Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ד"ר גדי רוזנברג מונה לתפקיד ראש המסלול לתואר שני בקרימינולוגיה קלינית במכללה האקדמית אשקלון

ד"ר גדי רוזנברג מונה לתפקיד ראש המסלול לתואר שני בקרימינולוגיה קלינית במכללה האקדמית אשקלון
צילום: גילון מנדלצוייג

ד"ר רוזנברג התחיל את דרכו כסטודנט לתואר ראשון בקרימינולוגיה במכללה האקדמית אשקלון וכיום הוא אחד מבכירי הקרימינולוגיים הקליניים בישראל והיה ממייסדי המגמה במכללה

צילום: גילון מנדלצוייג

ד"ר גדי רוזנברג (43), שהחל את דרכו כבוגר תואר ראשון בחוג לקרימינולוגיה במכללה האקדמית אשקלון, מונה לתפקיד ראש המסלול  לתואר שני בקרימינולוגיה קלינית עם תזה במכללה שבדרום. רוזנברג השלים את לימודיו לתואר שני בקרימינולוגיה קלינית ותואר דוקטור בקרימינולוגיה באוניברסיטת בר-אילן. הוא משמש כאחראי קליני על קרימינולוגים קלינים במחלקה הפסיכיאטרית הפתוחה במרכז לבריאות הנפש באר-יעקב (מב"ן) וכן, מעריך מסוכנות במרכז להערכת מסוכנות בבאר יעקב.

בשנת 2019 היה ממקימי המסלול לתואר שני (M.A)  בקרימינולוגיה קלינית עם תזה במכללה האקדמית אשקלון, שהפכה למוסד השני בארץ שמלמד תואר נחשק זה. רוזנברג שם לו למטרה להרחיב את מאגר הקרימינולוגים הקליניים בארץ, בדגש על אזור הדרום, ולאפשר פריסה של אנשי המקצוע הטיפולי בתחומי עשייה נוספים. בנוסף, הוא מכהן בתפקיד סגן יו"ר האגודה לקרימינולוגים פלייליים קלינים ויו"ר וועדת הקבלה לאגודה, והוא מומחה בכתיבת חוות דעת משפטיות, בהערכת מסוכנות, בטיפול ובהכשרת מעריכי מסוכנות ומטפלים.

ד"ר רוזנברג (43), נשוי + 3 ילדים, חובב ספורט ורץ מרתונים. בשירותו הצבאי שירת כלוחם מג"ב בחברון וכיום, משרת בשירות מילואים פעיל כקצין התנהגות אוכלוסייה (קה"א) לשעת חירום האחראי על נפת שרון בפיקוד העורף.

קרימינולוגיה קלינית היא מקצוע טיפולי השייך למקצועות הבריאות בישראל, והיא עוסקת באבחון, טיפול וייעוץ לאנשים עם הפרעות נפשיות והתנהגות עבריינית. תכנית הלימודים במכללה מיועדת להקנות ידע המשלב בין תחומי הפסיכיאטריה, המשפט והקרימינולוגיה והיא מהווה הכשרה אקדמית והסמכה קלינית לטיפול באוכלוסיות עברייניות על כל סוגיה. התכנית כוללת לימודים תיאורטיים וקליניים לצד פרקטיקום קליני, קבוצתי ופרטני, במוסדות שונים, המחבר את הלימוד האקדמי להתנסות הקלינית בשדה.

ד"ר פנחס חליוה,מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון: "אני מברך על מינויו של ד"ר גדי רוזנברג לראש המסלול לקרימינולוגיה קלינית במכללה האקדמית אשקלון. ד"ר רוזנברג תרם רבות להקמת המסלול, השני מסוגו בארץ בסך הכל. רוזנברג הוא אחד מטובי הקרימינולוגים הקליניים בישראל, ואני סמוך ובטוח כי  ניסיונו הרב, כישוריו ומקצועיותו יובילו אותו להצלחה רבה בתפקיד זה".

ד"ר גדי רוזנברג: "אני שמח מאוד על הבחירה בי לעמוד בראש המסלול לקרימינולוגיה קלינית במכללה. אני יכול לומר בגאווה שעל מנת להשיג את המטרה שלשמה המגמה הוקמה עמלים על הצלחת התוכנית  מזכירת החוג, מרצים מעולים המשלבים אקדמיה ועבודת שטח מקצועית, סגנית החוג ד"ר טל בן יעקב וראשת החוג לקרימינולוגיה פרופ' אפרת שוהם. התכנית מבוססת על חזון להעמיק ולהרחיב את מאגר הקרימינולוגים הקליניים בארץ ולאפשר פריסה של אנשי המקצוע בתחומי עשייה נוספים, בנוסף לתחומים בהם הקרימינולוגים הקליניים השתלבו עד כה. תקוותי שנעמוד ביעד שהצבנו לעצמנו ונכשיר דורות של קרימינולוגים קליניים, המסוגלים לשלב בין כישורים קליניים ומקצועיים באבחון, טיפול, ייעוץ ושיקום לבין יכולות אקדמיות מחקריות מתקדמות ובראש ובראשונה עסוקים בעזרה לזולת".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
זכור את אשר עשה לך עמלק
כ-40 אנשי צוות בית החינוך מקיף אמית באר שבע יצאו...
אלופת הכדורגל: נבחרת אמית טכנולוגי אשקלון
נבחרת הכדורגל של בית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון, קטפה את...
לקבלת "הרמטכ"ל" תלמוד תורה יימתח להקשב !
תלמוד התורה בגדרה הפך ל"בסיס צבאי" תלמידי תלמוד תורה בגדרה הפכו...
יוצרים ויוצרות, מנהלים ומנהלות, יזמים ויזמיות מתחום התרבות תוכנית מנדל למנהיגות תרבות בנגב קוראת לכם ולכן!
מרכז מנדל למנהיגות בנגב הודיע על פתיחת ההרשמה למחזור השביעי...
גורי שועלים חולצו ממחילה שנהרסה במושב אשכולות
ארבעה גורי שועלים, בני שלושה ימים בלבד, חולצו ע"י עמותת...
קבוצת "הגר" – אלופת טורניר מאמאנט הראשון באופקים
קבוצת "הגר" מבאר שבע היא אלופת טורניר מאמאנט הראשון בכדורשת...
מפעל הפיס הכריז הערב (יום ג', 5.3) על הזוכה הגדול בפרס ספיר לספרות ע"ש פנחס ספיר לשנת 2023
הזוכה הגדולה בפרס ספיר לספרות ע"ש פנחס ספיר לשנת 2023: עופרה עופר...
התלמידות פיתחו אפליקציה לפנאי משמעותי בבאר שבע
תלמידות כיתה ט1 נחשון בבית החינוך מקיף אמית באר שבע,...
התלמידים מרעננה הפתיעו את חתן הבר-מצווה שפונה משדרות
אורי בניטה בן ה-13 משדרות, תכנן לחגוג את הבר-מצווה שלו...