Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צילומי משפחה בסטודיו או בטבע?

צילומי משפחה בסטודיו או בטבע?
תמונה באדיבות: pixabay

צילומי משפחה חשובים לתיעוד הסיפור המשפחתי לאורך הדורות, את הצילומים אפשר לבצע בסטודיו או בחיק הטבע, בהתאם לבחירת המשפחה ובתיאום עם צוות הסטודיו. הצילום המשפחתי מאפשר לשקף את הסיפור הייחודי והמרגש של משפחה מסוימת, אין כללים מחייבים מתי יש להצטלם, עם זאת כדי לוודא נוכחות מלאה של כל בני המשפחה כדאי להחליט על תאריך נוח לכל המצטלמים, אפשר לקבוע בסטודיו מקצועי או להחליט על יום צילומים בטבע, כל עוד מזג האוויר מאפשר זאת.

תיעוד חשוב ומרגש גם לדודות הבאים

צילומי משפחה נקראים בפי רבים גם צילום דורות, למעשה מרגע המצאת המצלמה החלו בני משפחה להצטלם יחדיו כדי להנציח רגעים חשובים בחיים ולתעד את הפאזל המשפחתי האישי והייחודי. בעבר היה נהוג להזמין צלם מקצועי לבית המשפחה, להתלבש בבגדים אלגנטיים לכבוד האירוע, ולהתכנס יחד לרגל המאורע החשוב.

בשנים האחרונות החל טרנד חדש של צילומי משפחה, בדיוק כמו צילומי היריון, תינוקות, ניו בורן, קייק סמאש וטרנדים אחרים בתחום. כאמור, את יום הצילומים אפשר לתכנן בסטודיו מאובזר וממוזג, בסטודיו יש את כל התנאים והציוד הנדרשים לצילום מקצועי ואיכותי, ולחוויה מלהיבה לכל המשתתפים, גם לילדים קטנים. עם זאת, יש משפחות המעדיפות להצטלם בפארק ליד הבית, בחצר של הבית, בחוף הים או בפינת חמד בטבע, כך נהנים מאווירה חופשית יותר וברקע של הצילום ניתן לראות נוף יפהפה, שמיים תכולים עם או ללא עננים, מרחבים פתוחים ועוד.

מה להביא ליום הצילומים?

כאמור, בעבר היה נהוג להצטלם בצילומי משפחה עם בגדים מחויטים ואלגנטיים, כיום אפשר להצטלם בבגדים אופנתיים, כל אחד יכול להביא מביתו את הבגדים המועדפים עליו, אך כדאי לחשוב על קונספט מיוחד לצילום ובהתאם לכך לבחור את הבגדים. לדוגמה, אם מחליטים על צילומי משפחה בטבע חשוב כי הבגדים יבלטו, לכן ניתן ללבוש בגדים לבנים, שחורים או צבעוניים.

כמו כן, אפשר להדפיס חולצות עם כיתוב ואיורים, כך כל בני המשפחה לובשים בגדים אחידים, יש אפשרות להדפיס כיתוב משעשע. למרות שאין קוד לבוש מחייב כדאי לתכנן מראש תיאום בין הבגדים כדי שהתמונה תהיה הרמונית וכי גווני הבגדים ומראם ישלימו זה את זה. אם מחליטים להצטלם בסטודיו יציע הצלם אביזרים שונים לשדרוג התמונה, אפשר להחליט על מספר תמונות רציניות ועל תמונות משעשעות עם אביזרים מדליקים שונים כמו משקפיים ענקיים, כובעים מצחיקים, שרשרת פרחים, מטריות ססגוניות ועוד.

מומלץ להביא ליום צילומי משפחה בסטודיו או בטבע כריכים, שתייה, חטיפים, משחקים לילדים כדי שאלה לא ישתעממו בין צילום אחד לאחר, בגדים להחלפה וכל מה שבני המשפחה צריכים. חשוב לדעת כי צילום בחיק הטבע אורך זמן רב יותר לכן יש להיערך לכך בהתאם.

לאחר הצילום המשפחתי ממתינים מספר ימים ומקבלים אלבום משפחתי מהודר, דיסק עם כל התמונות, ואפשר להזמין בסטודיו גם הדפסות מיוחדות על קנבס, זכוכית או עץ, בשלל גדלים, עם או ללא מסגרת.

תמונה באדיבות: pixabay

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...