Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הטעויות הנפוצות בעיצוב חדרי שינה

הטעויות הנפוצות בעיצוב חדרי שינה

ישנם אנשים אשר לא מקדישים לחדר השינה מספיק תשומת לב. לפעמים הסיבה לכך היא המחשבה שממילא מדובר בחלל שמשמש לשינה בלבד, ולפעמים מדובר בהיעדר מודעות. עם זאת, כדאי לדעת שלשינה איכותית יש השפעה עצומה על הבריאות הפיזית והנפשית של כל אדם. בנוסף חדר זה נועד גם להתרגעות, לאינטימיות ולמנוחה – עוד סיבות טובות לכך שחשוב להימנע מהטעויות הבאות בעיצובו. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני.

הטעויות הנפוצות בעיצוב חדרי שינה

מיקום שגוי של המיטה

הפריט המשמעותי ביותר בכל חדר שינה הוא כמובן המיטה, כשלרוב מדובר על מיטה זוגית. בהתאם ההחלטה הראשונה שיש לקבל כשמעצבים את החלל הזה היא איפה למקם את המיטה. טעות אחת היא להצמיד מיטה שכזו לקיר. בדרך כלל המטרה היא לחסוך מקום, אבל אם המיטה מיועדת לשני אנשים, לזה שהצד שלו צמוד לקיר קשה ומסורבל להיכנס ולצאת. בכל מקרה יש גם תחושה כאילו המיטה נדחקה לשוליים, בזמן שרהיט זה הוא כאמור מרכז החדר. עוד טעות היא להציב את המיטה ישירות מול דלת הכניסה – במקרה זה הבעיה היא הקושי לייצר פרטיות והסיכון שיהיה קשה למנוע כניסת גירויים שונים אל החדר ובשל כך להתנתק ממה שקורה בחוץ ולשקוע בשינה עמוקה.

צפיפות ועומס יתר ויזואלי

בעיה נוספת בהקשר של עיצוב חדר שינה היא עומס יתר – פיזי או ויזואלי. צפיפות פיזית עלולה להיגרם למשל עקב הצבת כורסאות בחלל קטן יחסית – גם אם המטרה נכונה – כאשר התוצאה היא עומס רב מדי. למעשה, עומס יתר ויזואלי נגרם עקב פריטים רבים, עקב היעדר קו מנחה בבחירת חפצי הנוי כך שהבלגן הוא זה שמייצר את העומס, וגם עקב שימוש בתאורה או בצבעים שלא מתאימים לחלל שאמור להשרות שלווה.

פריטים לא איכותיים מספיק

הטעות הקשה ביותר ביצירת חדר שינה היא קניית פריטים שאינם איכותיים במיוחד – מזרונים, מיטות, שידות, ארונות וכו'. רהיט לא עמיד עלול לקרוס תוך זמן קצר, כך שהוא גם לא משתלם. בנוסף כל דבר זול מייצר אווירה של זלזול ואפילו הזנחה – וחבל. כדאי לדעת שבימינו ישנו מבחר רחב מאוד של אפשרויות, כך שניתן למצוא את כל מה שדרוש לחדר שינה מפנק במחירים אטרקטיביים. מקום טוב במיוחד לחפש בו את כל הפריטים הנ"ל הוא ויטוריו דיוואני – אחת החברות המובילות בארץ לייבוא רהיטים. על-מנת להבין איזה רהיטים אידיאליים עבורכם, ולקבל הצעת מחיר משתלמת, מוזמנים ליצור קשר עם ויטוריו דיוואני בטל' 09-8910055

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...