Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אלפי תלמידים נחשפו לתכנית, מאות נרשמו, 11 התקבלו לנבחרת צוות דרום של LEAD, שנפתח לאחרונה בשיתוף חברת אדמה בבאר שבע

אלפי תלמידים נחשפו לתכנית, מאות נרשמו, 11 התקבלו לנבחרת צוות דרום של LEAD, שנפתח לאחרונה בשיתוף חברת אדמה בבאר שבע
צילום באדיבות ליד

LEAD – המסלול לפיתוח מנהיגות בישראל, שהוקם במטרה לפתח את דור המנהיגים הבא של המדינה, פתח לאחרונה צוות דרומי שמושבו בבאר שבע תודות לתמיכת חברת אדמה. המעבר של הצוות לבאר שבע, זאת לאחר שנים בהם לא פעל הארגון בעיר, אפשר לצרף אליו יותר תלמידים תושבי העיר. לאחר תהליך מיון קפדני, שכלל חשיפת התכנית על ידי נציגי הארגון בבתי הספר ברחבי העיר, תהליך הרשמה ומיפוי, נבחרו 11 תלמידים באר שבעים להשתתף בתכנית.

צילום באדיבות ליד

הארגון, שמכשיר בני נוער מכל הארץ להובלה ולמנהיגות, קיים בשנים האחרונות את המפגשים וההכשרה שלו במכללה האקדמית אחווה לכלל תושבי הדרום. כדי להרחיב עוד יותר את השירות שניתן לתושבי הדרום, הועברה הפעילות למרכז החדש בבאר שבע, שמהווה בית לשגרירי הארגון מכל האזור ומבאר שבע בפרט. פתיחת הסניף החדש בבירת הנגב התאפשרה הודות לשיתוף פעולה עם עיריית באר שבע, חברת "כיוונים" וחברת אדמה, שהשקיעה בתכנית במסגרת פועלה למען הקהילה לקידום מצוינות בחינוך בעיר.

בימים אלו נפתחת ההרשמה למחזור הבא של LEAD וצעירים תושבי הדרום מוזמנים להגיש מועמדות להצטרף לתכנית ההכשרה הייחודית של הארגון. מדי שנה, כ- 6,000 בני נוער בכיתות י' מכל רחבי הארץ מגישים מועמדות למסלול, מתוכם, נבחרים כ- 140 בני ובנות נוער שזוהו כבעלי פוטנציאל למנהיגות והובלה. הם מצטרפים לתכנית מעמיקה וייחודית, המאפשרת להם לפתח את היכולות שלהם, וכך להתפתח ולהפוך, כל אחד בתחומו, למנהיגים ומובילים. הארגון ממשיך ללוות את בוגרי התכנית עד הגיעם לגיל 35.

אליאב זכאי, מנכ"ל ארגון LEAD – המסלול לפיתוח מנהיגות: "הצעירים בדרום הארץ מלאי פוטנציאל, חדורי מוטיבציה ושואפים למצוינות. אנחנו ב-LEAD לקחנו על עצמנו כמשימה לטפח את אותם צעירים ולתת להם את כל האפשרויות להצליח. אני קורא לכל מי שמעוניין להשפיע על החברה ושהרצון לשנות דברים בוער בו – להגיש מועמדות. "

צבי מנור, סמנכ"ל תפעול ישראל באדמה: "אנו גאים ושמחים להיות חלק מהבאת התכנית לעיר באר שבע. זהו עוד נדבך בפעילות של חברת אדמה לקידום מצוינות בחינוך בעיר במסגרת פעילות החברה בקהילה ובשותפות העמוקה שלנו עם מינהל החינוך בעיריית באר שבע. תכנית זו מצטרפת לתכניות נוספות שאנו משקיעים בהן בתחום זה בבאר שבע, ביניהן "אור לחינוך", "מפזרים זרעים של מדע", "דורות" ועוד. זוהי חלק מחובתנו ליצירת עתיד טוב יותר עבור תושבי הנגב בפרט והמדינה בכלל".

מאז הוקם LEAD לפני למעלה מ- 20 שנה, הקימו משתתפי המסלול למעלה מ-450 פרויקטים חברתיים שהייתה להם השפעה עמוקה על אלפי אנשים בכל הארץ, למשל: כנפיים של קרמבו, יום המורה, צאל"ה, זיכרון בסלון ועוד. כיום, בוגרי התכנית מצויים בתפקידי הנהגה והובלה במשק הישראלי: בצבא, בהיי- טק, במגזר הפרטי והציבורי ובשדה החברתי. ההשתתפות בתכנית לא כרוכה בעלות וההרשמה למסלול נפתחה בימים אלה. בני נוער בכיתה י' מוזמנים להגיש מועמדות דרך אתר הארגון.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...