Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מסורת בנגב: כנס האיכות השלישי של הדרום

מסורת בנגב: כנס האיכות השלישי של הדרום

אתמול (ד', 23.5) התקיים כנס האיכות השלישי של הדרום במכללה האקדמית להנדסה  ע"ש סמי שמעון, SCE. בכנס דנו מומחים מהתעשייה ומהאקדמיה בנושא איכות בתחומי החיים השונים. הכנס התקיים בשיתוף התאחדות התעשיינים, הקריה למחקר גרעיני נגב (קמ"ג), והאיגוד הישראלי לאיכות. במהלך הכנס הוענק אות הנגב למצוינות באיכות לדמות משמעותית בתחום.

כנס האיכות של הדרום התקיים היום בפעם השלישית במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון בבאר שבע והפך למסורת בנגב. לכנס הגיעו מומחים בתחום האיכות מתחומי השירות, ייצור, תרבות, תעשייה ושלטון מקומי. המשתתפים התכנסו לפאנלים שונים ושם דנו בתחום האיכות והציגו כיצד תחום האיכות בא לידי ביטוי בחברות שונות בדרום כמו כיל, מוטורולה, בית הספר למשחק גודמן, עיריית באר שבע ועוד.

במהלך הכנס העניקו השותפים את אות הנגב למצוינות באיכות. השנה החליטה וועדת הכנס להעניק את האות למר חיים קורנפלד, בן 62, תושב מיתר, בעל ניסיון של 35 שנים בתעשייה. קורנפלד בעל  תואר ראשון בהנדסת חשמל, בעל שני תארים שניים בהנדסת תעשייה וניהול ובהנדסה גרעינית מאוניברסיטת בן-גוריון ובעל הסמכות למהנדס איכות ואמינות מטעם האיגוד האמריקאי לאיכות (ASQ).

קורנפלד החל  את דרכו בתחום האיכות בשנת 1992 בקמ"ג והיה בעל השפעה לאומית בתחום. הוא עזב את קמ"ג לפני מספר שנים אבל עדיין נחשב אחד המשפעים בתחום האיכות. בהחלטת הוועדה על הענקת האות לחיים קורנפלד נכתב: "חיים הינו אחת מדמויות המפתח בארץ בנושא איכות ומהווה סמכות מקצועית ברמה הארצית והבינלאומית. במהלך שנות עבודתו, חיים יועץ ומסייע להרבה מפעלים ומנהלי איכות".

 

חיים קורנפלד הודה לחברי הוועדה והשותפים מארגני הכנס וסיפר בנאומו על חשיבות תחום האיכות עבורו: "אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, האיכות הפכה עבורי לדרך חיים. כל מי שנמצא פה היום בכנס מכיר בחשיבותה של האיכות לכל תחומי החיים ולתעשייה. היום, כדי להצליח בתחום האיכות, עלינו לספק ערך מוסף ליצרנים, ללקוחות ולנותני השירות".

אביב חצבני, מנהל המרחב דרום התאחדות התעשיינים "תחום האיכות הוא נושא שחשוב לנו מאוד לקדם אותו במרחב דרום. כבר שנתיים אנחנו מקיימים אחת לחודש פורום מקצועי בשיתוף קמ"ג והשתתפות מנהלי איכות של מפעלי הדרום. אני מאמין שתחום האיכות רק ילך ויתפתח בתעשייה הדרומית ואנחנו מקפידים להעביר את המידע והתקנות העדכניות ביותר לתעשיינים שלנו על מנת שהתעשייה תמשיך להיות עוגן כלכלי מרכזי וחשוב בדרום".

פרופ' דורית תבור, יו"ר הכנס, ציינה בנאומה: "זו השנה השלישית שאנו מקיימים את כנס האיכות במכללה וגם השנה הייתה היענות גדולה מצד התעשייה והאקדמיה. ההוכחה היא המגוון הרחב של תחומים שונים שהגיעו לכנס. נושא האיכות הוא נושא רחב הנוגע בתחומים שונים ומגוונים ולכן נמשיך באקדמיה לקדם ולהוביל את נושאי האיכות בתעשייה ובמחקר".

גיל דגן, מנהל קמ"ג, בירך את באי הכנס והוסיף: "אנו בקמ"ג רואים חשיבות רבה במעורבות בקהילה ובפעילות חשובה זו לקידום איכות ומצוינות בדרום. שיפור האיכות בקרב המפעלים באזור תביא לשיפור התעשיה בנגב ובדרום. נושא האיכות בתעשייה אינו אופנה חולפת והוא כאן כדי להשאר. מחמם את הלב לראות כיצד כנס האיכות מתרחב משנה לשנה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...