Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עמותת יחדיו ציינה עשור לפנימיית בית מזור

עמותת יחדיו ציינה עשור לפנימיית בית מזור
צילום באדיבות עמותת יחדיו

בטקס חגיגי ומרגש, שהתקיים בשבוע שעבר (ה') בהשתתפות עשרות בוגרים, ציינה עמותת יחדיו 10 שנים להפעלת פנימיית בית מזור בערד. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, עו"ד ניסן בן חמו ויו"ר עמותת יחדיו, הד"ר אסתר לוצאטו.

חוגגים ה עשור לפנימיית בית מזור
צילום באדיבות עמותת יחדיו

בשבוע שעבר (ה') התקיים בצים סנטר בערד אירוע חגיגת העשור לפנימיית בית מזור המופעלת על ידי עמותת יחדיו בפיקוח ובמימון משרד הרווחה. את האירוע, אליו הגיעו בוגרים ובני משפחותיהם וכן משפחות בית מזור בהווה, פתחה מנהלת בית מזור בעשור האחרון, אורית שרביט. על התוכן היו אמונים ילדי הפנימייה, ששרו והעלו הצגת תיאטרון בכיכובם. את ההצגה ביימה במאית התאטרון, מיכל יהודה.

פנימיית בית מזור הוקמה בשנת 1968 כפנימייה טיפולית בקהילה עבור ילדים חולי קצרת (אסתמה), שהאקלים בערד היטיב את מצבם הגופני. עם השנים התפתחו המענים הניתנים בפנימייה וניתן בה מענה טיפולי-רפואי ונפשי מקיף. היום הפנימייה הינה מסגרת משפחתית לילדים בגילאי 8-18 המתמודדים עם בעיות התנהגותיות ובעיות רגשיות והוצאו מבתיהם בשל חוסר יכולתם של ההורים להבטיח את התפתחותם התקינה. הפנימייה פועלת במודל של משפחתונים כאשר בכל בית ישנם זוג הורים עם ילדיהם הביולוגיים ועוד כ-11 ילדי המשפחתון.

עו"ד ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד, ציין במעמד האירוע כי: "בית מזור הוא מקום מציל חיים מבחינתנו, כאשר עמותת יחדיו והמחלקה לשירותים חברתיים מספקים בית חם ואוהב לילדים. מדיניות העירייה מכוונת לאינטגרציה מלאה בכל פעילויותיה, מחוגים ועד לימוד במוסדות החינוך בעיר ואנו גאים בהישגים הרבים של ילדי בית מזור. אני מבקש להודות לעמותת יחדיו ולמנהלת המקום אורית שרביט על העבודה הנפלאה שנעשית עם הילדים ובני הנוער".

 

אל"מ (מיל.) יאיר באר, מנכ"ל עמותת יחדיו, הודה לצוות המקצועי ולהורים המובילים של בית מזור ואמר "האמון שאנו נותנים לכן והאמונה שלנו בפעילות שאתם עושים כאן בבית מזור היא מהגבוהות ביותר. רק בשבוע האחרון השלמנו רכישה של חמישה מגרשים לבניית בתים חדשים לטובת הרחבת הפעילות של בית מזור. זה אות להוקרה ולאמונה שלנו בפרויקט. ולכם הבוגרים, ולאלו מכם שנמצאים הערב על הבמה, אנחנו מאמינים בכם וכולנו כאן, בעמותת יחדיו, בשבילכם ולמען עתידכם".

 

עו"ס אורית שרביט, מנהלת בית מזור בעמותת יחדיו נשאה דברים בטקס ואמרה כי הצלחת הפרויקט איננה קסם, "יש פה עבודה מקצועית ושיטתית, סדורה ומאורגנת המייצרת עבור הילדים חוויית לכידות, בטחון, משמעות ואינסוף הזדמנויות למימוש בהווה ובעתיד. ילדים, אתם מגיעים להישגים לימודיים מרשימים, ממצים את הפוטנציאל האישי שלכם, לומדים בכיתות מדעיות בתיכון אורט ערד, מקבלים תעודות הצטיינות, משתלבים בכתות מצוינות בטכני של חיל האוויר והכי חשוב – לוקחים חלק בתוכניות קהילתיות עם העצמה אישית ושיפור סיכויים להצלחה. אני מאמינה כי כל אלה, לצד חיזוק הקשר האישי והמשמעותי עם ההורים הביולוגיים שאנו משקיעים בו ומפתחים אותו, הוא המתכון המנצח עבורכם, הילדים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...
הוקרה לשלוש מנהלות מרחבי הלמידה של המקיף הכללי אמית שדרות
במשרד החינוך מחוז דרום, התקיים השבוע טקס הוקרה למנהלות מרחבי...