר לנו להמשיך ולהגשים את שאר היעדים שהצבנו לעצמנו".

סמנכ"ל וראש מנה"ר במשרד הביטחון, אבי דדון: "אנחנו רצים למרחקים ארוכים ורוצים שותפות עם כמה שיותר ספקים, גם כי אנחנו רוצים כמה שיותר משתתפים בכל מכרז וגם כי הגברת התחרות מחזירה את המיסים שאתם משלמים אליכם חזרה. המשימה הראשונה שלי כראש מנה"ר היא להקפיד שכל שקל שיש לנו יופנה לרכש כחול לבן, בדגש על הפריפריה. אני מודד אותנו יום יום, שעה שעה. חוסן לאומי זה גם העסקים שלכם ואני קורא לכם-  תהיו איתנו, יד ביד לאורך כל הדרך".

מנהל מערך מעוף בדרום, אפי מחלב: "אנו שמחים על ההיענות הרבה בקרב העסקים בדימונה. בעלי עסקים מתקשים להתמודד במכרזים ותפקידנו במעוף להציע ייעוץ וליווי , הן בגישור על פערים המונעים מעסקים להשתתף במכרזים והן ללוות את מי שמעוניין בתהליך הגשת המכרז.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד הדפסת תלת מימד מועילה לחברה?
חלק מהיתרונות המהפכניים של הדפסה בתלת מימד הם היכולת להגדיל...
הישג חסר תקדים לביה"ס בת דור באר שבע!
תלמידי ביה"ס קוטפים את המקום הראשון בכל רמות הגילאים הראל ארוש...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...