Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרונות הגדולים של ארון הזזה

היתרונות הגדולים של ארון הזזה
תמונה pixabay

ארון הזזה

שיטת ארון הזזה היא אחת השיטות הפרקטיות ביותר לאחסון בכל אחד מהחדרים, חדר השינה וחדרי הילדים. בנוסף לכך הוא מתאים מאד לאחסון של מוצרים בפרוזדורים שהם ארוכים ורחבים, בנישות ובחלק התחתון מתחת לגרם המדרגות בבתים שיש בהם כמה קומות כמו בתים פרטיים, או דירות דופלקס. כאשר מעוניינים לתאם שטח אחסון בכל אחד מהמקומות הללו, מתייעצים בדרך כלל עם מעצב פנים, כדי לגבש חשיבה לאחר שמביאים בחשבון נושאים שונים.

היתרונות הגדולים של ארון הזזה
תמונה pixabay

אם מדובר בכל אחד מחדרי הילדים, העובדה שמזמינים ארון הזזה יוצרת יעילות בשטח כיוון שבאופציה זו לעומת ארון רגיל, חוסכים את שטח הפתיחה ואת העובדה שכאשר הדלתות של הארונות הן פתוחות אי אפשר לעבור מצד לצד בחדר. לכן אופציה זו היא לא נוחה ולא מומלצת, במיוחד בחדרים שהשטח שלהם הוא לא רחב. זו הסיבה שמתככנים מראש ארון הזזה מסוג זה בכל חדר על פי הנישה שקיימת עבורו או על פי המידות האפשריות. 

תכנון פנימי של ארון הזזה לחדר שינה 

אחד היתרונות המשמעותיים של ארון הזזה או התכנון הפנימי שמתבצע מראש. הצורך של כל אדם הוא שונה ולכן בכל ארון הזזה יש אפשרות לתאם בצורה אחרת את המידוף ואת התלייה. בחדר השינה בוחנים מראש את הצורך, אם לבני הזוג יש לדוגמה הרבה חליפות גבריות ושמלות, מקצים שטח נרחב לטובת אופציית התליה. האפשרות הנוחה ביותר היא לתחום את הארון לשני חלקים האחד לגבר והשני לאישה ובכל אחד מהם להקצות את כל החלק העליון או את רובו עבור תלייה. כך יש מספיק מקום לכל הביגוד. 

בנוסף לכך מתאמים שטח של מדפים עבור חולצות מקופלות, מכנסיים קצרים, גופיות ספורט ועוד. מגירות הן נושא נוח מאד ואפשר לתכנן מגירות סטנדרטיות, או לחלופין מגירות גדולות ועמוקות שהן נוחות מאד עבור אחסון של הלבשה תחתונה ושל גרביים.

בנוסף לכך אפשר לתכנן גם מגירה רחבה שיש בה יחידות קטנות עמוקות והן משמשות עבור אחסון של צעיפים, חגורות, כפפות ועוד. נוח מאד לאחסון וגם נוח מאד לשליפה של פריט בעת הצורך. 

תכנון ארון לחדר הילדים 

בהתאם לגילו של הילד או לגילה של הילדה ולכמות הביגוד של כל אחד מהם, מתכננים את החלוקה הפנימית בתוך ארון הזזה שלהם. ברוב המקרים יש חלק ניכר של מדפים עבור הפריטים השונים וגם קטע של תלייה עבור שמלות, חצאיות, מכנסיים, חולצות מכופתרות ועוד. בהתאם לגודלו של הארון יש אפשרות להקצות כמה מדפים עבור שמיכות קיץ או מגירה עמוקה עבור שמיכות פוך חורפיות וכריות נוספות עבור החברים שמגיעים לישון יחד וכו'. 

ארון לפרוזדורים

בבתים שיש בהם מסדרונות רחבים, אפשר להקצות לכל האורך שטח עבור ארון אחסון. ארון הזזה זה ישמש להנחת מוצרים שאין בהם צורך ביום יום כמו לדוגמה אוהל לקמפינג, צידנית, ציליה לים, או לחלופין ארון שיהיה עבור הנעליים. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...