Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אתם במצב סיעודי – אל תוותרו על הזכויות שלכם!

אתם במצב סיעודי – אל תוותרו על הזכויות שלכם!

כל אדם שואף להגיע לגיל השלישי במצב בריאותי ורפואי תקין, אולם, לא מעט אנשים יודעים שבהחלט ניתן להגיע לגיל מבוגר יותר, במצב בריאותי לא תקין ולכן, לא מעט אנשים דואגים לבטח את עצמם בביטוח סיעודי. ביטוח סיעודי הוא ביטוח אשר מבטיח שבגין תשלום חודשי של המבוטח לחברת הביטוח, הרי שבכל מקרה שבו האדם יפתח מחלה כלשהי אשר תגרום לו להיות במצב סיעודי, קרי: מצב שבו הוא לא יצליח לנהל את חייו באופן עצמאי, הרי שהוא יהיה זכאי לקבל מחברת הביטוח בה הוא מבוטח בביטוח הסיעודי, סכום כספי חודשי שיסייע לו לחיות את חייו בכבוד, לחיות במסגרת אשר תסייע לו להתנהל בחיי היומיום שלו או לשכור את שירותיו של מטפל צמוד אשר ילווה אותו בחיי היומיום ויסייע לו בכל דבר אשר יזדקק לו.

אתם במצב סיעודי – אל תוותרו על הזכויות שלכם!

תביעות סיעוד – במה מדובר

כאמור, לא מעט אנשים דואגים לבטח את עצמם בביטוח סיעודי. ביטוח סיעודי הינו ביטוח אשר מבטיח כי האדם יקבל סכום כספי, במקרה שבו הוא יהיה סיעודי, כלומר, תלוי באנשים אחרים עבור התנהלות בחיי היומיום שלו. הסכום הכספי אשר יקבע לאדם הסיעודי, יהיה בהתאם לחומרת המצב שלו ובהתאם ליכולות או אי היכולות הפיזיות שלו. סכום כספי זה, יאפשר לאדם לחיות במסגרת אשר תעניק לו חיים טובים ונעימים, המלווים בטיפול וסיוע צמוד, או לשכור מטפל שיסייע לו בביתו לחיות את חייו בכבוד, מבלי שהוא יהיה לנטל על בני משפחתו. תביעת סיעוד היא תביעה אשר כל אדם במצב סיעודי, יכול להגיש כנגד חברת הביטוח שבה הוא מבוטח, על מנת לקבל את הסכום הכספי המגיע לו מתוקף העובדה שהוא משלם לאותה החברת הביטוח שבה הוא בחר לבטח את עצמו בביטוח סעודי, סכום חודשי קבוע מדי חודש בחודש.

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין בתביעה סיעודית

חשוב מאוד לדעת, תביעות סיעוד בכלל ותביעות סיעודיות בפרט, הן ללא ספק דבר אשר לא כדאי לעסוק בו באופן עצמאי. לא פעם, חברות הביטוח יתנערו מתביעות אשר מוגשות באופן עצמאי ויסרבו להן בתירוצים שונים. במקרים אחרים, חברת הביטוח איננה תעניק לאדם את הסכום הכספי המקסימלי המגיע לו מתוקף מצבו. לכן, חשוב מאוד לפנות לשירותיו של עו"ד תביעות סיעוד מקצועי ומומחה בתחום, אשר יגיש עבור האדם הסיעודי את התביעה כנגד חברת הביטוח שבה הוא מבוטח, לצורך קבלת הסכום הכספי המקסימלי אשר מגיע לו. כאשר עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום תביעות סיעוד מגיש את התביעה, הרי שמדובר במקרה שבו יש סיכוי גבוה הרבה יותר לאדם הסיעודי, לקבל את הסכום הכספי הגבוה ביותר.

אם אתם או אחד מבני המשפחה שלכם מצויים במצב סיעודי, חשוב מאוד שלא תוותרו על הזכויות שלכם. בחירה בעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום תביעות ביטוח בכלל ותביעות סיעוד בפרט, זהו הדבר הנכון והטוב ביותר עבורכם, עבור מימוש הזכויות שלכם אל מול חברת הביטוח בה אתם מבוטחים בביטוח סיעודי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...