Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרונות של יועץ משכנתא בדרום

היתרונות של יועץ משכנתא בדרום

ייעוץ משכנתאות הוא דוגמה לעלות מול תועלת שרק חוסכת לכם כסף לשנים רבות

טבעי להתלבט אם לקחת שירות שעולה כסף לפני שמוציאים הרבה יותר כסף על התחייבות כמו משכנתא לדירה. השיקולים בעד השירות הזה מאוד ברורים וגם נוסחו לא פעם על ידי לקוחות מרוצים שהבינו את מלוא הערך של שירות ייעוץ משכנתאות. עדי ינצ'ר ואלפא משכנתאות מכירים את הסיפורים על החיסכון הגדול שחסכו אנשים שנעזר ביועץ משכנתא בדרום, ולכן הם מכירים את המספרים שמספרים את הסיפור.

היתרונות של יועץ משכנתא בדרום

לחסוך כסף בהחזר המשכנתא

חיסכון במשכנתא שנגרם על ידי תכנון מסלולים טוב יותר ונכון לכל זוג שלוקח אותה הוא סכום נכבד שמתפרס על פני עשרות שנים ברוב המקרים. לכן, כשמחשבים את הסכומים שנחסכים על ידי מי שיכול לשרטט לכם את מפת ההחזרים ולחזות בדיוק כמה כסף תצטרכו לשלם בעוד שנים רבו, זה כבר משחרר אתכם לתכנונים כלכליים שונים כמו מסלול הקריירה שלכם, הגדלת המשפחה ועוד קניות והוצאות שחשבתם עליהן.

יועץ משכנתא מתווה לכם מסלול ברור של החזרים על פי שיטות החישוב הנכונות ביותר לכם, יחד עם הבנק שמוכן לתת לכם משכנתא כזאת. במקרה הזה, היועץ עובד עם הבנק לטובתכם ויש לו עוד הרבה יתרונות להציע לכם.

מי מסביר לכם על המשכנתא?

גם אם הייתם מאוד מעורים בכלכלה ובשוק ההון, רוב הסיכויים שאינכם יודעים בדיוק מהם הסעיפים ותת הסעיפים של כל הסכם משכנתא שאתם לוקחים בבנק. יש לא מעט דקויות שיכולות לעבוד לטובתכם ויש הרבה חישובים שלא ברורים לגמרי וכדאי לדעת זאת מראש. נכון שזה לא ימנע מכם לקחת משכנתא אם אתם צריכים אותה, אבל לפחות תבינו טוב יותר מה היא כוללת כיצד חישבו את ההחזרים שלכם ואיך אפשר לקצץ על ידי לוחות ושילובים שונים ממה שהוצע לכם אוטומטית על ידי הבנק.

הבנק אמנם רוצה מאוד להלוות כסף ולכן הוא מוכן ללכת לקראתכם דרך מסוימת, אולם אם לא תדעו את כל הסודות הקטנים שתוכלו לנצל לטובתכם בתנאי החזר טובים יותר, זה יעלה לכם כסף. כל שקל מצטבר בסופו של דבר לסכומים גבוהים ולכן אתם יכולים לצבור כך סכומים גדולים.

ניהול המשא ומתן עם הבנק

יתרון נוסף שעדי ינצ'ר ואלפא משכנתאות מציעים לכם הוא ניהול המשא ומתן עבורכם, בשמכם ולמענכם. נציגי הבנק יהיו תמיד לטובת הבנק ואתם צריכים מישהו שמכיר אותם ויודע עם מי לדבר ולהשיג לכם את ההסכם הטוב ביותר. כמו כן, מכיוון שיש לעשות רושם מצוין על הבנק יש למלא את הטפסים ולהציג מקורות כספיים ואיתנות פיננסית ברורה, ואת זה היועץ יוכל להסביר לכם כיצד להציג בצורה אמינה ומשכנעת. איסוף הטפסים ומילוים הם משימה שחייבת להיעשות בדייקנות ובמחשבה וזהו עוד שירות שיועץ משכנתא בדרום יכול להעניק לכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד הדפסת תלת מימד מועילה לחברה?
חלק מהיתרונות המהפכניים של הדפסה בתלת מימד הם היכולת להגדיל...
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...