Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרונות של הפרגולות מאלומיניום

היתרונות של הפרגולות מאלומיניום
צילום עמיעד טאוב

בלא מעט מבנים, הן פרטיים, מסחריים וציבוריים, אנחנו יכולים למצוא פרגולות אשר מותקנות במרפסות, חצרות/גינות, וכן בגגות. פרגולות אלו אמורות להוות מקום מקורה באופן מוחלט או למחצה, בו ניתן לשבת בקיץ או בחורף, מבלי שתנאי מזג האוויר ישפיעו על היושבים במקום.

אחת הדילמות שעולות לא פעם בקרב אנשים אשר מבקשים להתקין פרגולות היא, איזו פרגולה להתקין, מאילו חומרים עדיף שהיא תהיה. על פי רוב, הבחירה היא בין פרגולה מעץ לפרגולה מאלומיניום.

אף על פי שיש יתרונות לא מעטים לפרגולות עץ, הרי ידוע שמבחינת פרגולות אלומיניום יש לא מעט יתרונות, כאלה אשר הופכים את השימוש בה, להרבה יותר משתלם, הרבה יותר נוח ונעים, הרבה יותר פרקטי לאורך זמן. בחלק הבא של המאמר אנחנו נתייחס לאותם יתרונות.

לפני שנציג את היתרונות של פרגולות אלומיניום, חשוב לומר שני דברים, ראשית, בשביל ליהנות מאותם יתרונות, יש לבחור חברה מקצועית שמייצרת ומתקינה פרגולות כאלה, בין אם זה לבית ובין אם זה לעסק. שנית, יש לבחור פרגולה שמשתלבת היטב עם העיצוב מסביב, בין אם מדובר בפרגולה למרפסת, חצר, גינה או גג הבית.

יתרונות של פרגולות אלומיניום

ראשית, עמידות. פרגולות אלומיניום ידועות בכך שהן עמידות יותר מאשר פרגולות מחומרים אחרים, כולל עץ. מאחר ואלומיניום מחזיק מעמד זמן רב יותר בתנאי מזג אוויר משתנים, הרי שהפרגולה יכולה להחזיק מעמד הרבה יותר זמן ושום דבר לא משפיע עליה.

שנית, חסכון. פרגולות אלומיניום הן חסכוניות יותר מאחר והן לא דורשות מאיתנו תחזוקה שוטפת, זאת להבדיל מפרגולות עץ נניח, שדורשות תחזוקה שוטפת פלוס חידוש כמעט מדי שנה.

שלוש, שמירה על עיצוב. פרגולה מאלומיניום שומרה על העיצוב שלה לאורך זמן. הסיבה היא, בגלל שאיננה מחלידה ואיננה משתנה בתנאי מזג האוויר, הרי שאנחנו יכולים ליהנות מהעיצוב שלה לאורך זמן ממושך. חשוב להדגיש עוד, שמדובר בפרגולות שניתן לשנות את העיצוב שלהן, בין היתר, באמצעות צבע מיוחד שמאפשר לשנות את החזות שלה.

ארבע, בטיחות. פרגולה מאלומיניום היא בטוחה יותר בשני היבטים, ראשית, מדובר בחומר חזק שיכול להתמודד עם סערות בסדרי גודל שונים, שנית, מדובר בחומר לא דליק.

חמש, סגנונות עיצוב. ניתן למצוא דוגמאות שונות של פרגולות אלומיניום, כאלה שמורכבות מקורות שלמות או מקורות חלקיות, מתשתית מרובעת או מלבנית. אנחנו יכולים לבחור את סגנון הפרגולה על פי הצרכים שלנו ועל פני תנאי השטח במקום.

חשוב להדגיש, אנחנו יכולים להתקין פרגולות אלומיניום על פי פרמטרים שונים, בין היתר, על פי גודל השטח בו אנחנו רוצים למקם אותה או על פי תנאי הצל והשמש במקום. עלינו לבחור היכן למצב את הפרגולה בצורה כזו שיהיה ניתן להשתמש בה בצורה חכמה ומושכלת, על מנת שנפיק ממנה תועלת מרבית.

צילום עמיעד טאוב

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...
חברת הפוד-טק הישראלית Better Juice, המפתחת טכנולוגיה מוגנת פטנט להפחתת סוכר במיצים טבעיים והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שמירת הטעם הטבעי, מתקדמת לייצור מסחרי מלא ומובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי
חברת הסטארט אפ הפועלת בשווקים גלובליים, משיקה רשמית בפארק המדע...
רכיבה חשמלית - העתיד של תחבורה בת קיימא
ככל שהעולם ממשיך לאמץ חלופות ברות קיימא, רכיבה חשמלית הופיעה...
רשת מחסני השוק פותחת סניפים חדשים
רשת מחסני השוק השלימה את הסבתו של סניף קו-אופ בצור...