Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גן ואולם אירועים בשיק חורפי: חתונות חורף, בחוץ ובפנים

גן ואולם אירועים בשיק חורפי: חתונות חורף, בחוץ ובפנים
תמונה באדיבות: יח"צ

על אף החיבה הישראלית לשמש ולקיץ, שינוי הטמפרטורות המורגש באוויר מבשר דווקא עונה נפלאה לעריכת חתונה: זהו העיתוי לחתונה אינטימית יותר, רומנטית יותר, במזג אוויר לרוב נעים יותר, ולמעזים, גם גן אירועים יכול להיות רלוונטי ואפילו ירוק ויפה יותר מבקיץ. חתונות חורף, לא מה שחשבתם.

 כשהחורף חולף לו והטמפרטורות עולות, מתחילות להיערם ההזמנות לחתונות בתיבת הדואר שלכם, ועם בוא האביב ותחילת הקיץ נדמה שכל שבוע יש לכם בלו"ז גן אירועים ברחובות, אולם חתונות בנס ציונה או חתונת שישי בצהריים באשדוד. אם גם אתם התכוונתם בחתונתכם שלכם להסתער על כל אולם חתונות באזור כדי לסגור במהרה את התאריכים הפנויים המעטים לקיץ, עצרו וחשבו. ולפני כן, פתחו חלון, נשמו את האוויר הנעים של הלא-ממש-חורף הישראלי עם השמש שאינה צורבת והאקלים הנעים נטול הזיעה. הציצו בשקיעות היפהפיות של העונה, בירוק העז של הצמחייה.

החורף הוא עונה לא מוערכת מספיק, וחבל שכך: בעוד על כל אולם חתונות וגן אירועים במרכז מתקיימת תחרות עזה לקביעת תאריכים בקיץ, בחורף הכל פתוח: קל יותר למצוא את המקום המושלם בעיתוי הרצוי, ואזי למצוא בדיוק את הצלם, הדי.ג'יי והקייטרינג שהכי רציתם פנויים באותו תאריך, ולא פעם גם במחיר נוח יותר מאשר בקיץ העמוס. זו לא פשרה, אלא להיפך: חתונות חורף מספקות הרבה יותר אפשרויות, כמו גם יופי – בצילומי חוץ רומנטיים עם שמיים דרמטיים, נופים מוריקים וטיפות נוצצות התלויות על קצות העלים; באפשרות לשדרג את שמלת הכלה עם עליוניות וטופים דרמטיים ויפהפיים (עם נוצות, פרווה, פאייטים נוצצים או תחרה רומנטית); ואפילו בפרחים צבעוניים וטריים יותר לקישוטו של כל אולם אירועים וכל זר כלה.

גן אירועים – גם בחורף

זוגות שחלמו על חתונת שישי בצהריים בנוף ירוק של גן אירועים במרכז, נוטים להירתע מחתונות חורף בגלל הסיכויים לגשם ולקור. אך חורף ישראלי אינו מבטל לגמרי את הנוחות והאפשרות להתחתן בחוץ, בגן פורח ומוריק. ימים רבים בו מצטיינים בשמש נעימה ובמזג אוויר נטול גשמים, במיוחד בתחילתו ובסופו, ולפעמים אפילו מפתיע אותנו בדצמבר (גם השנה!) רצף ימים המתאים אפילו לקפיצה לים.

כדי לבחור בעריכת חתונה בגן אירועים בראש שקט, כדאי תמיד לחשוב על תוכנית גיבוי. לדוגמא, לבחור במתחם אירועים שבו חלק מהמרחב מקורה וחלק לא, עם שילוב בין גן אירועים לאולם חתונות במקום אחד, או עם אופציה לקירוי חורף מהיר (בסגירת חורף או בהקמת אוהל אירועים) במידה ומזג האוויר לא משתף פעולה עם תוכניותיכם. אפשר גם ללכת על אולם חתונות עם חלונות ענק המכניסים את הנוף פנימה, אל תוך המתחם המחומם והנעים.

תמונה באדיבות: יח"צ

להשתמש באסוציאציות של העונה

עונת החורף זרה לנו, הישראלים, ודווקא בגלל זה היא מביאה עמה אווירה רומנטית, אירופאית, אינטימית ומיוחדת. בתוך המרחב החם של אולם אירועים בחורף ניתן ליצור כל עיצוב מתבקש – ובעונה זו אפשר גם לשלב מוטיבים של חורף, של שלכת, של בדים עשירים יותר, או אפילו לבחור בחגיגה בהשראת ארמון קרח קריסטלי מרהיב. גם מבחינה גסטרונומית האפשרויות רבות יותר: ניתן ללכת על תפריט רגיל ככל יום הודות לחימום בתוככי האולם, אך גם ניתן לבחור באוכל כבד יותר, דוגמת סטייקים איכותיים (או נזידי ירקות וקטניות עשירים ומחממים עבור חתונה טבעונית לחילופין), ובאוכל מנחם ואפילו במשקאות חמים מפתיעים לבר – פונץ' חם, סיידר חם, יין חם ואפילו סחלב.

המידע בשיתוף: ויה אירועים VIA EVENTS

בית לאירועים בלב הפרדסים

אולם אירועים, גן אירועים, מתחם כנסים יוקרתי

עבור אירועי חתונות מפוארות ובלתי נשכחות

טלפון: 077-6706687

נס ציונה רחוב הנבחרת מספר 6

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...