Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבצע תיקון מסך בבאר שבע במינימום הוצאה?

איך לבצע תיקון מסך בבאר שבע במינימום הוצאה?
קרדיט pixabay

המסך היה תמיד מרכיב חשוב מאוד בכל טלפון סלולרי. ככל שהתרבו השימושים במכשיר, ובמקום "רק" טלפון קיבלנו גם מצלמה, אפשרויות משחק, אפליקציות שונות ועוד, גדלה החשיבות של המסך. כשהטלפונים הניידים הפכו לסמארטפונים, כלומר כאלה שמופעלים באמצעות מגע על המסך, מדובר כבר בחלק קריטי – ולכן תיקון מסך בבאר שבע הוא שירות חיוני.

כשהמסך ניזוק מכל סיבה שהיא, אין ברירה אלא להגיע למעבדה לתיקון סמארטפונים, ובאופן טבעי השאיפה היא להשלים את התיקון ואת החזרת המכשיר לתפקוד מלא במינימום הוצאה.

איך לבצע תיקון מסך בבאר שבע במינימום הוצאה?
קרדיט pixabay

איך בנוי מסך של סמארטפונים?

מסכי הסמארטפונים השונים שהשתלטו על העולם ושינו באופן דרמטי את החיים של כולנו, או לפחות רובנו, מורכבים מ-3 שכבות. השכבה החיצונית הינה שכבת זכוכית, מתחתיה ישנה שכבת המגע ומתחת לה – שכבה של LCD.

עלות תיקון מסך בבאר שבע היא בהתאם למיקום של הפגיעה. כשרק השכבה החיצונית פגומה, המחיר של התיקון יהיה נמוך למדי. אם נדרש תיקון גם של שכבת המגע, העלות מתייקרת, ואם אין ברירה אלא להחליף את המסך, ההוצאה עוד יותר גבוהה.

בהתאם חשוב להגיע למקום שמתנהל מתוך יושרה מלאה, כמו למשל רשת חנויות ומעבדות סלולר מקסימה שלה 4 סניפים ברחבי באר שבע – שכן רק כך תוכלו לדעת בוודאות שחוות הדעת שתקבלו היא אכן מדויקת.

איך לשמור על המסך שלא יינזק?

תמיד כדאי להקדים תרופה למכה, ובפרט כך הדבר כשמדובר על מסך של סמארטפון. מעבר לעלות התיקון, תמיד ישנה גם עוגמת נפש כשהמכשיר לא זמין עבורנו ואי אפשר לבצע איתו את אינספור הפעולות שהתרגלנו לעשות בכל יום. גם במעבדות שמקפידות על שירות מצוין עדיין נדרשות לפחות מספר שעות לצורך תיקון מסך – ובזמן הזה אנשים רבים מדווחים על תחושה כאילו חסר להם איבר בגוף.

בהתאם כדאי מאוד להגן על המסך, ורצוי בעזרת מגן זכוכית איכותי – אמנם מדובר בהשקעה מסוימת, אבל כאמור הוא חוסך לכם גם עלויות תיקוני מסך וגם עוגמת נפש ממשית אם המסך יינזק. עוד המלצה היא לא להתייחס לסמארטפון כאל מובן מאליו – למשל אין טעם להכניס אותו למטבח כשמכינים אוכל, סיטואציה שבה עלולים לחדור אליו נוזלים או שעקב הסחת דעת הוא ייפול ולמסך ייגרם נזק שיחייב תיקון יקר.

איך לבחור מעבדה לתיקון המסך?

הפרמטר הראשון לפיו בוחרים מעבדה לתיקון מסך סלולר בבאר שבע הוא כאמור היושרה של צוות המקום. מרכיב חשוב אחר הוא בקיאות מקצועית, כך שאם נדרש תיקון הוא יתבצע באופן מיטבי – ויחזיר את המכשיר לתפקוד מלא. חשוב לזכור שנדרשים גם תצוגה חדה ומדויקת וגם מגע חלק שגורם למכשיר להגיב במהירות ובדיוק לכל תנועה. בקיאות וניסיון מובילים גם להתנהלות יעילה, כך שכבר תוך זמן קצר תוכלו לחזור וליהנות מהסמארטפון.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...