Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השר נפתלי בנט, בטקס הענקת תארים במכללה האקדמית להנדסה SCE ע"ש סמי שמעון באר שבע: "יש לנו מדינה חזקה שהולכת וצומחת – בקרוב מאוד תקום פה, בבאר שבע, פקולטה לאדריכלות ולעיצוב"

השר נפתלי בנט, בטקס הענקת תארים במכללה האקדמית להנדסה SCE ע"ש סמי שמעון באר שבע: "יש לנו מדינה חזקה שהולכת וצומחת – בקרוב מאוד תקום פה, בבאר שבע, פקולטה לאדריכלות ולעיצוב"

בטקס הענקת תארים למחזור י"ט במכללה האקדמית להנדסה SCE ע"ש סמי שמעון שהתקיים ביום חמישי האחרון (24.5) קיבל שר החינוך, חה"כ נפתלי בנט, אות עמית כבוד מטעם המכללה. את האות העניק לו נשיא SCE פרופ' יהודה חדד. בנוסף השתתפו באירוע ראש עיריית באר שבע, מר רוביק דנילוביץ', פרופ' יפה זילברשץ – יו"ר ות"ת (הועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה), ועוד בכירים הנושאים תפקידי מפתח בוועד המנהל ובחבר הנאמנים של המכללה. בטקס נכחו כ-2500 איש, מתוכם 470 בוגרים ובני משפחותיהם להם הוענקו תארים ראשונים ושניים ברב תחומי ההנדסה.

 

השר נפתלי בנט נשא דברים בתחילת האירוע ובפתח דבריו שיבח את נשיא המכללה, פרופ' יהודה חדד על העשייה שלו למען ההשכלה הגבוהה בנגב: "אתה ראית את הצורך להקים פה עוצמה מדעית אקדמית גדולה, שנה אחרי שנה, בדחיפה שלך יחד  עם ראש העיר, בזכותכם, בקרוב מאוד תקום פה, בבאר שבע, פקולטה לאדריכלות ולעיצוב" בהמשך הדברים פנה למקבלי התואר ואמר: "ואני כל כך  שמח להיות פה ולפגוש אתכם ברגע  המאוד מיוחד הזה, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך אני רוצה לשתף אתכם בניסיון שלי ולתת לכם צידה לדרך"

בנט הוסיף כי: "אף אחד לא באמת יודע איך יראה העתיד. מקצועות שלומדים היום תלמידי כתה א' בבתי הספר לא יהיו רלבנטיים כשהם יצאו לשוק העבודה בגיל , 24. במהלך 40 השנים הבאות תלמדו כל הזמן. הקפידו תמיד לשלב בין הלכה למעשה, בין לימודים והתפתחות תיאורטית ואקדמית לבין ניסיון תעסוקתי". השר סיכם את הדברים בקריאה לכל הנוכחים בטקס: "והכי חשוב, תהיו בני אדם. יש לנו מדינה חזקה ומדהימה וחשוב שנכבד אחד את השני. שנתווכח אבל נסתכל גם איפה יש מה לתקן"

פרופ' יהודה חדד, נשיא המכללה, נשא דברים וסיפר שעד היום יצאו לשוק העבודה למעלה מ 9,000 בוגרים ובוגרות שהשתלבו בשוק העבודה במגוון רחב מאוד של תפקידים. המכללה היא המכללה הגדולה ביותר כיום בישראל ללימודים לתארים אקדמאיים בהנדסה והיא עתידה לגדול עם פתיחתה של התכנית ללימודי אדריכלות שאושרה לאחרונה במל"ג. פרופ' חדד בחר להדגיש בנאומו את נושא ההנדסה למען החברה וציין כי ההנדסה בשנים הבאות תהיה יותר ויותר חברתית. אם עד היום ההנדסה השתלבה בעיקר בפיתוחים טכנולוגיים, בשנים הבאות היא תשרת יותר את החברה בישראל ותסייע במציאת פתרונות לבעיות חברתיות אסטרטגיות.

פרופ' חדד חזר בדבריו על חזונו, חזון הבא לידי ביטוי בדרכה של המכללה: הנגשת האקדמיה לכל שכבות האוכלוסייה בישראל, תוך מציאת פתרונות שיאפשרו גישה לכל אחד ואחת המעוניין הלימודים אקדמיים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הישג חסר תקדים לביה"ס בת דור באר שבע!
תלמידי ביה"ס קוטפים את המקום הראשון בכל רמות הגילאים הראל ארוש...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
משפחות מהצפון (של הרוג ושל חטוף)בביקור במרכז התופת בדרום
המרכז הקהילתי מעלה יוסף, מבית החברה למתנ"סים, הוציא בחסות המועצה...
זכור את אשר עשה לך עמלק
כ-40 אנשי צוות בית החינוך מקיף אמית באר שבע יצאו...
אלופת הכדורגל: נבחרת אמית טכנולוגי אשקלון
נבחרת הכדורגל של בית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון, קטפה את...
משלחת של מושלים וראשי ערים התארחה באופקים
משלחת של מושלים וראשי ערים מדרום אמריקה הגיעה ביום שני...