Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים חברת בדק בית

איך בוחרים חברת בדק בית
מקור pixabay

במדינת ישראל מתבצעות מדי חודש מאות עסקאות נדל"ן. גם בחודשים הגרועים ביותר לא התבצעו פחות מאשר חמשת אלפים עסקאות, כאשר בחודש נורמאלי הכמות היא כפולה ולעיתים אפילו יותר מכך. עסקאות הנדל"ן כוללות קנייה או מכירה של דירות ישנות מיד שנייה וכן גם דירות חדשות מקבלן שמועד המסירה שלהן משתנה. עם זאת, למרות שהישראלי המוצע מבין את החשיבות הגלומה בבדיקה מקדימה של הנכס, חלק גדול מהעסקאות מתבצע עדיין מבלי שהנכס נבדק על ידי גורם מקצועי שיוכל לציין באופן הברור ביותר את הבעיות הקיימות בנכס. מהו בדק בית ומה החשיבות שלו בעת רכישת נכס נדל"ן? איך אפשר לבחור את חברת בדק הבית ולמה כדאי לשים לב? בשורות הבאות נשיב לשתי השאלות הללו בהרחבה.

איך בוחרים חברת בדק בית
מקור pixabay

בדק בית והחשיבות שלו בעת רכישת נכס נדל"ן

בדק בית הוא המונח המציין בדיקה יסודית של נכס נדל"ן. אמנם מרבית הבדיקות המקצועיות של בתים, דירות ונכסים אחרים מתבצע סמוך לרכישת נכס נדל"ן כל שהוא או זמן קצר לאחריו. עם זאת, משקנתה לה שביתה ההבנה וההכרה בחשיבות של הבדיקה הזאת, רבים מזמינים בדיקה יסודית גם במקרה של רכישת דירה חדשה מקבלן וגם על מנת לעמוד על הצרכים המדויקים רגע לפני ביצוע שיפוצים. בדק הבית נוגע לכל המרכיבים בבית, החל מהחוזק והיציבות של המבנה עצמו, עבור במערכת האינסטלציה והביוב וכלה במערכת החשמל בבית. בנוסף, נבדקים גם חלקים ומרכיבים נוספים שעלולים להשפיע לרעה על איכות החיים בבית, אם לא יטופלו בהקדם. בדק בית המבוצע על ידי חברת בדק בית מוכרת ומנוסה יכול לשמש בקניית דירה מקבלן כדו"ח בסיסי שהקבלן חייב לתקן את הליקויים המצוינים בו. בעסקה הנוגעת לנכס יד שנייה, הדו"ח יכול לשמש בסיס לתמחור מחדש של הנכס.

איך לבחור חברת בדק בית

בחירת החברה הנכונה לביצוע בדק הבית בנכס הנדל"ן שלכם חייבת להתבסס על שתי רגלים. הרגל הראשונה – המקצועיות של החברה עצמה ושל האנשים האמונים על היצוע הבדיקה מטעמה. הרגל השנייה היא המלצות של לקוחות. חברה מקצועית היא חברה שאנשי המקצוע שהיא מעסיקה הם אנשים בעלי תעודות והסמכה המוכרים על יד המחוקק. ככל שהחברה מקצועית יותר, כך חוות הדעת שהיא מספקת היא מוסמכת יותר. טרמינל, חברת בדק הבית הטובה בישראל, היא חברה מוכרת שזכתה לשבחים על הפעילות שלה בקרב גופים גדולים. בנוסף, חוות הדעת שמספקים אנשי המקצוע שלה מוכרים על ידי בתי המשפט בדיונים הנוגעים לנכסי נדל"ן שונים ובליקויי בניה שהקבלן אמור לטפל בהם. חברת בדק בית איכותית תזכה גם לפידבק חיובי באינטרנט וברשתות החברתיות. אם יש לך עניין לבצע בדק בית יסודי בנכס נדל"ן השייך לך או שיש לך עניין לרכוש, אנחנו כאן לשירותך. כדאי ליצור קשר בהקדם ואנו נבצע עבורך בדק בית שישמש בסיס להתדיינות מול הקבלנים או מול המורכים של הנכס.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד הדפסת תלת מימד מועילה לחברה?
חלק מהיתרונות המהפכניים של הדפסה בתלת מימד הם היכולת להגדיל...
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...