Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרי יוצא לדרך

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרי יוצא לדרך
אלון אולארצ'יק ויועד ניר צילום: אלכס לרנר
במסיבת עיתונאים לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קמארי, אמר ראש עיריית אילת: "שמתי למטרה להפוך את העיר לתרבותית וקוסמופוליטית, בקרוב נבנה בניין קונגרסים ושדה תעופה מהמתקדמים בעולם"

במלון דן תל אביב התקיימה השבוע מסיבת עיתונאים לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרי שייערך בעיר אילת בין ה-1-4 לפברואר במלון דן בהשתתפות: מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת , רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן, לאוניד רוזנברג, מנכ"ל פסטיבל אילת ומנהל אמנותי ומרב אפק, אמו של הנער נבו אפק שתערוכת ציוריו תוצג בפסטיבל, יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני אילת, ליאור מוצ'ניק, מנהל מלון דן אילת. והאמנים אלון אולארצ'יק, יועד ניר וגיא מינטוס.

מסיבת העיתונאים נפתחה עם דבריו של ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי, שסיפר על תולדות הפסטיבל שהחל מחזונו של לאוניד רוזנברג לפני 12 שנים. "זהו פסטיבל איכותי שממתג את העיר אילת כעיר שוחרת תרבות. תודה ללאוניד רוזנברג – מנכ"ל פסטיבל אילת, על המקצועיות, הנחישות וההתמדה שלו בהובלה ובשדרוג הפסטיבל" והוסיף "שמתי למטרה להפוך את העיר לתרבותית וקוסמופוליטית, בשנה הבאה בעת הזאת, ננחת בשדה התעופה הבינלאומי החדש באילת בהשקעה של כשני מיליארד ש"ח, ובנוסף, נקים בעיר מרכז קונגרסים שייתן מענה לאירועים של אלפי משתתפים ".

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי. צילום באדיבות קרוסלה יח"צ

ראש העיר ציין גם את מרב אפק, אמו של נבו אפק, נער שאובחן בגיל צעיר כאוטיסט בתפקוד גבוה ואיבד כמעט לחלוטין את מאור עיניו אולם אז החל להתפתח בתחום הציור. EuroModels.ch. תערוכה של נבו אפק תוצג באכסדרת אולם הכחול הגדול במלון דן ובו יתקיימו קונצרטים של הפסטיבל. "התערוכה תוצג ולו רק בשביל דבר אחד, מעבר לכך שהציורים מצוינים" אמרה אפק, "אם הציורים יכולים להיות השראה לעוד מבוגר ועוד ילד בעל צרכים מיוחדים כדי לפרוץ את תקרת הזכוכית הזאת שעוטפת אותם, הרי עשינו את שלנו."

לאוניד רוזנברג, מנכ"ל הפסטיבל ומנהלו האמנותי התרגש כאשר סיפר כי בפסטיבל השנה הוא יסגור מעגל. יועד ניר הצ'לן צ'לן ישראלי צעיר ששב לאחרונה מניו יורק כשמאחוריו קריירה מצליחה ומתארח במופע של אלון אולארצ'יק. יועד ניר היה רק בן 7 כשלאוניד אחז את ידו הקטנה והוביל אותו אל הצ'לו. וכך הוא החל את דרכו המוסיקלית כשלמד בקונסרבטוריון אותו ניהל רוזנברג. "מה שיפה בפעילות שלנו באילת" אמר רוזנברג הוא שרבים מהמוסיקאים מתחילים כתלמידים ולאחר מכן חוזרים כשותפים כמו במקרה של יועד ניר" והוסיף "הפסטיבל הוא לא רק אירועי תרבותי, אלא אירוע חינוכי מדרגה ראשונה לעיר אילת ומאיר (ראש עיריית אילת) מבין ותומך בכך"

אלון אולארצ'יק ויועד ניר. צילום באדיבות קרוסלה יח"צ.

בסיום הדברים הושמעו טעימות מתוך הפסטיבל: אלון אולארצ'יק ביצע את שיריו האהובים "נערה במשקפיים" ו"בואי נגיד" בעיבודים לצ'לו ולגיטרה ופסנתר. אחריו עלה פסנתרן הג'אז הצעיר מניו יורק גיא מינטוס שיופיע בפסטיבל עם החצוצרן הקנדי האגדי ינס לינדמן והשמיע קטעים מתוך אלבומו שעתיד לצאת בפברואר הקרוב.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...
הוקרה לשלוש מנהלות מרחבי הלמידה של המקיף הכללי אמית שדרות
במשרד החינוך מחוז דרום, התקיים השבוע טקס הוקרה למנהלות מרחבי...