Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בחירה של דרך חיים בריאה

בחירה של דרך חיים בריאה
קרדיט pixabay

דרך חיים 

תזונה נכונה היא הבסיס לבריאותו של כל אדם. זו הסיבה שכל אדם בוחן כמה וכמה אופציות, נעזר באנשי מקצוע ובסופו של דבר יוצר לעצמו את תוואי הדרך שהוא הנכון ביותר עבורו. אין דרך אחת שהיא הנכונה לכולם אלא כל אדם מקבל הכוונה לדרך מסוימת ועל פי התוצאות, מחליט אם יישאר בדרך זו יחפש מסלול אחר שיהיה מתאים יותר עבורו. כאשר התזונה מתאימה האדם מרגיש שינוי מהותי של דרך חיים שלו, הוא הרבה יותר חיוני, חש שהוא מסוגל לבצע אין ספור משימות והאנרגיה שממלאת אותו גורמת לו המון אושר.

כאשר מתרגלים לאט לאט לאופציה של תזונה נכונה, הדבר מוביל לכך שסובלים מפחות בעיות בריאותיות כמו כאבי ראש, תחושה של כבדות בבטן ובדיקות דם שאינן תקינות. ההכרה באופציה של המאכלים המתאימים ביותר כוללת בדרך כלל אכילה של כל אבות המזון במינון הנכון. מקפידים על אכילה של ירקות צבעוניים ופירות מגוונים בכל יום, ממעיטים בצריכה של סוכרים, פחמימות ושומנים שאינם מיטיבים עם איברי הגוף.

בחירה של דרך חיים בריאה
קרדיט pixabay

הכוונה של דרך חיים 

כדי להגיע לאיזון הנכון של דרך חיים מיטבית, אפשר להיעזר בדיאטנים אשר מציעים תוואי דרך מסוים כדי שהאדם יפחית את המשקל העודף שלו, תוך הסתגלות לאורח חיים בריא שכולל את התזונה הנכונה עבורו ושמירה על כושר גופני התואם את גילו ואת היכולות הפיזיות שלו.

השינוי לא מתרחש ביום אחד, נדרשת הרבה סבלנות והתמדה כדי לשנות דפוסי התנהלות שהשתרשו אצל כל אחד לאורך שנים, אך עם רצון עז אפשר לבצע את השינויים עבור דרך חיים חדשה. 

קבוצות תמיכה בנושא תזונה נכונה 

במקרים רבים האדם לבד אינו מסוגל להקפיד על התוואי החדש של המסלול ולכן נוח מאד להצטרף לקבוצה של תמיכה בתחום זה. האנשים הללו נפגשים בדרך כלל פעם בשבוע עם מדריך או מדריכה ומדברים על נושא התפריטים השונים והמאכלים שהם מכינים כדי לשמור על הכללים שנקבעו. העובדה שכולם נמצאים באתו מעגל ולכולם יש את אותן השאיפות לשמור על בריאותם, לנהל אורח חיים בריא ולרדת במשקל, יוצרת דרבון וכך הרבה יותר קל לכל אחד מהם בביתו לשמור על המסגרת התזונתית.

מעבר למפגשים יש להם גם קבוצות תוססות בווטס אפ ובפייסבוק וכך מעגל התמיכה נמשך לאורך כל היום, במטרה לא להישבר ולהמשיך בדרך ההתנהלות שתואמה עבור כל אחד מהם.

הירידה במשקל 

אחת ההצלחות הגדולות של דרך חיים חדשה היא הירידה במשקל. זו הסיבה שבכל שבוע כאשר המשתתפים בקורס עולים על המשקל הם מלאי אושר כאשר המחוג מראה שקיימת ירידה של מאות גרמים, או כמה קילוגרמים ממשקל הגוף.

עובדה זו סוחפת כל אחד מהם להמשיך בקו ההצלחה וכך להוריד עוד ועוד קילוגרמים מיותרים ולשפר באופן משמעותי את המצב הבריאותי שלו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...