Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המרכז הרפואי סורוקה וכללית מחוז דרום יקיימו כנס לעידוד וקידום ספקים מקומיים מהנגב במסגרת מיזם "ביזבנגב" של הרשות לפיתוח הנגב

המרכז הרפואי סורוקה וכללית מחוז דרום יקיימו כנס לעידוד וקידום ספקים מקומיים מהנגב במסגרת מיזם "ביזבנגב" של הרשות לפיתוח הנגב
צילום אור אלכסנברג

המרכז הרפואי סורוקה וכללית מחוז דרום יקיימו ב- 12.9 כנס ספקים, בו ייחשפו בעלי עסקים מקומיים מהנגב למערך הרכש של הארגון, שהינו מעסיק מרכזי בנגב. הכנס, מתקיים כיוזמה משותפת של סורוקה והרשות לפיתוח הנגב כחלק מפעילות המיזם הכלכלי ביזבנגב הפועל בהובלת הרשות לפיתוח הנגב בתמיכה וליווי של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.  בכנס ייחשפו בעלי העסקים לאנשי הרכש של קופת החולים ושל המרכז הרפואי סורוקה כעוגן מרכזי משמעותי במרחב ויתקיים חיבור בלתי אמצעי בינם לבין הספקים הפוטנציאליים.

כנס ביזבנגב סורוקה
צילום אור אלכסנברג

בכנס ישתתפו ספקים מתחום המחשבים וציוד היקפי, מוקד ואבטחה, כספות, ציוד רפואי ומעבדות, מוצרי חשמל, ריהוט מוסדי, ציוד וביגוד חד פעמי, משקלים ומדי גובה, טקסטיל, מוקד ואבטחה, ציוד מטבח, ציוד טכני, גרפיקה, דפוס ושילוט. במסגרת הכנס יפתחו כללית וסורוקה דלת לעסקים חדשים המעוניינים להצטרף לרשימת הספקים המוסמכים שלה. במסגרת הכנס ייפגשו בעלי העסקים הקטנים והבינוניים למערך הרכש של הארגון ויתקיימו שולחנות עגולים בהתאם לתחומי עיסוק.

הכנס מתקיים כאמור כחלק ממיזם "ביזבנגב" שמובילה הרשות לפיתוח הנגב בתמיכה וליווי של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל במטרה להביא לפיתוח כלכלי אזורי, תוך שימת דגש על עסקים קטנים ובינוניים. מטרת העל של המיזם היא להביא למצב שבו מוסדות העוגן הגדולים בנגב יבצעו את מרבית הרכש שלהם מהספקים באזור. מטרת הכנס היא להנגיש את אותם מוסדות גדולים בנגב לעסקים המקומיים ובכך להגביר את הפעילות הכלכלית המקומית.

משה מור יוסף, מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב אמר כי "המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה מקבוצת הכללית היה מוסד העוגן הראשון שאירח כנס עסקים במסגרת המיזם ויש לו חלק משמעותי בהצלחתו. בבדיקות שביצענו חודשים ושנים לאחר הכנס מצאנו שלמעלה מ-30% מהמשתתפים בכנס שהתקיים בזמנו בסורוקה נרשמו כספקים של בית החולים וקיבלו עבודות שהם לא חלמו עליהן. המיזם הזה מחולל מהפכה כלכלית אזורית ואנו נמשיך להרחיב אותו לגייס שותפים נוספים שיסייעו להצלחתו".

ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה: "חיזוק הנגב ותושביו היא משימה חשובה של כולנו ושאיפתנו היא להרחיב את מעגל הספקים מאזור הדרום. אנו פונים לספקי הנגב בתחומים הרלוונטיים להגיש הצעות ולהצטרף למשימתנו מצילת החיים".

ירדן נבו, המשנה למנהל סורוקה: "כמוסד ציבורי מרכזי ומוביל בנגב אנו מעודדים את צמיחתו של האזור בתחומים שונים. אנו מאמינים ביכולותיהם המקצועיות של הספקים בנגב ובהזדמנויות הניתנות להם, בהתאם לחוק חובת המכרזים ונהלי הכללית, במטרה להגביר את הפעילות הכלכלית המקומית. אנו מקווים שארגונים נוספים ילכו בעקבותינו".

חדווה אמונה, מנהלת מחוז דרום כללית: "מחוז דרום של הכללית הפרוש גאוגרפית על פני כמחצית ממדינת ישראל, במעל 200 מרפאות קהילה, מסתייע בספקים רבים במתן השירות ללקוחות. אני רואה בחיזוק ספקים ועסקים בפריפריה בכלל ובנגב בפרט, חשיבות רבה, מתן הזדמנות משמעותית לקידום הנגב לצמיחה מקומית ולאומית. נשמח לחשוף את המחוז וצרכיו לספקים בנגב במגוון תחומים במסגרת נוהל ההתקשרויות הנהוג בכללית".

להרשמה לכנס: היכנסו לאתרbizbanegev

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הישג חסר תקדים לביה"ס בת דור באר שבע!
תלמידי ביה"ס קוטפים את המקום הראשון בכל רמות הגילאים הראל ארוש...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...