Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עבודה לישראלים בפורטוגל כמדריכי טיולים

עבודה לישראלים בפורטוגל כמדריכי טיולים
לעבוד בפורטוגל, ליסבון. באדיבות Pixabay

פורטוגל היא אחת המדינות היפות בעולם, יש בה חופי ים מדהימים, שמורות טבע קסומות, ערים עתיקות עם מבנים בעלי ארכיטקטורה מרשימה, ארמונות מפוארים, מסעדות מעולות ושלל אטרקציות נוספות. ישראלים רבים מבקרים בפורטוגל מדי שנה ומתאהבים במדינה ובתושביה, רבים חוזרים לטייל בה ולומדים להכיר את המדינה טוב יותר. גם צעירים רבים מטיילים בפורטוגל, חלק חיים בה במשך שנים כדי ללמוד במוסדות אקדמיים מובילים, ליהנות מחופי הגלישה הטובים בעולם ומסיבות נוספות כמו אהבה, עסקים ועבודה.

אם אתם חיים בפורטוגל ומחפשים עבודה מקורית ומלהיבה תוכלו להשתלב בחברת תיירות המתמחה בסיורים מאורגנים במדינה, בליסבון, בפורטו ובשאר היעדים התיירותיים המובילים במדינה.

עבודה מדהימה בחברת צעירים ישראלים

אם אתם מחפשים עבודה לישראלים בפורטוגל כדאי לדעת כי חברת תיירות מובילה מחפשת אתכם. כדי לעבור כמדריכי טיולים וסיורים בחברה עליכם לעמוד בדרישות הסף, ביניהן:

לעבוד בפורטוגל, ליסבון. באדיבות Pixabay
  • אזרחות פורטוגלית או אירופאית
  • עברית ברמת שפת אם
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • גיל 20-30

כמו כן, כדי לשפר את הסיכויים שלכם על מנת להתקבל לעבודה הנחשקת והמתגמלת, כדאי לשלוט בפורטוגזית ברמה טובה. במידה ויש לכם ניסיון מקצועי בתחום התיירות ובתחום הדרכות טיולים, יש לכם יתרון רב, והסיכוי שלכם להתקבל לעבודה גודל באופן משמעותי.

עבודה מושלמת ומהנה לסטודנטים ולצעירים המתגוררים בפורטוגל

בפורטוגל יש מוסדות לימוד מתקדמים ונחשבים, צעירים רבים מישראל לומדים בהם. במהלך הלימודים יש סטודנטים הזקוקים לעבודה מתגמלת וגמישה, יש מגוון אפשרויות תעסוקה, ביניהן גם הדרכת סיורים מאורגנים ברחבי המדינה. כך למשל, אפשר להתמקד בהדרכות של סיורים בפורטו לקבוצות ישראלים ולמשפחות המגיעות לעיר, עבודה זו מתאימה במיוחד לצעירים הלומדים בפורטו והסביבה, אך גם לסטודנטים שלומדים בליסבון ובערים אחרות.

המרחק בין ליסבון, עיר הבירה של פורטוגל, לפורטו, העיר השנייה בגודלה ובחשיבותה, אינו רב. לכן, ההדרכה בפורטו מתאימה גם לסטודנטים הלומדים בליסבון. כמו כן, ניתן להתמקד בהדרכות ישראלים ותיירים מכל העולם בערים נוספות וביעדים נבחרים ברחבי המדינה. כדאי לדעת כי חברת התיירות הישראלית מציעה מגוון סיורים מודרכים באנגלית ובעברית, בין השאר החברה מציעה סיור בפורטו הקלאסית במהלכו מבקרים באתרי החובה בעיר.

כמו כן, חברת התיירות מציעה סיורים מרתקים ומעניינים כגון סיור רגלי מודרך באתרי החובה בליסבון, בירת פורטוגל, סיור רגלי באזור בלם, סיור יומי מודרך בעברית ו/או באנגלית בשמורת הטבע אראבידה והסביבה, סיור מרתק בסינטרה והסביבה ועוד.

במהלך העבודה זוכים להכיר תיירים רבים מכל קצוות תבל, ביניהם גם ישראלים רבים המגיעים לפורטוגל לחופשה קצרה ומחפשים סיורים מודרכים בעברית. אין כמו לשוחח בשפה המוכרת והאהובה בזמן הלימודים, ליהנות מד"ש מהבית, וכמובן לטייל ברחבי המדינה הקסומה ולקבל על כך כסף. ובכן, אם אתם מחפשים עבודה מלהיבה, מאתגרת ומשתלמת כלכלית, כדאי לכם לשלוח קורות חיים, לאחר מכן תזומנו לראיון אישי, והדרך שלכם להפוך למדריכי טיולים בפורטוגל הולכת ומתקרבת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפרויקט להזנקת התיירות בערד יוצא לדרך: החברה הממשלתית לתיירות רגע לפני בחירת קבלן לביצוע פרויקט תצפית 'סף המדבר'
על אף המצב הביטחוני, החברה הממשלתית לתיירות ממשיכה לעבוד על...
אירוע מרגש שייזכר כל החיים
בר מצווה לבנכם הוא אירוע מרגש שאפשר לערוך אותו בצורה...
הטבה לתושבי הדרום: איגוד ערים כינרת מזמין ללא תשלום- את תושבי הדרום
בהמשך למבצע "מגן וחץ" והמצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות...
עושים חיים במהירות הבזק אירוע הטבע ביו-בליץ נחל כידוד - ערד 2023
סיורים וסדנאות | בוטניקה | צמחי מרפא | ארכיאולוגיה |...
טיול מאורגן למרוקו
פתיחת נתיב טיסה ישיר מישראל למרוקו הפיח התרגשות גדולה בישראל...
לאחר רעידת האדמה בטורקיה: פגישה מרגשת בין מירב עמית מנהלת תיירות ערבה תיכונה לבין ארול קנגה, מהנהלת רשת מלונות ״ברוט״ בטורקיה
פגישה מרגשת נערכה בין מירב עמית, מנהלת תיירות ערבה תיכונה...
תן לשים ת'ראש על דיונה: DUNE - פסטיבל יין ומוזיקה בכפר הנוקדים יוצא לדרך
מגוון יקבים משובחים מהארץ ומהעולם | טעימות יין ללא תחתית...
הקסם חוזר: פסטיבל השקדיות של חבל יתיר לבן, חגיגי ויפה יותר מאי פעם
במיוחד לכבוד עונת פריחת השקד, תיירות חבל יתיר מזמינה את...
מסלולי הטיול שלא ידעתם שקיימים באילת 
העיר אילת ידועה במלונות המפוארים שבה, חופי הים הנפלאים ולא...
אוטוטו זה קורה! פסטיבל המדורות הגדול בכפר הנוקדים בשיתוף הסועד הנודד
פסטיבל מדורות בשיתוף "הסועד הנודד" המציע אירועי גורמה בטבע יכלול...