Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים להפקת אירוע בלי לפשוט את רגל

טיפים להפקת אירוע בלי לפשוט את רגל
צילום יח"צ

מזל טוב! בשעה טובה "נפל" עליכם אירוע ? מתחתנים, חוגגים ברית/בריתה , בר/בת מצווה ותמיד דמיינתם אירוע מיוחד? כיום ניתן להפיק אירוע בטבע שמשדר פשטות, אך ללא פשרות של נוחות. אירוע עם אוכל טוב, מוזיקה טובה  ואווירה כפרית ופסטורלית של טבע ירוק, ניחוחות של פריחה והרגשת חיבור אמיתי לסביבה.

באירוע כזה, אתם בוחרים את אופי האירוע ובהתאם בוחרים את המיקום. אם בחצר הבית, סביב הבריכה, ביער, בחווה או בקרבת הים.

כשמפיקים אירועים באופן עצמאי בצורה נכונה ומסודרת אפשר להגיע לחסכון משמעותי מאד בעלויות. אנחנו רוצים לתת לכם מספר טיפים בסיסיים  להפקת אירוע באופן עצמאי כך שיגשים את חלומכם לאירוע מיוחד ושונה מהמקובל , ולא תצטרכו להתפשר על אולם אירועים.

טיפים להפקת אירוע בלי לפשוט את רגל
צילום יח"צ

איך לתכנן נכון ולחסוך בהוצאות בהפקת אירוע באופן עצמאי

  1. בחירת המקום – המקום שאתם בוחרים הוא ללא ספק מקום שבו אתם צריכים להרגיש בו נוח המייצר אווירה נוחה ואינטימית. יש בארץ מקומות מדהימים לקיום אירועים, וחשוב כמובן להתייחס לגורמים חשובים כמו נגישות, חניה, מזג האוויר, גישה לשירותים , מים , חשמל.
  2. בפועל, זה לא כזה מסובך, ואיתור מקוום שעונה לצרכיכם יכול לא רק להפוך את האירוע למיוחד ובלתי נשכח, אלא גם לחסוך לכם עלויות משמעותיות בהשוואה לאירוע בגן או אולם אירועים.
    עיצוב – אולמות אירועים נוטים להצמיד מעצבת ראשית שיכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים על מנת לייצר אווירה שיש להודות שאכן לפעמים שומטת לסתות אך עדיין היא מלאכותית ורחוקה מלשדר אינטימיות ונינוחות . כשבוחרים לקיים אירוע בטבע או בבית/ בית כנסת כבר בבחירת המיקום משדרים אווירה ולעיצוב המלאכותי לא נשאר הרבה מקום. העבודה של המעצב/ת היא מדויקת יותר ולא מוגזמת והחיסכון בעלויות בהתאם.
  3. בחירת המועד – לתאריך בין אם מדובר ביום חמישי או בתאריך עגול יש מחיר באולמות אירועים. הרי רובנו מעדיפים את יום חמישי , משום שלמחרת שישי ואפשר להמשיך לישון ואם לא בשישי אז בשבת, ולכן ההפרש במנה באולם אירועים יכול לנוע בין 70-100 שקלים. לכן אם לא רוצים לוותר על התאריך ולקיים את האירוע בזמן שקבעתם ולהתחשב בנוחות האורחים , קיומו בבית או במיקום אחר בטבע מאפשר גמישות מלאה וחסכון משמעותי בעלות המנה.
  4. השכרת ציוד לאירוע מספק שיש לו מבחר עשיר של ציוד דוגמת כורסאות, פופים, מחצלות, כסאות ושולחנות, יכול לספק לכם את האווירה הרצויה לאופי האירוע בניגוד לאולם אירועים המוגבל בציוד שברשותו ולא מאפשר גמישות. זו האפשרות שלכם לתת לאירוע את האופי שלכם, ולבחור ציוד שמתאים לצרכים שלכם.
  5. ספקי קייטרינג ומוסיקה. גם כאן, הפקה עצמאית נבונה , תאפשר לכם להגיע לתוצאות שמתאימות לכם, ולא מוגבלות בספקים שעובדים עם מקום האירוע כפי שלרוב קורה. מחקר מקיף ואיתור ספקים יאפשר לכם גם להוזיל בעלויות האירוע וגם לתת לא את האופי שמתאים לכם.

הפקת אירוע עצמאית, או בליווי יועץ, אך מחוץ לנורמה המקובלת היום של אולם/גן אירועים יכולה להיות מעט מאתגרת יותר, אבל מאפשרת גמישות רבה , גם כלכלית וגם קונספטואלית ויכולה להיות מספקת הרבה יותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...