Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המקצוענים בפתרונות פיננסיים

המקצוענים בפתרונות פיננסיים
צילום פרטי

צריכים עזרה עם תזרים המזומנים? חייבים סיוע בהתנהלות מול הבנקים וגופי המימון השונים? בנגב פתרונות פיננסיים יתאימו לעסק שלכם את הפתרון הספציפי שאתם צריכים תוך ליווי אישי מהרגע הראשון 

משבר הקורונה פגע קשות במגזר העסקי. הממשלה אמנם אישרה סדרה של מענקים והלוואות, אולם מאז פרוץ המשבר הנהלים והקריטריונים השתנו ועסקים רבים לא הצליחו למצוא את הידיים והרגלים בסבך הבירוקרטי.

לכל עסק ישנם מאפיינים שונים ולאור זאת גם הפתרונות הפיננסיים הנדרשים בין עסק אחד למשנהו לא זהים. בשל כך, רצוי לפנות לגורמי מקצוע מוסמכים ואחת הבולטות שבהן היא חברת "נגב פתרונות פיננסיים", שפועלת בתחום הייעוץ הפיננסי והפיתוח העסקי.

גלי אלקיים, מבעלי נגב פתרונות פיננסיים, מביאה אתה ניסיון של כ-20 שנה במערכת הבנקאית בתפקידי ניהול שונים, "התמחיתי בעיקר בתחום העסקי. כך שאני יודעת מבפנים איך המערכת עובדת, איך נכון להתנהל מול הבנקים ולמעשה יש לי ניסיון רב בלווי עסקים מתחומים שונים", היא מספרת.

המקצוענים בפתרונות פיננסיים
צילום פרטי

-במה החברה מתמחה?

"אנו מתמחים בנושא גיוס האשראי, בהכוונה לדרכי המימון הנכונות בכל עסקה ובתמחור הנכון של העסקה. אנחנו מתמחים בלווי של כל סוגי העסקים, לווי בנושא תזרים המזומנים של העסק, הכנת תכניות עסקיות ולווי פרויקטים בתחום הנדל"ן. כמו כן, אנחנו מתמחים ביעוץ משכנתאות וחברים באיגוד יועצי המשכנתאות. אנחנו עוסקים בין השאר בלווי של זוגות לרכישת בית, למשפרי דיור וכן במחזור משכנתאות".

-מהו היתרון שלכם על פני חברות אחרת בתחום זה?

"הניסיון הרב שאנחנו מביאים בליווי מגוון רחב של עסקים ובהיכרות פנימית עם הנעשה במערכת הבנקאית. יש לנו צוות מאוד מקצועי שיודע לנתח את הבקשות שמגיעות אלינו. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו באופן אישי ומתאימים לכל לקוח את מה שהוא צריך בהתאם למאפיינים של העסק שלו ולאופן שבו הוא רוצה להתפתח מבחינה עסקית. יש לנו גם היכרות עם אנשי מפתח במגזר העסקי ובתחום הבנקאות. במקביל, בקרב הלקוחות שלנו גם נוצרים קשרים בין אחד לשני שמסייעים בקידום של הזדמנויות עסקיות".

לדבריה של אלקיים, מאז פרוץ משבר הקורונה ישנה עליה משמעותית בכמות הפניות. "אם בעבר היינו מקבלים הרבה פניות בנושאים של גיוס משקיעים, הקמת עסקים ומציאת פתרונות לטווח הארוך, מאז שהחל המשבר מרבית הפניות עוסקות במצוקה בתזרים המזומנים וצורך במציאת מימון של התקופה הקרובה. חשוב שאנשים ידעו לתכנן את דרכי הפעולה שלהם לפני שהם נקלעים למצב של משבר עסקי ולא לחכות שעסק יהיה על סף קריסה לפני שהם פונים לעזרה מקצועית"

לאלקיים ישנו גם מסר חשוב לבעלי העסקים שנקלעו למצוקה בתקופה הקורונה: "הידע והניסיון שלנו בניהול משברים יכול לתת להם את הפתרונות שהם זקוקים להם לא רק בתקופה הנוכחית, אלא פתרונות ארוכי טווח שיעזרו להם לייצב את העסק שלהם לשנים הבאות. עכשיו זה הזמן להתארגן קדימה ולעשות פעולות נדרשות. אם תתכנן את הדברים בצורה נכונה, תדע לצאת מהמשבר בצורה טובה".

פתרון ספציפי בהתאם לצרכים של הלקוח

גלעד מימון, הכלכלן הראשי של נגב פתרונות פיננסיים מפרט כיצד המתבצעת הפעילות מול הלקוחות: "החלק הראשון הוא האפיון של הלקוח והצרכים שלו. זה חלק מאוד חשוב בדרך לפתרון. החלק השני מתמקד בבנייה של התכנית שמותאמת באופן ספציפי לאותו לקוח. החלק השלישי עוסק בהטמעה והליווי של אותה תכנית ואנחנו משתמשים בקשרים שלנו מול הגורמים הרלוונטיים וההיכרות שלנו עם האופן שבו המערכות פועלות מבפנים. אנחנו מציגים ללקוח את כל האופציות העומדות בפניו וממליצים לו על המסלול הנכון". מימון מוסיף כי החברה מעודכנת און-ליין בכל הנוגע לשינויים בקריטריונים של המדינה והבנקים לקבלת מענקים והלוואות ויודעת להתאים זאת לכל לקוח באופן ספציפי.

המקצוענים בפתרונות פיננסיים
קרדיט נגב פתרונות פיננסיים NFS

לפרטים וקבלת הצעה לפנות לגלי אלקיים – 0544975156

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...