Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תחרות הסטארטאפ הגדולה ביותר בדרום

תחרות הסטארטאפ הגדולה ביותר בדרום
הסטארט אפ הזוכה. צילום: ליצ'י

Consis Medical הוא הסטארט-אפ הזוכה בתחרות הסטארט-אפים הגדולה ביותר שנערכה מעולם בדרום SilicoNegev. 

בתום אירוע הגמר שהתקיים בפארק ההיי-טק בבאר שבע,  הכריז יו"ר עמותת מט"ע, גדעון שביט, על הסטארט-אפ הזוכה מבין 5 הפיינליסטים. הזוכה, חברת הציוד הרפואי שמפתחת מכשיר קולונוסקופ חד פעמי חדשני, תהנה מהשקעה של עד 500,000 שקל. את התחרות שנמשכה 4 חודשים ואליה נרשמו מספר שיא של 50 סטארט-אפים, שהייחוד שלהם הוא שכולם פועלים בדרום הארץ, יזמו קהילת Tec7 ועמותת מט"ע.

Consis Medical הזוכה בגמר, הינה חברת סטארט-אפ המפתחת מכשיר קולונוסקופ חד-פעמי חדשני המשמש לבדיקות מעי, המבוסס על מערכת דמוית בלון שמאפשרת למכשירר להתקדם במעי באופן עצמאי. המכשיר עתיד להוזיל משמעותית את עלויות ההקמה והתפעול של מכוני הגסטרו, ולהוות אופציה מהירה, נעימה ובטוחה יותר לבדיקות הקולונוסקופיה הנערכות כיום, תוך שהוא מפחית משמעותית את הסיכוי לזיהומים. החברה שואפת להשלים את פיתוח המכשיר והניסויים הקליניים הנדרשים לו, לשם השקת מוצר חד פעמי אטרקטיבי עבור השוק העולמי, שהוא בעל פוטנציאל של מיליארדי דולרים. בעתיד, תשאף החברה להרחיב את הפלטפורמה הטכנולוגית לסדרה שלמה של מוצרים בתחום האנדוסקופי, ולהוות בחירה ראשונה עבור מכוני גסטרו קיימים וחדשים ברחבי העולם. את חברת Consis Medical ייסדו רפאל מויסא ואולג פופוב ובצוות החברה גם ד"ר אריק סגל, אלכס פולישצ'וק ועדו אגמון.

הזוכים. צילום: באדיבות ליצ'י

רפאל מויסא, מייסד חברת הסטארט-אפ  Consis Medical אמרר עם הזכייה: "אנו נרגשים וגאיםם מהבחירה בנו במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים SilicoNegev ובטוחים שזוהי רק ההתחלה של עשיה ברוכה ומרובה שיוצאת מהנגב לטובת האדם בכל מקום בעולם. המערכת שמפתחת Consis Medical תאפשר למיליוני אנשים ברחבי העולם לעבור את בדיקת הקולונסקופיה בנוחות ובבטיחות שאינה קיימת כיום. המוצר שלנו גם צפוי להוזיל מאוד למערכת הבריאות את הפרוצדורה הבסיסית והחשובה הזו. כחברה שפועלת בבאר שבע ושכל עובדיה גרים בעיר, אנו שמחים לממש הלכה למעשה את חזונו של בן גוריון ולהפריח את הנגב בזכות הקדמה הטכנולוגית".

אלון נפתלי, ממייסדי קהילת Tech7 שהנחה את אירוע הגמר אמר: "אנו שמחים לראות שבמהלך החודשים האחרונים התחרות עודדה משקיעים נוספים להגיע ולבחון השקעותת בדרום. משקיעים מכל הארץ וגם מחוצה לה נחשפו לפעילותל היזמית בדרום והבינו שכיום יש בנגב סטארט-אפים רבים, איכותיים ומעניינים מאוד שרק צריך לגלות אותם ולהכיר אותם, וזו בדיוק היתה המטרה שלנו".

תחרות SilicoNegev נועדה לעודד יזמים שפועלים בנגב ולהגביר את המודעות לפריחת הסצנה הטכנולוגית בדרום. מי שעומדים יחד מאחוריה הם קהילת יזמי ההיי טק TECH7, המונה כיום מעל ל-14,000 חברים ויותר מ-100 סטארט-אפים אשר פועלת למען חיזוק הפעילות הטכנולוגית הדרומית ומיצובה של באר שבע כאחת מערי הסטארט-אפ המובילות בעולם, יחד עם עמותת מט"ע (מרכז טכנולוגיות עתידיות), העוסקת בקידום טכנולוגיות באזור הדרום. גופים נוספים שלקחו חלק בתחרות: עיריית באר שבע, הרשות לפיתוח הנגב, פועלים הייטק, קבוצת לוצאטו, PayPal, Taboola, IBM, WebBaker.

4 הסטארטאפים הנוספים שהגיעו לגמר תחרות SilicoNegev:

:Croosing חברת הסטארט-אפ הישראלית שממציאה מחדש את אבן הבניין של האינטרנט – ההיפרלינק. לראשונה מאז ראשית ימי האינטרנט, ההיפרלינק זוכה לכוחות-על והופךך לסופרלינק!

HC Vision: הסטארט-אפ מפתח את הדור הבא של המצלמות: רגישות יותר לאור, מדויקות יותר בצבע ובעלות יכולת ל"חישת חומרים" – ניתוח ההרכב הכימי של כל אובייקט מצולם.

BIGVU: חברת סטארטאפ שפיתחה פלטפורמה חדשנית שמאפשרת לערוך תוך 3 דקות סרטוני וידאו, שבעבר העריכה שלהם נמשכה שעות.

SIGA: חברת הסטארטאפ סיגה הפועלת בתחום הסייבר סקיוריטי, פיתחה מוצר ייחודי ובלעדי בעולם המיועד לכלל המערכות והתשתיות הקריטיות כגון חשמל, גרעין, מים, תחבורה, פרמצטיקה, מזון וכד'.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...
הוקרה לשלוש מנהלות מרחבי הלמידה של המקיף הכללי אמית שדרות
במשרד החינוך מחוז דרום, התקיים השבוע טקס הוקרה למנהלות מרחבי...
ילדי באר-שבע והסביבה שימו לב: הבלוגר והמתכונאי המוביל רון יוחננוב, יגיע לסדנת בישול מיוחדת לילדים בקניון עזריאלי הנגב
סדנת הבישול תתקיים ביום חמישי ה - 11 באפריל, בשעה...