Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מערכת חדשה לאירועים רבי נפגעים הוטמעה בברזילי

מערכת חדשה לאירועים רבי נפגעים הוטמעה בברזילי
בית חולים אילוסטרציה צילום עמיעד טאוב

מערכת ההקפצות שהוטמעה בבית החולים ברזילי, מבית אומניטלקום מאפשרת למנהל אירוע החירום לנהל ולייעל את הקפצת כוחות הרפואה בתפקידים שונים הדרושים בזמן חירום ביעילות מהנייד

בית חולים ברזילי המעניק שירותי רפואה ובריאות מתקדמים ומשרת כ-500,000 אזרחים בשגרה ובעת חירום, הטמיע מערכת חדישה להזנקת כוננים וצוותי חירום באמצעות הטלפון בבית החולים ברזילי של חברת אומניטלקום (Omnitelecom), המפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים בתחום התקשורת. באמצעות המערכת ניתן להקפיץ מספר רב של כוננים בו-זמנית (מנתחים, אחיות, מרדימים וכו') לבית החולים על-ידי יזום שיחה אוטומטית לצוותי הכוננים הרלוונטים לסוג הארוע. הכוננים יכולים להשיב בלחיצת כפתור האם ותוך כמה זמן יוכלו להגיע לאירוע הספציפי. הצוות המנהל את האירוע מקבל דיווח בזמן אמת על התקדמות ההקפצה.

בית חולים אילוסטרציה צילום עמיעד טאוב

בזמן הפעלה יוצרת המערכת קשר טלפוני עם נמעני מערך חירום שהוזנו מראש בהתאם לתסריט חירום על פי תפקידים שונים. המערכת מחייגת שוב ושוב בכל מספרי הטלפון המשויכים לנמען עד אשר היא מקבלת מענה מן הכונן או צוות החירום. המערכת ממשיכה לפעול וליצור קשר עם הנמענים עד לקבלת התוצאה הדרושה – מספר האנשים הדרוש בכל תפקיד.

המערכת תומכת בייזום מאות חיוגים בדקה. היא פועלת משני אתרים שונים על ידי שני ספקי טלקום שונים על מנת שתוכל לתפקד באופן מלא גם במקרה אסון לאומי. מפעילי ההקפצה יכולים לצפות בזמן אמת בממשק אינטרנטי את סיכום ההקפצה ומספר המאשרים הגעה בכל תפקיד. המערכת צפויה לייעל תהליכי הקפצת כוננים וצוותי חירום, להאיץ הגעת צוותים ולהימנע מהקפצת כמות גדולה מדי של אנשי צוות בכל תפקיד.

ד"ר צחי בן-יצחק, מנכ"ל אומניטלקום, מציין: "אנו שמחים לשתף פעולה עם צוות בית החולים ברזילי. פיתחנו מנגנון חיוגים חכם להעלאת אחוז מקבלי הקריאה ושיעור ההשתתפות בקרב הכוננים. המערכת אשר תוכננה לטפל באירועים עם נפגעים רבים (אר"ן) מייעלת את התהליך ויוצרת קשר עם הכוננים, באופן אוטומטי. אלו יכולים להשיב בלחיצת כפתור האם ותוך כמה זמן יוכלו להגיע לאירוע הספציפי. המערכת יודעת 'לנדנד' לכונן עד שהוא מגיב לקריאה, דבר שמאפשר למנהל האירוע לדעת בכל רגע נתון כמה בעלי תפקידים זמינים להגעה ולמעשה לנהל את האירוע דרך הנייד".

לדברי, יהודה אביצור סגן מנהל אדמיניסטרטיבי בבית החולים ברזילי: "בזכות מערכת ההקפצות החדשה הצלחנו לייעל את התפעול של אירועים רבי נפגעים, ולקבל תמונת מצב עדכנית בזמן מהיר של הצוותים הרפואיים. בעבר היתה לנו מערכת שדרשה חיוגים ידניים לצוותי החירום וכל תהליך ההקפצה היה איטי יחסית לאירוע מסוג זה. על-ידי שיתוף פעולה עם המומחים של אומניטלקום, הצלחנו לשפר את הטיפול באירועים הדורשים הקפצת כוננים ולתפעל אירועים אלו בצורה פשוטה וטובה יותר".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...
הוקרה לשלוש מנהלות מרחבי הלמידה של המקיף הכללי אמית שדרות
במשרד החינוך מחוז דרום, התקיים השבוע טקס הוקרה למנהלות מרחבי...