Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ביזנס וומן- מאיץ עסקי מס' 2 בערד, הפעם – לנשים בלבד

ביזנס וומן- מאיץ עסקי מס' 2 בערד, הפעם – לנשים בלבד
מאיץ עסקי לנשות עסקים בערד באדיבות החברה הכלכלית ערד

לאחר ההצלחה של המחזור הראשון של המאיץ העסקי, עיריית ערד והחברה הכלכלית הודיעו על פתיחת מחזור שני . רק שהפעם המאיץ  מתרכז בנשות העסקים בערד. התהליך אשר יפתח בתחילת חודש ספטמבר ויימשך 8 חודשים, יעניק לבעלות עסקים סיוע ממשי בניהול העסק, בשיווק ומכירות וישלב תכנית עבודה ממוקדת  לתוצאות מיידיות, תוך ליווי ותמיכה לאורך כל התכנית. ניסן בן חמו, ראש העיר ערד: " מעבר לכך שהפעילות של המאיץ מצטרפת לשורה של פעילויות לחיזוק המגזר העסקי בעיר, העובדה שמדובר בנשות עסקים היא חשובה בפני עצמה. זהו עוד שלב לפיתוח יזמות בקרב נשים . אנו רואים חשיבות רבה במתן כלים ניהוליים פרקטיים שיחזקו את העסקים ויסייעו לפיתוח הכלכלי של האזור".

מאיץ עסקי לנשות עסקים בערד
באדיבות החברה הכלכלית ערד

עיריית ערד מודיעה על פתיחת מאיץ עסקי נוסף, הפעם  לנשות עסקים מערד. המאיץ המציע ליווי עומק, אימון עסקים ומתן כלים פרקטיים לניהול עסק במציאות משתנה. המאיץ בערד נולד במטרה לקדם פיתוח כלכלי מקומי וליצור תשתית לשיתוף פעולה בין בעלי העסקים, העירייה והקהילה מתוך הבנה שאלו חשובים להישרדות העסקים במיוחד בעקבות משבר הקורנה. במסגרת המאיץ עשרות עסקים מערד יעברו תהליך עסקי ממוקד ומדיד במהלכו ילמדו כיצד מגדילים בעקביות את העסק, ייהנו מקהילה עסקית חזקה וישאבו ידע ממומחים בתחומים מגוונים.

במהלך התוכנית ישתתפו בעלות העסקים במפגשים קבוצתיים חודשיים עם המאמן לעצמאות עסקית נדב בנג'ו, שיסיע בחיזוק מיומנויות הכרחיות כמו פיתוח עסקי, תכנון, מכירות, פיננסים, שיווק וניהול לקוחות. בנוסף המשתתפות יזכו לשעות ייעוץ פרטניות לעסק עם המאמן המקצועי אחד על אחד לשיחה על היעדים, המטרות והאתגרים. לאורך התוכנית בעלי העסקים ישתתפו בסדנאות והרצאות מקצועיות, אירועי נטוורקינג בהתאם למגבלות התו הסגול ומפגשים עם מומחים מקצועיים מטעם מעוף דרום והשפלה (זרוע השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה).

הילה צחי, מנכ"לית החברה הכלכלית בערד: "ערד התברכה בנשות עסקים מוצלחות, שחושבות בגדול, נחושות שמוכנות לעבוד קשה ולהצליח. אנחנו בחברה הכלכלית שמחים להיות בית לבעלי ובעלות עסקים, ולסייע להם בליווי, הכוונה והכשרה. אני רוצה להודות לעיריית ערד שתומכת ומאפשרת לחברה הכלכלית להוביל את תהליכי הפיתוח הכלכלי בעיר. אני מאחלת הצלחה לבעלות העסקים, ושיהיה תהליך פורה ומשמעותי"

נדב בנג'ו מאמן בשיטת עצמאות עסקית מוביל את האימונים המקצועיים והאישיים במסגרת המאיץ: " כל מי שהגיעה למאיץ נכנסת עכשיו למחנה אימונים, שמטרתו דיוק מיומנויות הניהול של העסק.  הנשים שישתתפו נכנסות לתהליך משמעותי וארוך טווח . למעשה המאיץ נועד כדי לתת לבעלות העסקים מקסימום השפעה בזמן מוגבל, ואנחנו רואים את הפוטנציאל המטורף של מאיץ עסקי לנשים בערד, שיהווה מנוף לצמיחה כלכלית של כל אחת בנפרד, ומנוע צמיחה כלכלי של האזור כולו . אין לי ספק שמי שתקח את התהליך ברצינות תצליח להצמיח את העסק שלה ולהגיע לפסגות חדשות"

תכנית המאיץ העסקי הינו מודל אימונים משולב לעסקים שפותח על ידי נדב בנג'ו, מומחה בניהול וייעוץ עסקי. המודל יושם מתחילת משבר הקורונה בהצלחה רבה במועצה האזורית רמת הנגב ובקרוב גם במועצות אזוריות נוספות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ילדי באר-שבע והסביבה שימו לב: הבלוגר והמתכונאי המוביל רון יוחננוב, יגיע לסדנת בישול מיוחדת לילדים בקניון עזריאלי הנגב
סדנת הבישול תתקיים ביום חמישי ה - 11 באפריל, בשעה...
להקת הפלמנקו רמנגאר גאה להציג בבכורה DARABAR מסע בחזרה לעצמנו שבגוף
מופע פלמנקו משובח בהשתתפות 14 רקדנים, זמרים, גיטריסטים וכלי הקשה! רקדנית אורחת:...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...