Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכרויות לפרודים ונשואים

הכרויות לפרודים ונשואים

לאחר כמה שנים של זוגיות בלתי מספקת ומלאה בעליות ומורדות, הגיע הזמן לפתוח פרק ב' בחיים ולמצוא את בן הזוג שהכי יתאים לכם. ההחלטה של פירוק החבילה ויציאה לדרך חדשה היא אף פעם לא קלה, אך חשוב לעשות אותה כדי למצוא את השקט הנפשי והשלווה שכל אחד מבני הזוג כל כך צריך.

הכרויות לפרודים ונשואים
מקור pixabay

ישנם בני זוג שבוחרים להמשיך את החיים המשותפים יחד, למרות שכבר אין אהבה והקשר מסתכם בעניינים "טכניים" בלבד כמו לקחת את הילדים למסגרות, להחליט מי ייצא מוקדם מהעבודה בגלל שהילד חולה, מי מסיע לחוגים ובאופן כללי כל עניין הנוגע להתנהלות המשפחה בלבד וללא כל אזכור לחיי זוגיות ורומנטיקה.

החלטה זו נובעת ברוב המקרים מהחשש של הפרידה, ובמיוחד כי החיים המשותפים הפכו להרגל – דבר המעיד בהחלט על בעיות ביחסים, וסימן חד משמעי למימוש הפרידה ומציאת בן זוג חדש ואוהב.

פותחים דף חדש עם בן זוג חדש

בני זוג נשואים המחליטים על פרידה, לרוב יעשו זאת מבלי למהר אל הרבנות כדי להתגרש, ולחתום את ההחלטה באופן רשמי. במיוחד אם מדובר על משפחה עם ילד אחד או יותר, ההעדפה של ההורים היא לבחון את הקשר הזוגי באמצעות "פסק זמן" של כמה חודשים או יותר וחישוב מסלול מחדש בכל הנוגע למערכת הזוגית ביניהם.

בשלב הזה בני הזוג ירצו לחוות קשר זוגי אמיתי ואוהב, ולכן בהחלטה משותפת ירצו להכיר בני זוג אחרים אם לצורך השוואה או כדי להבין האם עדיין קיימת אהבה לבן הזוג הפרוד – או לחילופין להגיע אל המסקנה כי חיי הנישואין צריכים להסתיים כמה שיותר מהר, זאת כדי להתחיל דף חדש עם בן זוג חדש.

הדרך למצוא קשר רומנטי באופן דיסקרטי

כיוון שבני הזוג לא נפרדו באופן סופי, והם מוגדרים עדיין כנשואים, הדרך למציאת בן זוג חדש עבור כל אחד מהם היא מעט יותר מורכבת. היכרות של גבר או אישה נשואים נחשבת כטאבו, כך שההיכרות צריכה להתבצע באופן דיסקרטי כדי לא לגרום לדחייה מיידית מצד בני הזוג החדשים, וגם כדי לשמור על חיי הזוגיות פרטיים בכדי לא לפגוע ברגשותיהם של הילדים ובני המשפחה.

בעזרת אתר ההיכרויות XYDATE גם זוגות נשואים ופרודים יכולים למצוא את החצי השני שלהם, בין אם מדובר על קשר זוגי ארוך טווח או קשר מיני חד פעמי, רק כדי לנסות איך זה מרגיש להיות עם בן זוג שלא מכירים כבר עשרות שנים.

מהם היתרונות של אתר XYDATE

  • הרשמה מהירה ופשוטה ללא עלות.
  • אפשרות למציאת בני זוג באופן דיסקרטי לחלוטין. לא מעוניינים לחשוף את עצמכם עם שמכם האמיתי ו/או תמונה? אין בעיה, תוכלו לא לעלות תמונה ולבחור כינוי שבני זוג פוטנציאליים יוכלו לפנות אליכם.
  • תוכלו לחפש בני זוג על פי העדפות אישיות כמו גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, תמונות ועוד.
  • כדי ליצור קשר עם בני זוג שמוצאים חן בעיניכם, פשוט שולחים הודעה עם מספר טלפון להמשך ההתקשרות ומתכוננים לפגישה רומנטית לוהטת.

אם גם אתם עומדים בפני פרידה וגירושין, ולא בטוחים אם כדאי לעשות את הצעד ומה בעצם "מחכה לכם בחוץ" – לחצו כאן ותוכלו להתנסות ביצירת קשר זוגי חדש, רענן והכי חשוב דיסקרטי. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...
באילו מצבים אתם יכולים להיעזר בשירותיו של מנעולן רכב?
למרות שזה עשוי להיות מעצבן להפליא, אף אחד לא חסין...
מדריך לבחירת סאונה ביתית לגינה מהסוג והדגם המושלם
הצוות של חברה שמתמחה בשיווק מתקני ספא ביתיים, מלווה בעלי...
בקרוס (Bakarus): חווית בשר הבוטיק האולטימטיבית, עכשיו עם משלוחים עד הבית
בעולם הקולינרי של ימינו, איכות ונוחות הולכות יד ביד. זה...